Blog Archive

Contact Me

Name

Email

Message

Credits

កើត​ចាស់​ឈឺ​ស្លាប់​ជា​ទៀងទាត់
🌱🌳⛈️🏡🛌💤⛈️🌧️🌳

Hover Setting

slideup

កម្មវិធីសំខាន់ៗ ↘︎↘︎↘︎

១២ គោលការណ៍រចនា SaaS ដែលបានបញ្ជាក់សម្រាប់ UX ផលិតផលដែលរឹងមាំជាងមុន

12 Proven SaaS Design Principles for Stronger Product UX
អត្ថបទ​ដោយ Design Studio
បានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព៖ ១៥ កញ្ញា ២០២៥

ពិភពនៃ Software-as-a-Service (SaaS) រីកចម្រើនយ៉ាងលឿន។ អ្វីដែលដំណើរការកាលពីម្សិលមិញអាចជាការស្តង់ដារនៅថ្ងៃនេះ និងហួសសម័យទាំងស្រុងនៅថ្ងៃស្អែក។ ដូចគ្នានេះដែរ សម្រាប់ការរចនា SaaS។ ការធ្វើម្តងដំបូងនៃវិស័យនេះផ្តោតលើការទទួលបានមុខងារតាមអ៊ីនធឺណិតតែប៉ុណ្ណោះ។ ឥឡូវនេះវាជាវិញ្ញាសាស្មុគស្មាញដែលរួមបញ្ចូលការយល់ចិត្តអ្នកប្រើប្រាស់ជាមួយនឹងការយល់ដឹងបច្ចេកទេសមុតស្រួច។ 

ហើយដូចជាវិស័យវិវឌ្ឍន៍ និងស្មុគស្មាញគ្រប់រូប វាត្រូវបានគូសបញ្ជាក់ដោយគោលការណ៍មូលដ្ឋានមួយចំនួន។ គោលការណ៍រចនា SaaS គឺជាគោលការណ៍ស្នូល ជាទស្សនវិជ្ជាណែនាំដែលរៀបចំរបៀបដែលអ្នកប្រើប្រាស់ធ្វើអន្តរកម្ម និងយល់ឃើញតម្លៃពីកម្មវិធីដែលផ្អែកលើពពក

ពួកគេគឺជាក្របខ័ណ្ឌដែលធានាថាកម្មវិធី SaaS របស់អ្នកមិនត្រឹមតែដំណើរការប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែវាមានលក្ខណៈវិចារណញាណ មានប្រសិទ្ធភាព និងរីករាយក្នុងការប្រើប្រាស់។ ការរចនាផលិតផល SaaS គ្រប់រូបបញ្ចូលច្បាប់ទាំងនេះ។

ការមិនអើពើនឹងពួកគេគឺជាផ្លូវលឿនទៅកាន់ការប្រែប្រួលខ្ពស់ ការចំណាយលើការទទួលបានអតិថិជនកើនឡើង និងការមើលអ្នកប្រើប្រាស់ហូរទៅកាន់ដៃគូប្រកួតប្រជែងដែលឆ្លាតជាង។

នៅក្នុងប្លុកនេះ យើងនឹងវិភាគគោលការណ៍រចនា SaaS សំខាន់បំផុតទាំង១២នៃឆ្នាំ២០២៥។ ប៉ុន្តែដំបូង សូមឱ្យយើងសិក្សាបន្តិចអំពីវិស័យរចនាផលិតផល SaaS ខ្លួនឯង។

១២ គោលការណ៍រចនា SaaS សំខាន់ៗ

យល់ពីមូលហេតុដែលការធ្វើតាមគោលការណ៍រចនា SaaS ដែលបានសាកល្បង និងសាកល្បងគឺសំខាន់ខ្លាំងណាស់សម្រាប់អាជីវកម្ម SaaS? ឥឡូវនេះ សូមចូលទៅក្នុងគោលការណ៍ទាំងនេះ៖

១. រចនាសម្រាប់ពេលវេលាទៅតម្លៃ (TTV)

ចំណាប់អារម្មណ៍ដំបូងគឺអ្វីៗទាំងអស់ ជាពិសេសនៅក្នុង SaaS។ នោះហើយជាមូលហេតុដែលនេះគឺនៅកំពូលនៃបញ្ជីរបស់យើង។

TTV គឺអំពីការបង្រួមគម្លាតរវាងការចុះឈ្មោះ និងអ្នកប្រើប្រាស់ដែលជួបប្រទះនូវពេលវេលា “អាហា!” សំខាន់នោះ – ចំណុចដែលពួកគេពិតជាទទួលបានតម្លៃដែលផលិតផលរបស់អ្នកផ្តល់ជូន។

  • ព្រោះបើអ្នកបាត់បង់ពួកគេនៅទីនេះ គ្មានអ្វីផ្សេងទៀតសំខាន់ទេ។
  • ការទទួលយកដំបូងពឹងផ្អែកទាំងស្រុងលើការបញ្ជាក់តម្លៃយ៉ាងលឿន។
  • អ្នកប្រើប្រាស់មិនមានកាតព្វកិច្ចទេ និងមានជម្រើសគ្មានដែនកំណត់។ ពួកគេនឹងមិនរង់ចាំទេ។
  • ការផ្តល់អាទិភាពលើ TTV មានន័យថាធ្វើការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពដោយមិនឈប់ឈរ នូវអន្តរកម្មដំបូងសំខាន់ទាំងនោះ។

គិតអំពីរបៀបដែល Slack អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកចាប់ផ្តើមផ្ញើសារទៅកាន់សហសេវិកយ៉ាងលឿន ឬរបៀបដែល Canva បង្ហាញគំរូដ៏ស្រស់ស្អាតភ្លាមៗ។ ដើម្បីធ្វើវាឱ្យល្អ សូមគូសផែនទីផ្លូវខ្លីបំផុតទៅកាន់តម្លៃស្នូល ដកចេញជំហានមិនចាំបាច់ ប្រើគំរូ ឬទិន្នន័យគំរូ និងណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់តាមរយៈរូបភាពទៅកាន់ជ័យជម្នះដំបូងនោះ។ លទ្ធផលគឺធំធេង៖ ការបំលែងការសាកល្បងខ្ពស់ជាង ការធ្លាក់ចុះការចូលប្រើប្រាស់ទាបជាង និងអ្នកប្រើប្រាស់ដែលត្រូវបានវិនិយោគភ្លាមៗ។

មិនអើពើនឹង TTV ហើយអ្នកបង្ហូរការចុះឈ្មោះ ប្រឈមនឹងការប្រែប្រួលដំបូងខ្ពស់ និងពិបាកទទួលបានការទាក់ទាញ។

២. រចនាផ្តោតលើអ្នកប្រើប្រាស់ ជំរុញដោយភារកិច្ច

ឈប់សាងសង់មុខងារ និងចាប់ផ្តើមដោះស្រាយបញ្ហា។

ការរចនាផ្តោតលើអ្នកប្រើប្រាស់ ជំរុញដោយភារកិច្ចមានន័យថាផ្តល់អាទិភាពលើអ្វីដែលអ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នកត្រូវការដើម្បីសម្រេច ជាងការដាក់ចូលគ្រប់មុខងារដែលអាចស្រមៃបាន។ វាគឺអំពីការយល់ដឹងពីភារកិច្ចស្នូលរបស់ពួកគេ ការងារ “ការងារដែលត្រូវធ្វើ” ពិតប្រាកដ និងធ្វើឱ្យភារកិច្ចទាំងនោះរលូន វិចារណញាណ និងមានប្រសិទ្ធភាព។ 

គោលការណ៍នេះធ្វើតាម TTV នៅលើបញ្ជីរបស់យើង ព្រោះនៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់ឃើញតម្លៃដំបូង ការផ្តោតអារម្មណ៍ផ្លាស់ប្តូរទៅធ្វើឱ្យការងារបន្តរបស់ពួកគេគ្មានការខំប្រឹង។ ការធ្វើឱ្យការងាររបស់ពួកគេគ្មានការខំប្រឹងតម្រូវឱ្យមានការស្រាវជ្រាវអ្នកប្រើប្រាស់ជ្រៅជ្រះដើម្បីកំណត់លំហូរការងារសំខាន់ទាំងនោះ ហើយបន្ទាប់មករចនា UI ជុំវិញពួកគេ។ ការកាត់បន្ថយការរញ៉េរញ៉ៃ និងការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពផ្លូវអ្នកប្រើប្រាស់គ្រប់រូបសម្រាប់ការបញ្ចប់ភារកិច្ចក៏ជាជំហានសំខាន់ដែរ។

មិនអើពើនឹងជំហានទាំងនេះ ហើយអ្នកទទួលបានឧបករណ៍ SaaS ដែលរីកដុះដាល និងច្របូកច្របល់ ដែលមុខងារសំខាន់ត្រូវបានកប់ និងអ្នកប្រើប្រាស់ប៉ះតែ១០%នៃមុខងារ។ ឧបករណ៍ដូចជា Notion លេចធ្លោជាមួយនឹងគោលការណ៍នេះដោយផ្តល់ជូនតែភារកិច្ចដែលកំណត់ដោយអ្នកប្រើប្រាស់មួយចំនួនតូចនៅលើចំណុចប្រទាក់ដែលអាចបត់បែនរបស់ពួកគេ។

ប្រសិនបើអ្នកចង់មាន UI SaaS ដែលមានប្រសិទ្ធភាពស្រដៀងគ្នា សូមបណ្តុះវិន័យដើម្បីនិយាយ “ទេ” ចំពោះមុខងារដែលមិនបម្រើគោលដៅចម្បងរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ដោយផ្ទាល់។

៣. ការចូលប្រើប្រាស់បន្តបន្ទាប់ និងសម្របខ្លួន

បោះបង់ដំណើរកម្សាន្តផលិតផលដែលលើសលប់។

ទទួលយកការចូលប្រើប្រាស់បន្តបន្ទាប់ និងសម្របខ្លួនដើម្បីបង្រៀនអ្នកប្រើប្រាស់នៅពេលដែលពួកគេទៅ។ ផ្តល់ការណែនាំយ៉ាងច្បាស់លាស់នៅពេលត្រូវការ ដោយផ្អែកលើសកម្មភាព តួនាទី ឬវឌ្ឍនភាពរបស់ពួកគេ។

គោលការណ៍នេះទទួលស្គាល់ថាការរៀនសូត្រកើតឡើងល្អបំផុតនៅក្នុងបរិបទ មិនមែនតាមរយៈព័ត៌មានច្រើនលើសលប់នៅខាងមុខទេ។ ជំនួសឱ្យការបង្ហាញអ្វីៗទាំងអស់ក្នុងពេលតែមួយ សូមណែនាំមុខងារបន្តិចម្តងៗនៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់ស្វែងយល់ ឬឈានដល់ចំណុចសំខាន់ជាក់លាក់។

ធាតុសម្របខ្លួនអាចកែសម្រួលការណែនាំនេះ – ប្រហែលជាមេដឹកនាំក្រុមដែលប្រើឧបករណ៍គ្រប់គ្រងគម្រោង SaaS ឃើញព័ត៌មានផ្សេងពីអ្នករួមចំណែកបុគ្គល។

អត្ថប្រយោជន៍នៃការធ្វើតាមគោលការណ៍នេះគឺច្បាស់៖ ការរកឃើញមុខងារល្អជាង កាត់បន្ថយការច្របូកច្របល់ (និងសំបុត្រគាំទ្រ) និងអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមានអារម្មណ៍ថាមានអំណាចនៅពេលដែលពួកគេស្ទាត់ជំនាញឧបករណ៍ជាជំហានៗ។ ដោយគ្មានវា អ្នកប្រើប្រាស់ប្រឈមមុខនឹងស្មុគស្មាញដែលគួរឱ្យខ្លាច ឬអេក្រង់ទទេដែលគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើល។ ទាំងពីរនាំទៅដល់ការបោះបង់ចោលយ៉ាងលឿន។

ដើម្បីធ្វើវាឱ្យល្អ សូមតាមដានឥរិយាបថអ្នកប្រើប្រាស់ បង្កើតព័ត៌មានជំនួយបរិបទ (ព័ត៌មានជំនួយ ការណែនាំខ្លីៗ) និងកេះពួកគេដោយឆ្លាតវៃ។

៤. ចំណុចប្រទាក់ដែលយល់ដឹងពីបរិបទ

គោលការណ៍នេះពាក់ព័ន្ធនឹងការរចនា UIs ដែលសម្របខ្លួនដោយឆ្លាតវៃដោយផ្អែកលើថាអ្នកប្រើប្រាស់ជានរណា អ្វីដែលពួកគេកំពុងធ្វើ ឬស្ថានភាពបច្ចុប្បន្នរបស់ពួកគេ។

វាគឺអំពីការកែសម្រួលផ្ទាល់ខ្លួនដែលលើសពីប្រធានបទតែប៉ុណ្ណោះ ដោយផ្លាស់ប្តូរប្លង់ សកម្មភាពដែលមាន ឬព័ត៌មានដែលបង្ហាញដើម្បីមានភាពពាក់ព័ន្ធបំផុតឥឡូវនេះ។ យើងកំពុងនិយាយ៖

  • បង្ហាញការគ្រប់គ្រងអ្នកគ្រប់គ្រងតែចំពោះអ្នកគ្រប់គ្រងប៉ុណ្ណោះ។
  • ធ្វើឱ្យទិដ្ឋភាពសាមញ្ញសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ថ្មី។
  • លើកឧបករណ៍ជាក់លាក់តែនៅពេលកែសម្រួលប្រភេទមាតិកាជាក់លាក់។

នៅពេលដែល UIs SaaS សម្របខ្លួនដោយឆ្លាតវៃ បន្ទុកយល់ដឹងធ្លាក់ចុះ ភារកិច្ចត្រូវបានបញ្ចប់លឿនជាងមុន និងលំហូរការងារមានអារម្មណ៍ថាមានប្រសិទ្ធភាពមិនគួរឱ្យជឿ។ អ្នកប្រើប្រាស់មានអារម្មណ៍ថាកម្មវិធី SaaS គ្រាន់តែយល់ពួកគេ។

ការមិនអើពើនឹងបរិបទនាំទៅដល់ UIs SaaS ទូទៅ មិនឆ្លាតវៃ ដែលគ្រប់គ្នាខ្ជះខ្ជាយពេលវេលាក្នុងការរុករកជម្រើសដែលមិនពាក់ព័ន្ធ។ ការអនុវត្តគោលការណ៍នេះតម្រូវឱ្យបង្កើត៖

  • ទម្រង់អ្នកប្រើប្រាស់រឹងមាំ។
  • ស្ថាបត្យកម្មព័ត៌មានច្បាស់លាស់ដែលអនុញ្ញាតឱ្យមានការប្រែប្រួល។
  • ផែនការដែលប្រុងប្រយ័ត្នដែលពិចារណានៅពេលដែលការសម្របខ្លួនបន្ថែមតម្លៃពិតប្រាកដធៀបនឹងភាពស្មុគស្មាញតែប៉ុណ្ណោះ។

៥. ភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាលើឧបករណ៍ និងករណីប្រើប្រាស់

ផលិតផល SaaS របស់អ្នកគួរតែមានអារម្មណ៍ដូចផលិតផលរបស់អ្នក មិនថាចូលប្រើលើម៉ូនីទ័រធំ ឬអេក្រង់ទូរសព្ទតូចទេ និងមិនថាអ្នកប្រើប្រាស់កំពុងព្រាងរបាយការណ៍ ឬគ្រប់គ្រងការកំណត់ទេ។

គោលដៅមិនមែនជាការបង្កើតអេក្រង់ដូចគ្នាគ្រប់ទីកន្លែងទេ ប៉ុន្តែតែងតែផ្តល់នូវតក្កវិជ្ជា និងអារម្មណ៍ដែលស៊ីសង្វាក់គ្នាជានិច្ច។ នៅក្នុងពិភពពហុឧបករណ៍នាពេលបច្ចុប្បន្ន ការធ្វើតាមគោលការណ៍នេះគឺសំខាន់។ 

អត្ថប្រយោជន៍នៃវាគឺធំធេង៖ ការចូលរួមចល័តខ្ពស់ជាង កាត់បន្ថយខ្សែកោងសិក្សានៅពេលប្តូរឧបករណ៍ និងការប្រើប្រាស់កើនឡើងព្រោះលំហូរការងារមិនត្រូវបានរំខានដោយការផ្លាស់ប្តូរបរិបទ។

អ្នកប្រើប្រាស់បង្កើតទំនុកចិត្ត និងការចងចាំសាច់ដុំ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ ភាពមិនស៊ីសង្វាក់បង្កើតការខកចិត្ត បំបែកលំហូរការងារ និងធ្វើឱ្យផលិតផលមានអារម្មណ៍ថាមិនស៊ីសង្វាក់ និងមិនមែនជាវិជ្ជាជីវៈ។

ដើម្បីសម្រេចបាននេះ អ្នកត្រូវបង្កើតប្រព័ន្ធរចនាដ៏រឹងមាំ បណ្ណាល័យលំនាំច្បាស់លាស់ និងធ្វើការសាកល្បងឆ្លងវេទិកាយ៉ាងតឹងរ៉ឹង។

៦. ការអនុវត្តជាផ្នែកនៃ UX

ល្បឿនមិនត្រឹមតែជាមុខងារនៅក្នុងការរចនាផលិតផល SaaS សម័យទំនើបទេ វាជាមុខងារចម្បង។

គោលការណ៍នេះបញ្ចូលការពិតនេះទៅក្នុងដំណើរការរចនា។ វាបញ្ជាឱ្យចាត់ទុករង្វាស់ការអនុវត្ត (ដូចជាពេលវេលាទៅអន្តរកម្ម ការពន្យារពេលបញ្ចូល) ជាតម្រូវការ UX សំខាន់។ វាក៏ស្នើសុំឱ្យអ្នករចនាកំណត់ថវិកាការអនុវត្ត និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពការរចនារបស់ពួកគេសម្រាប់ល្បឿនដោយមិនឈប់ឈរ។ ការអនុវត្តនេះតម្រូវឱ្យ៖

  • វិស្វករ និងអ្នករចនាសហការគ្នា។
  • កំណត់គោលដៅការអនុវត្តតាំងពីដំបូង។
  • ការត្រួតពិនិត្យជាបន្ត។
  • បង្កើតវប្បធម៌ដែលការអនុវត្តគឺជាការទទួលខុសត្រូវរបស់សមាជិកក្រុមគ្រប់រូប។

អារម្មណ៍ជិតភ្លាមៗនៃកម្មវិធី Google Workspace ឬការគ្រប់គ្រងឯកសាររលូននៅក្នុង Figma គឺជាប្រភពលើកទឹកចិត្តដ៏ល្អសម្រាប់អ្នករចនាដែលចង់បង្កើតចំណុចប្រទាក់ SaaS លឿន និងរលូន។

៧. ការគាំទ្រ និងការណែនាំដែលបង្កើតឡើងក្នុង

សូម្បីតែការរចនា SaaS ល្អបំផុតក៏អាចជួបករណីគែម ឬពាក់ព័ន្ធនឹងលំហូរការងារស្មុគស្មាញដែរ។

ការផ្តល់ការគាំទ្រដែលបង្កើតឡើងក្នុង និងធ្វើឱ្យការណែនាំមានបរិបទ និងមានភ្លាមៗគឺជាវិធីល្អបំផុតដើម្បីសម្រួលបញ្ហា។ គោលការណ៍នេះគាំទ្រសម្រាប់លក្ខណៈរចនាដូចជា៖

  • ព័ត៌មានជំនួយលើរូបតំណាងស្មុគស្មាញ។
  • វីដេអូណែនាំខ្លីៗដែលបង្កប់នៅជិតមុខងារពាក់ព័ន្ធ។
  • ដំណើរកម្សាន្តអន្តរកម្មសម្រាប់ផ្នែកថ្មី។
  • បង្កើតមាតិកាជំនួយខ្នាតតូច។
  • ការចូលប្រើការជជែក ឬឯកសារជំនួយយ៉ាងងាយស្រួលនៅក្នុងកម្មវិធី SaaS។

ការផ្តល់ជំនួយតាមបរិបទកាត់បន្ថយការកកិត ជំរុញការទទួលយកមុខងារ (អ្នកប្រើប្រាស់មិនខ្លាចក្នុងការសាកល្បងអ្វីថ្មីទេ) បង្កើនទំនុកចិត្តអ្នកប្រើប្រាស់ និងកាត់បន្ថយសំណើគាំទ្រ។

Intercom លេចធ្លោជាមួយសារក្នុងកម្មវិធីដែលកំណត់គោលដៅ។ Webflow ផ្តល់ឯកសារខាងក្នុងដ៏អស្ចារ្យនៅពេលអ្នកសាងសង់។

៨. ភាពអាចពង្រីកទាំងក្នុង UI និងស្ថាបត្យកម្មប្រព័ន្ធ

ការរីកចម្រើនគឺជាគោលដៅ ប៉ុន្តែវាអាចបំបែកផលិតផលរបស់អ្នកប្រសិនបើអ្នកមិនបានរៀបចំ។ ភាពអាចពង្រីកទាំងក្នុង UI និងស្ថាបត្យកម្មប្រព័ន្ធមានន័យថារចនាថ្ងៃនេះសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ ទិន្នន័យ និងមុខងារនៅថ្ងៃស្អែក។

គោលការណ៍នេះនិយាយអំពី UI SaaS ដែលសម្របខ្លួននឹងការពង្រីកដោយមិនក្លាយជាទីតាំងស្មុគស្មាញ។ វាតម្រូវឱ្យ៖

  • ស្ថាបត្យកម្មព័ត៌មានដែលគិតទៅមុខ។
  • ធាតុ UI ម៉ូឌុលដែលបង្កើតក្នុងប្រព័ន្ធរចនាដ៏រឹងមាំ។
  • ប្រព័ន្ធខាងក្រោយដែលរចនាសម្រាប់ភាពស្មុគស្មាញ និងចរាចរណ៍កើនឡើង។
  • លំនាំនាវាចរណ៍ដែលរៀបចំយ៉ាងយុទ្ធសាស្ត្រដែលអាចរីកចម្រើនដោយរលូន។
  • ការត្រួតពិនិត្យជាបន្តនៃរង្វាស់បច្ចេកទេស និងភាពអាចប្រើប្រាស់នៅពេលអ្នករីកចម្រើន។

ធ្វើវាឱ្យត្រឹមត្រូវ ហើយផលិតផលរបស់អ្នកអាចវិវឌ្ឍដោយស្រស់ស្អាត និងបន្ថែមសមត្ថភាពដោយគ្មានការរចនាឡើងវិញដែលរំខានដែលធ្វើឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់មានភាពឯកោ។

Salesforce គ្រប់គ្រងជម្រៅមុខងារដ៏ធំធេងតាមរយៈប្លង់ដែលអាចកែសម្រួលបាន និងម៉ូឌុល។ នាវាចរណ៍ដែលរៀបចំយ៉ាងយុទ្ធសាស្ត្ររបស់ GitHub គ្រប់គ្រងព័ត៌មានដ៏ធំសម្បើមដែលកំពុងរីកចម្រើន។  

៩. ការរចនាផ្តោតលើវដ្តជីវិត

តម្រូវការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងខ្លាំងពីការចុចដំបូងរបស់ពួកគេទៅកាន់ការក្លាយជាអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមានបទពិសោធន៍ អ្នកគ្រប់គ្រងក្រុម ឬសូម្បីតែគណនីដែលអសកម្មដែលអ្នកចង់ចូលរួមឡើងវិញ។

ការរចនាផ្តោតលើវដ្តជីវិតទទួលស្គាល់ដំណើរនេះ និងស្នើសុំឱ្យអ្នករចនា UI/UX បង្កើតបទពិសោធន៍ដែលខុសគ្នា និងសម្របខ្លួនសម្រាប់

  • អ្នកថ្មីថ្មោង (ភាពសាមញ្ញ ការណែនាំ)
  • អ្នកជំនាញ (ប្រសិទ្ធភាព ផ្លូវកាត់)
  • អ្នកគ្រប់គ្រង (ការគ្រប់គ្រង របាយការណ៍)
  • អ្នកប្រើប្រាស់អសកម្ម (ការជំរុញឱ្យចូលរួមឡើងវិញ តម្លៃសាមញ្ញ)

វិធីសាស្រ្តនេះបង្កើនប្រសិទ្ធភាព UX នៅទូទាំងដំណើរអតិថិជនទាំងមូល ធ្វើឱ្យការចូលប្រើប្រាស់ប្រសើរឡើង អនុញ្ញាតឱ្យមានការគ្រប់គ្រងប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងបង្កើតផ្លូវត្រឡប់មកវិញសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលខ្ជះខ្ជាយ។ វាក៏លើកកម្ពស់ការកែសម្រួលផ្ទាល់ខ្លួន ដែលជានិន្នាការរចនា SaaS សំខាន់បំផុតមួយនៃសម័យកាលរបស់យើង។

ពិចារណាពីរបៀបដែល Miro បង្ហាញឧបករណ៍ជាន់ខ្ពស់បន្តិចម្តងៗ ឬរបៀបដែល Asana ផ្តល់ទិដ្ឋភាព និងការគ្រប់គ្រងផ្សេងៗសម្រាប់សមាជិកក្រុមធៀបនឹងអ្នកគ្រប់គ្រងគម្រោង។  

១០. រចនាសម្រាប់ការសហការ

ការងារសម័យទំនើបកម្រជាសកម្មភាពទោល។ គោលការណ៍នេះលើកទឹកចិត្តឱ្យអ្នករចនាលើសពីលំហូរការងារអ្នកប្រើប្រាស់តែមួយ និងបង្កើតមុខងារដែលគាំទ្រការងារជាក្រុមដោយផ្ទាល់នៅក្នុងបទពិសោធន៍ SaaS។

យើងកំពុងនិយាយអំពីការកែសម្រួលពេលវេលាពិតប្រាកដ ការអត្ថាធិប្បាយ និង @mentions កន្លែងធ្វើការរួម លំហូរសកម្មភាពដែលបង្ហាញវឌ្ឍនភាពក្រុម និងរចនាសម្ព័ន្ធការអនុញ្ញាតច្បាស់លាស់សម្រាប់ទ្រព្យសម្បត្តិរួម។

ផលិតផលដែលរចនាសម្រាប់ការសហការក្លាយជាមជ្ឈមណ្ឌលសម្រាប់សកម្មភាពក្រុម។ ភាពស្អិតរមួត និងសមត្ថភាពក្នុងការបង្ហាញបែបផែនបណ្តាញរបស់ពួកគេកើនឡើង។ ក្រុមអាចផ្លាស់ទីលឿនជាងមុន រក្សាការតម្រង់ជួរ និងរក្សាបរិបទនៅក្នុងឧបករណ៍ខ្លួនឯង ដូចដែលពួកគេធ្វើនៅក្នុង Figma, Google Docs ឬ Asana – ឧបករណ៍ SaaS ដែលរីកចម្រើនលើភាពមើលឃើញ និងការសហការរួម។

១១. សុវត្ថិភាព និងទំនុកចិត្តតាមរយៈការរចនា

គោលការណ៍នេះបញ្ជាក់ថាសុវត្ថិភាពនៅក្នុងឧបករណ៍ SaaS ត្រូវតែមើលឃើញ និងច្បាស់លាស់ចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់។ វាស្នើសុំឱ្យអ្នករចនាបញ្ចូលការពិចារណាឯកជនភាព ភាពច្បាស់លាស់នៃការអនុញ្ញាត និងតម្លាភាពទិន្នន័យដោយផ្ទាល់ទៅក្នុង UI/UX។ នេះរួមបញ្ចូល៖

  • ផ្តល់អាទិភាពលើភាពច្បាស់លាស់នៅក្នុងធាតុ UI ដែលទាក់ទងនឹងសុវត្ថិភាព។
  • ទំនាក់ទំនងដោយតម្លាភាពអំពីការអនុវត្តទិន្នន័យ។
  • ចែករំលែកសូចនាករច្បាស់លាស់នៃស្ថានភាពសុវត្ថិភាព (ដូចជាការអ៊ិនគ្រីបការតភ្ជាប់)។
  • ធ្វើឱ្យការគ្រប់គ្រងសម្រាប់ការចែករំលែក និងការអនុញ្ញាតមានវិចារណញាណ។
  • ចែករំលែកការពន្យល់ដោយតម្លាភាពអំពីការប្រើប្រាស់ទិន្នន័យ
  • ផ្តល់ការចូលប្រើការកំណត់សុវត្ថិភាពយ៉ាងងាយស្រួល។

មើលពីរបៀបដែលវេទិកាពពកដូចជា AWS ឬ Google Cloud ផ្តល់ផ្ទាំងគ្រប់គ្រងសុវត្ថិភាពលម្អិត។ នៅក្នុងយុគសម័យនៃការគំរាមកំហែងតាមអ៊ីនធឺណិតដែលកំពុងកើនឡើង ការកសាងទំនុកចិត្តតាមរយៈជម្រើសរចនាបែបនេះគឺសំខាន់បំផុត។

១២. រង្វិលជុំមតិកែលម្អ និងអន្តរកម្មខ្នាតតូច

ការប៉ូលាចុងក្រោយដែលលើកកម្ពស់ UI SaaS ពីដំណើរការទៅជារីករាយជាញឹកញាប់ស្ថិតនៅក្នុងព័ត៌មានលម្អិត។ គោលការណ៍នេះផ្តោតលើចលនា ការផ្លាស់ប្តូរ និងសញ្ញាដែលមើលឃើញតូចៗដែលទទួលស្គាល់សកម្មភាពអ្នកប្រើប្រាស់ ណែនាំការយកចិត្តទុកដាក់ និងធ្វើឱ្យ UI មានអារម្មណ៍ថាមានប្រតិកម្ម និងរស់រវើក។

វាបញ្ចប់បញ្ជីរបស់យើងព្រោះវាបន្ថែមស្រទាប់នៃការកែលម្អលើស្នូលដែលមានរចនាសម្ព័ន្ធល្អ មានប្រសិទ្ធភាព និងអាចប្រើប្រាស់បាន។

ការប៉ះតូចៗទាំងនេះផ្តល់ការបញ្ជាក់ភ្លាមៗថាប្រព័ន្ធបានទទួលបញ្ចូល។ ពួកគេធ្វើឱ្យពេលវេលារង់ចាំមានអារម្មណ៍ខ្លីជាងមុន ការពារកំហុសដោយណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់ និងរួមចំណែកដល់អារម្មណ៍នៃសិល្បៈហត្ថកម្ម និងគុណភាព។

ខណៈពេលដែលហាក់ដូចជាតូចតាច ការអវត្តមានរបស់ពួកគេអាចធ្វើឱ្យ UI SaaS មានអារម្មណ៍ថាឋិតិវន្ត ឬគ្មានប្រតិកម្ម។ ឧបករណ៍ SaaS ឈានមុខគេជាច្រើនដូចជា Stripe ប្រើអន្តរកម្មខ្នាតតូចដែលតូចតាច និងពេញចិត្តដើម្បីទទួលបានប្រសិទ្ធភាពដ៏អស្ចារ្យ។

អ្វីដែលធ្វើឱ្យការរចនាផលិតផល SaaS ប្លែកពីគេ?

ការរចនាសម្រាប់ SaaS មិនដូចការបង្កើតកម្មវិធីបុរាណដែលអាចដំឡើងបានទេ។ មិនដូចឧបករណ៍ទាំងនោះទេ ផលិតផល SaaS ត្រូវដំណើរការក្នុងពេលវេលាពិតប្រាកដ ពង្រីកដោយគ្មានការខំប្រឹងសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់រាប់ពាន់ រាប់លាន ឬច្រើនជាងនេះ និងបំលែងមនុស្សចម្លែកទៅជាអ្នកញៀនក្នុងរយៈពេលប៉ុន្មានថ្ងៃ (ឬសូម្បីតែម៉ោង)។

បំភ្លេចការទិញមួយដង និងអាជ្ញាប័ណ្ណខ្ពស់តម្លៃខាងមុខ។ SaaS រីកចម្រើនលើការជាវ ដែលតម្រូវឱ្យមានការផ្តល់តម្លៃជាបន្តខែម្តងៗ។ នេះផ្លាស់ប្តូរការផ្តោតអារម្មណ៍រចនាទៅកាន់ការចូលរួមរយៈពេលវែង និងអត្ថប្រយោជន៍ដែលយល់ឃើញភ្លាមៗ។

អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវមានអារម្មណ៍ថាមានតម្លៃយ៉ាងលឿន ឬពួកគេគ្រាន់តែឈប់បង់ប្រាក់។ វាគឺជាការទាក់ទងឥតឈប់ឈរ មិនមែនជាប្រតិបត្តិការមួយដងទេ។

លក្ខណៈបច្ចេកទេសនៃកម្មវិធី SaaS ក៏នាំទៅដល់បញ្ហាប្រឈមរចនាប្លែកៗជាច្រើនផងដែរ។ វេទិកា SaaS ភាគច្រើនដំណើរការលើស្ថាបត្យកម្មពហុអ្នកជួល។ នេះមានន័យថាឧទាហរណ៍មួយបម្រើអតិថិជនជាច្រើន។ វាតម្រូវឱ្យមានដំណោះស្រាយរចនាដ៏ឆើតឆាយសម្រាប់ឯកជនភាពទិន្នន័យ បទពិសោធន៍ដែលអាចកែសម្រួលបាន និងការអនុញ្ញាតលម្អិត ទាំងអស់ខណៈពេលដែលរក្សាស្នូលផលិតផលដែលបង្រួបបង្រួម។

បន្ថែមការរំពឹងទុកនៃការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពពេលវេលាពិតប្រាកដ និងការអនុវត្តល្អឥតខ្ចោះលើឧបករណ៍ណាមួយ – កុំព្យូទ័រ ថេប្លេត ទូរសព្ទ – និងភាពស្មុគស្មាញកើនឡើង។ អ្នកប្រើប្រាស់រំពឹងថានឹងចាប់ផ្តើមភារកិច្ចលើកុំព្យូទ័រយួរដៃរបស់ពួកគេ និងបញ្ចប់វានៅលើទូរសព្ទចល័តក្នុងអំឡុងពេលធ្វើដំណើរ។ នេះតម្រូវឱ្យមានចំណុចប្រទាក់រចនាដែលមានប្រតិកម្ម និងសម្របខ្លួនដែលមានអារម្មណ៍ថាដើមកំណើតគ្រប់ទីកន្លែង។

កត្តាទាំងអស់នេះប្រមូលផ្តុំទៅជាបញ្ហាប្រឈមរចនាជាក់លាក់ និងខ្ពស់ដូចជា៖

  • ការចូលប្រើប្រាស់អ្នកប្រើប្រាស់ថ្មីយ៉ាងលឿន៖ ការរចនា SaaS ត្រូវតែលុបបំបាត់ការកកិត និងណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់ត្រង់ទៅកាន់ពេលវេលា “អាហា!” របស់ពួកគេ។
  • ការរក្សាទុកតាមពេលវេលា៖ ការរក្សាអ្នកប្រើប្រាស់តម្រូវឱ្យមានការរចនាដែលវិវឌ្ឍទន្ទឹមនឹងតម្រូវការរបស់ពួកគេ។
  • ភាពអាចពង្រីក និងភាពបត់បែន៖ ផលិតផល SaaS ដែលជោគជ័យរីកចម្រើនក្នុងអ្នកប្រើប្រាស់ ទិន្នន័យ និងមុខងារ។ ការរចនាត្រូវតែរំពឹងទុកនេះ។ UIs SaaS ត្រូវការនាវាចរណ៍ដែលអាចពង្រីក ធាតុម៉ូឌុល និងស្ថាបត្យកម្មព័ត៌មានដែលអាចពង្រីកដោយស្រស់ស្អាត។

នោះហើយជាមូលហេតុដែលនៅក្នុង SaaS ចំណុចប្រទាក់អ្នកប្រើប្រាស់ និងបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ (UI/UX) រចនាត្រូវបានភ្ជាប់យ៉ាងតឹងរ៉ឹងទៅនឹងរង្វាស់អាជីវកម្មស្នូល។ ធ្វើឱ្យពួកគេត្រឹមត្រូវ (ដោយធ្វើតាមគោលការណ៍ និងការអនុវត្តល្អបំផុត UX SaaS) ហើយលេខតាមដាន។

កុំធ្វើតាមគោលការណ៍ ហើយអ្នកតែងតែប្រយុទ្ធនឹងរង្វាស់អាក្រក់។

ឧទាហរណ៍ ដំណើរការចូលប្រើប្រាស់ដែលវិចារណញាណ និងរចនាល្អនៅក្នុងឧបករណ៍ SaaS កាត់បន្ថយការកកិតក្នុងអំឡុងពេលសាកល្បង។ វានាំទៅដល់អត្រាបំលែងខ្ពស់ជាង និងការចំណាយលើការទទួលបានអតិថិជនទាបជាង (CAC)។

នៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់សម្រេចបានគោលដៅរបស់ពួកគេដោយគ្មានការខំប្រឹង និងរកឃើញតម្លៃថ្មីជាបន្តបន្ទាប់នៅក្នុងវេទិកា SaaS ពួកគេនៅយូរជាងនេះ។ ពួកគេដំឡើងកម្រិត។ ពួកគេបន្ថែមកៅអីបន្ថែម។ ដូច្នេះ ការរចនា UI/UX ល្អជាងនេះក៏បកប្រែទៅជារយៈពេលជាវយូរជាងនេះ ប្រាក់ចំណូលជាមធ្យមខ្ពស់ជាងក្នុងមួយអតិថិជន និងតម្លៃពេញមួយជីវិតខ្ពស់ជាង (LTV)។

ម៉្យាងវិញទៀត អ្នកប្រើប្រាស់មានការអត់ធ្មត់តិចតួចសម្រាប់ឧបករណ៍ SaaS ដែលធ្វើឱ្យការងាររបស់ពួកគេពិបាកជាង។ ការរចនា UI/UX អន់ជាមួយ UIs ច្របូកច្របល់ ការពន្យារពេលការអនុវត្ត ឬលំហូរការងាររញ៉េរញ៉ៃនាំទៅដល់ការប្រែប្រួលខ្ពស់។

៥ កំហុសរចនា SaaS ទូទៅដែលត្រូវជៀសវាង

សូម្បីតែជាមួយនឹងចេតនាល្អបំផុត និងគោលការណ៍នៅក្នុងចិត្ត ក្រុមផលិតផលអាចជំពប់ដួល។ នេះគឺជាកំហុសរចនា SaaS ទូទៅទាំង៥ដែលទីភ្នាក់ងាររចនា SaaS ល្អបំផុតចង់ឱ្យអ្នកជៀសវាងយ៉ាងសកម្ម។

ការធ្វើឱ្យការចូលប្រើប្រាស់ស្មុគស្មាញលើសលប់

កំហុសនេះរំលោភដោយផ្ទាល់លើគោលការណ៍ #១ (TTV) និង #៣ (ការចូលប្រើប្រាស់បន្តបន្ទាប់)។

ការទម្លាក់អ្នកប្រើប្រាស់ថ្មីជាមួយនឹងការបង្រៀន ទាមទារព័ត៌មានរៀបចំច្រើនពេកនៅខាងមុខ ឬបង្ហាញ UI ដែលស្មុគស្មាញ និងមានមុខងារច្រើនបង្កើតបន្ទុកយល់ដឹងភ្លាមៗ និងសម្លាប់ការលើកទឹកចិត្ត។

អ្នកប្រើប្រាស់មិនចាំបាច់ដឹងអ្វីៗទាំងអស់នៅថ្ងៃទីមួយទេ។ ពួកគេត្រូវការសម្រេចបានអ្វីមួយដែលមានតម្លៃយ៉ាងលឿន។ រក្សាការចូលប្រើប្រាស់ដំបូងផ្តោតអារម្មណ៍ បរិបទ និងតម្រង់ទៅកាន់ជ័យជម្នះដំបូងនោះ។

ភាពមិនស៊ីសង្វាក់នៃចន្លោះ និងអក្សរសាស្ត្រ

នេះធ្វើឱ្យខូចគោលការណ៍ #៥ (ភាពស៊ីសង្វាក់)។

ការប្រែប្រួលចៃដន្យនៅក្នុងរឹម ការបំពេញ ទំហំអក្សរ ទម្ងន់ និងកម្ពស់បន្ទាត់ធ្វើឱ្យ UI SaaS មើលទៅអាក្រក់ មិនមែនជាវិជ្ជាជីវៈ និងពិបាកក្នុងការស្កេន។

ប្រព័ន្ធរចនាដ៏រឹងមាំជាមួយនឹងច្បាប់ចន្លោះដែលកំណត់ និងខ្នាតអក្សរសាស្ត្រគឺសំខាន់សម្រាប់ការរក្សាភាពស៊ីសង្វាក់ និងភាពអាចអានបាននៅទូទាំងកម្មវិធី SaaS។

ការលាក់មុខងារសំខាន់នៅពីក្រោយម៉ឺនុយ

ការកប់មុខងារដែលប្រើញឹកញាប់ ឬជំរុញតម្លៃស្នូលជ្រៅនៅក្នុងម៉ឺនុយដែលដាក់ស្រទាប់ ឬនៅពីក្រោយរូបតំណាងដែលមិនច្បាស់រំលោភលើគោលការណ៍ #២ (ការរចនាជំរុញដោយភារកិច្ច)។

ផ្តល់អាទិភាពលើសកម្មភាពសំខាន់ និងធ្វើឱ្យពួកវាអាចចូលប្រើបានយ៉ាងងាយស្រួលនៅក្នុង UI សំខាន់។ ប្រើការបង្ហាញបន្តិចម្តងៗដោយគិតគូរ។ ធានាថាភារកិច្ចចម្បងតែងតែមានភ្លាមៗ។

ការមិនអើពើនឹង UI ចល័ត/ថេប្លេត

កំហុសនេះរំលោភលើគោលការណ៍ #៥ (ភាពស៊ីសង្វាក់)។

បទពិសោធន៍ចល័ត និងថេប្លេតត្រូវការរចនាដោយចេតនាជាមួយនឹងគោលដៅប៉ះដែលគ្រប់គ្រាន់ ទំហំអេក្រង់ បរិបទប្រើប្រាស់ផ្សេងៗ (នៅពេលធ្វើដំណើរ) និងភារកិច្ចចម្បងផ្សេងៗ។

ការប្រើនិន្នាការលើសពីមុខងារ

ការដេញតាមនិន្នាការដែលមើលឃើញចុងក្រោយបំផុត (ដូចជា neumorphism លើសលប់ glassmorphism ឬចលនាស្មុគស្មាញលើសលប់) ដោយចំណាយលើភាពអាចប្រើប្រាស់គឺជាកំហុសបុរាណ។

ខណៈពេលដែលការធ្វើតាមនិន្នាការរចនា SaaS ត្រឹមត្រូវគឺសំខាន់ ពួកវាមិនគួរសម្របសម្រួលលើភាពច្បាស់លាស់ ភាពអាចចូលដំណើរការ ឬប្រសិទ្ធភាពភារកិច្ចឡើយ។

ការរួមបញ្ចូលគោលការណ៍រចនា SaaS ទៅក្នុងដំណើរការអភិវឌ្ឍន៍

ការដឹងគោលការណ៍រចនា SaaS គឺជារឿងមួយ។ ការរួមបញ្ចូលគោលការណ៍ទាំងនោះទៅក្នុងវដ្តជីវិតអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផលពិតប្រាកដរបស់អ្នកគឺជាកន្លែងដែលវេទមន្តពិតប្រាកដកើតឡើង។

នេះគឺជាវិធីដើម្បីដំណើរការគោលការណ៍ទាំងនេះ៖

បង្កើនការសហការ Design-Dev

ថ្ងៃចាស់ដែលអ្នករចនាបោះចោលគំរូលើជញ្ជាំងទៅឱ្យអ្នកអភិវឌ្ឍន៍គឺស្លាប់។ ឬយ៉ាងហោចណាស់ ពួកគេគួរតែជា។ អ្នករចនា + អ្នកអភិវឌ្ឍន៍ត្រូវតែនិយាយភាសាដូចគ្នាជាមួយ Figma និង Storybook។

អ្នករចនារស់នៅក្នុង Figma ដោយបង្កើតគំរូអន្តរកម្ម និងលក្ខណៈលម្អិត។ អ្នកអភិវឌ្ឍន៍សាងសង់ UIs ជាមួយធាតុនៅក្នុង Storybook ដែលជាឧបករណ៍បើកចំហសម្រាប់អភិវឌ្ឍធាតុ UI ដោយឯករាជ្យ។ ការផ្លាស់ប្តូរល្បែងគឺការរួមបញ្ចូលពួកវា។ កម្មវិធីជំនួយអនុញ្ញាតឱ្យអ្នករចនាមើលធាតុដែលកូដផ្ទាល់ពី Storybook ដោយផ្ទាល់នៅក្នុង Figma។ នេះបង្កើតប្រភពពិតតែមួយ។

អ្នករចនាយល់ពីកម្រិតបច្ចេកទេសតាំងពីដំបូង ហើយអ្នកអភិវឌ្ឍន៍ឃើញចេតនារចនាយ៉ាងល្អឥតខ្ចោះ។ វដ្តធ្វើម្តងទៀតកើតឡើងយ៉ាងខ្លីៗនៅពេលដែលគ្រប់គ្នាកំពុងមើលធាតុផ្ទាល់ដូចគ្នា។

បង្កើតប្រព័ន្ធរចនាដែលរស់នៅ

ប្រព័ន្ធរចនាគឺជា DNA របស់ផលិតផលរបស់អ្នក ដែលជាបណ្ណាល័យកណ្តាលនៃធាតុ UI ដែលអាចប្រើឡើងវិញបាន គោលការណ៍ណែនាំរចនាប័ទ្ម និងឯកសារ។ វាជាមូលដ្ឋានសម្រាប់គោលការណ៍ #៥ (ភាពស៊ីសង្វាក់) និង #៨ (ភាពអាចពង្រីក)។ ដូច្នេះ សូមសាងសង់ឃ្លាំងធាតុរបស់អ្នក។ ចាប់ផ្តើមជាមួយធាតុអាតូមិក (ប៊ូតុង បញ្ចូល រូបតំណាង) និងសាងសង់រហូតដល់ម៉ូលេគុលស្មុគស្មាញជាង (ទម្រង់ របារនាវាចរណ៍ កាត)។

ធាតុនីមួយៗគួរតែមានវ៉ារ្យ៉ង់ដែលកំណត់ច្បាស់លាស់ (ចម្បង រង ស្ថានភាពពិការ ទំហំ) និងត្រូវបានកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធជាមួយនឹងប្លង់ស្វ័យប្រវត្តិនៅក្នុង Figma ដើម្បីគ្រប់គ្រងមាតិកាថាមវន្តដោយស្រស់ស្អាត។

បន្ទាប់ពីបង្កើតបណ្ណាល័យដ៏ទូលំទូលាយដែលគ្របដណ្តប់ ៩០%+ នៃតម្រូវការ UI របស់អ្នក សូមទទួលយកថាមពលនៃសញ្ញាសម្គាល់៖  

  • ជំនួសឱ្យការកូដរឹងតម្លៃ hex (#FF5733) គ្រប់ទីកន្លែង សូមកំណត់សញ្ញាសម្គាល់ដើម (ឧទាហរណ៍ brand-red-500: #FF5733)។
  • បន្ទាប់មក ប្រើសញ្ញាសម្គាល់សេម៉ាន់ទិចដើម្បីកំណត់ការប្រើប្រាស់ (ឧទាហរណ៍ color-background-button-primary: brand-red-500)។
  • ទីបំផុត ប្រើសញ្ញាសម្គាល់កម្រិតធាតុដើម្បីទាំងនេះ (ឧទាហរណ៍ ធាតុប៊ូតុងប្រើ color-background-button-primary)។

អរូបីនេះធ្វើឱ្យការរចនាប្រធានបទ របៀបងងឹត ឬការធ្វើឱ្យស្រស់ស្រាយម៉ាកយីហោមានប្រសិទ្ធភាពមិនគួរឱ្យជឿ។ ចុងក្រោយ បង្កើតទីលានលេងអន្តរកម្មដែលគ្រប់គ្នាអាចសាកល្បងធាតុសម្រាប់ប្រព័ន្ធរចនារបស់អ្នក។

ឧបករណ៍ដូចជា Zeroheight ឬ Storybook ខ្លួនវាគឺល្អឥតខ្ចោះសម្រាប់នេះ។

ខ្សែរង្វិលជុំមតិកែលម្អអ្នកប្រើប្រាស់ជាបន្ត

ការសម្រេចចិត្តរចនាដែលធ្វើនៅក្នុងសុញ្ញកាសគឺជាការទស្សន៍ទាយ។ អ្នកត្រូវការបញ្ចូលជាបន្តពីអ្នកប្រើប្រាស់ពិតប្រាកដ។ ប្រើឧបករណ៍ដូចជា Hotjar ឬ Pendo ដើម្បីធ្វើការស្ទង់មតិខ្លីៗតាមបរិបទជាបន្ត៖

  • សួរអ្នកប្រើប្រាស់ថ្មី (សញ្ញាសម្គាល់៣០ថ្ងៃ) ថាតើពួកគេទំនងជាណែនាំប៉ុណ្ណា។
  • សួរអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមានថាមពលដែលបានទទួលយកមុខងារជាន់ខ្ពស់ថាហេតុអ្វីពួកគេចូលចិត្តការរចនា។
  • សួរអ្នកគ្រប់គ្រងក្រុមសំណួរស្រដៀងគ្នា។

រួមបញ្ចូលទិន្នន័យបរិមាណពីការវិភាគផលិតផលរបស់អ្នក (Mixpanel, Amplitude) ជាមួយនឹងការយល់ដឹងគុណភាពពីការស្ទង់មតិ ឬឧបករណ៍កត់ត្រាវគ្គដូចជា Hotjar ឬ FullStory។

មើលកន្លែងដែលអ្នកប្រើប្រាស់ចុចខឹង បោះបង់ទម្រង់ ឬវាយនាវាចរណ៍គ្មានផ្លូវ។ ទាក់ទងទាំងនេះជាមួយកំណត់ហេតុកំហុសដើម្បីយល់ពីរូបភាពពេញលេញនៃការខកចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។

អនុវត្តដំណើរការ QA រចនាយ៉ាងតឹងរ៉ឹង

រួមបញ្ចូលឧបករណ៍ដូចជា Axe-Core (ពី Deque) ទៅក្នុងបំពង់ CI/CD របស់អ្នក។ ពួកគេអាចសម្គាល់បញ្ហាដោយស្វ័យប្រវត្តិដូចជាកម្រិតពណ៌មិនគ្រប់គ្រាន់ (រំលោភលើស្តង់ដារ WCAG 2.1 AA) ឬខ្វះស្លាក ARIA

ប្រើវេទិកាពពកឧបករណ៍ពិតប្រាកដដូចជា BrowserStack ឬ Sauce Labs ដើម្បីសាកល្បងលំហូរអ្នកប្រើប្រាស់សំខាន់លើ Android, iOS, Safari, Chrome, Flexbox/Grid ជាដើម។

ការរៀនពីមេរចនាផលិតផល SaaS៖ ករណីសិក្សានៅក្នុងឧត្តមភាព

ទ្រឹស្តីគឺអស្ចារ្យ។ ប៉ុន្តែការឃើញគោលការណ៍ទាំងនេះនៅក្នុងសកម្មភាពគឺល្អជាង។ ការវិភាគផលិតផល SaaS ដែលជោគជ័យបង្ហាញពីរបៀបដែលគោលការណ៍រចនាទាំងនេះបកប្រែទៅជាភាពជាអ្នកដឹកនាំទីផ្សារ៖

ភាពបត់បែន និងការចូលរួមបន្តបន្ទាប់របស់ Notion

ភាពឆ្លាតវៃរបស់ Notion ស្ថិតនៅក្នុងសមត្ថភាពដូច chameleon របស់វាដើម្បីក្លាយជាអ្វីដែលអ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវការ – ឯកសារ មូលដ្ឋានទិន្នន័យ ក្តារគម្រោង។ នេះតម្រង់ជួរយ៉ាងល្អឥតខ្ចោះជាមួយគោលការណ៍ #២ ព្រោះវាបង្កើតទៅជាភារកិច្ចរាប់មិនអស់។

ការចូលប្រើប្រាស់របស់ពួកគេគឺជាថ្នាក់មេនៅក្នុងគោលការណ៍ #៣ – អ្នកចាប់ផ្តើមជាមួយការបង្កើតទំព័រសាមញ្ញ ហើយមុខងារស្មុគស្មាញដូចជាមូលដ្ឋានទិន្នន័យទំនាក់ទំនងគឺអាចរកឃើញនៅពេលអ្នករីកចម្រើន។  

មុខងារសហការពេលវេលាពិតប្រាកដ និងការចែករំលែកច្បាស់លាស់របស់ពួកគេបង្ហាញគោលការណ៍ #១០។

ជំនួយរលូន និងការកសាងទំនុកចិត្តរបស់ Grammarly

Grammarly ឈ្នះដោយការជួយយ៉ាងមិនគួរឱ្យជឿដោយមិនរំខាន។ ការណែនាំជិតភ្លាមៗរបស់វាបង្កប់គោលការណ៍ #៦ និង #១២។ ការកែតម្រូវជាញឹកញាប់លេចឡើងមុនពេលអ្នកបញ្ចប់ការវាយអក្សរ។

ភាសាច្បាស់លាស់របស់ពួកគេអំពីការគ្រប់គ្រងទិន្នន័យ និងសូចនាករសុវត្ថិភាព (ដូចជានៅពេលពិនិត្យឯកសាររសើបប្រសិនបើអ្នកប្រើកម្មវិធីកុំព្យូទ័រ ឬការរួមបញ្ចូលជាក់លាក់) ជួយលើកកម្ពស់គោលការណ៍ #១១។

ថាមពលរបស់ Airtable ជួបនឹងភាពអាចចូលដំណើរការ

Airtable ធ្វើឱ្យមុខងារមូលដ្ឋានទិន្នន័យស្មុគស្មាញមានភាពងាយស្រួលគួរឱ្យភ្ញាក់ផ្អើល។ UI ក្រឡាចត្រង្គរបស់វាគឺស៊ាំ ប៉ុន្តែវាពង្រីកដើម្បីគ្រប់គ្រងទិន្នន័យរចនាសម្ព័ន្ធដ៏ធំសម្បើម ដោយបង្ហាញគោលការណ៍ #៨។

ការផ្តល់ឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់នូវសមត្ថភាពក្នុងការបង្កើតទិដ្ឋភាព វាល និងស្វ័យប្រវត្តិកម្មផ្ទាល់ខ្លួនត្រូវនឹងអ្វីដែលគោលការណ៍ #៤ និយាយ។ ទោះបីជាមានការកែសម្រួលនេះក៏ដោយ UI ស្នូលរបស់ Airtable រក្សាគោលការណ៍ #៥ នៅទូទាំងឧបករណ៍។

ការសិក្សាឧបករណ៍ទាំងនេះ (និងផ្សេងទៀតដូចជា Slack, Figma ឬ Miro) នឹងជួយអ្នកដឹងពីការគិតរចនាដែលនាំទៅដល់ដំណោះស្រាយរបស់ពួកគេ និងរបៀបដែលពួកគេដោះស្រាយបញ្ហាប្រឈម SaaS ទូទៅដោយស្រស់ស្អាត។

សេចក្តីសន្និដ្ឋាន

ផ្លូវទៅកាន់ឧត្តមភាពរចនា SaaS ដែលនាំមុខប្រភេទគឺច្បាស់។ ប៉ុន្តែការប្រតិបត្តិតម្រូវឱ្យមានជំនាញផ្តោតអារម្មណ៍។ ត្រូវការជំនួយនៅក្នុងនាយកដ្ឋាននោះទេ? ទីភ្នាក់ងាររចនាផលិតផល SaaS ដែលខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់យើងនឹងជួយអ្នករចនាកម្មវិធី SaaS ដែលរំពឹងទុកតម្រូវការអ្នកប្រើប្រាស់ វិវឌ្ឍតាមពេលវេលា និងផ្តល់បទពិសោធន៍ដែលអ្នកប្រើប្រាស់មិនអាចឈប់បាន។

________________
បកប្រែដោយ​AI: Grok

No comments

Post a Comment

៙ គោលការណ៍ក្នុងការផ្តល់យោបល់ ៖
1. យោបល់ត្រូវតែសរសេរជាភាសាខ្មែរ ពាក្យបច្ចេកទេសអាច​សរសេរជាភាសាអង់គ្លេស។
2. យោបល់មិនត្រូវលើសពី 1000 តួអក្សរឡើយ។ ការបំបែកយោបល់មិនត្រូវបានអនុញ្ញាតទេ។
3. យោបល់ដែលចាត់ទុកថាជា Spam ឬមានគោលបំណងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតែមួយមុខ នឹងត្រូវលុប។
4. ការពិភាក្សាអំពីនយោបាយមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតនៅលើគេហទំព័រនេះទេ។
5. ការចែករំលែកតំណភ្ជាប់ដែលពាក់ព័ន្ធត្រូវបានអនុញ្ញាត។ តំណភ្ជាប់និងតម្រងពាក្យ​ខ្លះ​ត្រូវ​បាន​ហាមឃាត់។
6. យោបល់ដែលរអ៊ូរទាំអំពីប្រធានបទនៃការបង្ហោះ ឬប្រភពរបស់វានឹងត្រូវលុប។
7. ការប្រើភាសាប្រមាថក្នុងយោបល់ ឬឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់។
8. ការវាយប្រហារ/ការបៀតបៀនដោយផ្ទាល់ នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់ភ្លាមៗ។
9. អ្នកសម្របសម្រួលអាចកែប្រែ/លុបយោបល់ដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹង។