Commercial Photography គឺជាវិស័យថតរូបដែលផ្តោតលើការបង្កើតរូបភាពសម្រាប់គោលបំណងអាជីវកម្ម ដូចជាការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ទីផ្សារ ឬការលក់ផលិតផល/សេវាកម្ម។ វាខុសពីការថតរូបសិល្បៈ ឬផ្ទាល់ខ្លួន ដោយសារគោលដៅចម្បងគឺបម្រើតម្រូវការអាជីវកម្ម។
ចំណុចសំខាន់ៗអំពី Commercial Photography
ប្រភេទនៃការថតរូបពាណិជ្ជកម្ម:
- Product Photography: ថតផលិតផល (ឧ. គ្រឿងអលង្ការ សម្លៀកបំពាក់ អាហារ) ដើម្បីបង្ហាញនៅលើគេហទំព័រ ឬកាតាឡុក។
- Advertising Photography: បង្កើតរូបភាពសម្រាប់យុទ្ធនាការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដែលតម្រូវឱ្យមានភាពច្នៃប្រឌិតខ្ពស់។
- Fashion Photography: ផ្តោតលើសម្លៀកបំពាក់ និងគ្រឿងបន្សំ ជាញឹកញាប់សម្រាប់ទស្សនាវដ្តី ឬម៉ាកយីហោ។
- Corporate Photography: ថតរូបបុគ្គលិក ការិយាល័យ ឬព្រឹត្តិការណ៍សម្រាប់ប្រើប្រាស់ក្នុងឯកសារក្រុមហ៊ុន។
- Food Photography: ថតម្ហូបអាហារសម្រាប់ភោជនីយដ្ឋាន ឬម៉ាកអាហារ។
- Architectural Photography: ថតអគារ ឬកន្លែងសម្រាប់អចលនទ្រព្យ ឬគម្រោងស្ថាបត្យកម្ម។
ជំនាញសំខាន់ៗ:
- ជំនាញបច្ចេកទេស: យល់ដឹងពីការប្រើប្រាស់កាមេរ៉ា ពន្លឺ និងកម្មវិធីកែរូបភាព (ឧ. Photoshop, Lightroom)។
- ភាពច្នៃប្រឌិត: បង្កើតរូបភាពដែលទាក់ទាញ និងបង្ហាញអត្តសញ្ញាណម៉ាកយីហោ។
- ការទំនាក់ទំនង: ធ្វើការជាមួយអតិថិជន ដើម្បីយល់ពីចក្ខុវិស័យ និងតម្រូវការរបស់ពួកគេ។
- ការគ្រប់គ្រងពេលវេលា: បំពេញការងារទាន់ពេល ជាពិសេសនៅពេលមានគម្រោងធំ។
ឧបករណ៍ចាំបាច់:
- កាមេរ៉ា DSLR ឬ Mirrorless ដែលមានគុណភាពខ្ពស់។
- កញ្ចក់ផ្សេងៗ (Lens) ដូចជា Wide-angle, Macro, ឬ Portrait lens។
- ឧបករណ៍បំភ្លឺ (Lighting) ដូចជា Softbox, Flash, ឬ Reflectors។
- កម្មវិធីកែរូបភាពសម្រាប់ការកែតម្រូវចុងក្រោយ។
ឱកាស និងបញ្ហាប្រឈម:
- ឱកាស: តម្រូវការខ្ពស់នៅក្នុងវិស័យអេឡិចត្រូនិក និងបណ្តាញសង្គម។ អ្នកអាចធ្វើការជាអ្នកថតរូបឯករាជ្យ (Freelance) ឬជាមួយទីភ្នាក់ងារផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម។
- បញ្ហាប្រឈម: ការប្រកួតប្រជែងខ្ពស់ តម្រូវការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពជំនាញជាប្រចាំ និងសម្ពាធក្នុងការបំពេញតម្រូវការអតិថិជន។
ដំបូន្មានសម្រាប់អ្នកចាប់ផ្តើម:
- ចាប់ផ្តើមដោយការបង្កើត Portfolio ដែលបង្ហាញស្នាដៃល្អបំផុតរបស់អ្នក។
- សិក្សាពីបច្ចេកទេសថតរូប និងការកែរូបភាព។
- បង្កើតទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន ឬអ្នកជំនាញក្នុងវិស័យ។
- ប្រើបណ្តាញសង្គម (ឧ. Instagram) ដើម្បីផ្សព្វផ្សាយស្នាដៃ។
ប្រភពពី Brab Chom Chom - ប្រាប់ចំៗ
No comments
Post a Comment
៙ គោលការណ៍ក្នុងការផ្តល់យោបល់ ៖
1. យោបល់ត្រូវតែសរសេរជាភាសាខ្មែរ ពាក្យបច្ចេកទេសអាចសរសេរជាភាសាអង់គ្លេស។
2. យោបល់មិនត្រូវលើសពី 1000 តួអក្សរឡើយ។ ការបំបែកយោបល់មិនត្រូវបានអនុញ្ញាតទេ។
3. យោបល់ដែលចាត់ទុកថាជា Spam ឬមានគោលបំណងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតែមួយមុខ នឹងត្រូវលុប។
4. ការពិភាក្សាអំពីនយោបាយមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតនៅលើគេហទំព័រនេះទេ។
5. ការចែករំលែកតំណភ្ជាប់ដែលពាក់ព័ន្ធត្រូវបានអនុញ្ញាត។ តំណភ្ជាប់និងតម្រងពាក្យខ្លះត្រូវបានហាមឃាត់។
6. យោបល់ដែលរអ៊ូរទាំអំពីប្រធានបទនៃការបង្ហោះ ឬប្រភពរបស់វានឹងត្រូវលុប។
7. ការប្រើភាសាប្រមាថក្នុងយោបល់ ឬឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់។
8. ការវាយប្រហារ/ការបៀតបៀនដោយផ្ទាល់ នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់ភ្លាមៗ។
9. អ្នកសម្របសម្រួលអាចកែប្រែ/លុបយោបល់ដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹង។