Blog Archive

Contact Me

Name

Email

Message

Credits

កើត​ចាស់​ឈឺ​ស្លាប់​ជា​ទៀងទាត់
🌱🌳⛈️🏡🛌💤⛈️🌧️🌳

Hover Setting

slideup

កម្មវិធីសំខាន់ៗ ↘︎↘︎↘︎

១៥ ការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក និងរទេះកង សម្រាប់ឆ្នាំ ២០២៥

១៥ ការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក និងរទេះកង សម្រាប់ឆ្នាំ ២០២៥
Design Studio
បោះពុម្ព៖ ២៤ កក្កដា ២០២៥

លំហូរការទិញទំនិញដែលមិនអនុញ្ចាក់រទេះកង។ គ្រប់ម៉ាកអេឡិចត្រូនិកសុបិនឃើញការមានវា។ តាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក។ ធ្វើឱ្យសុបិននោះក្លាយជាការពិត។

អ្នកទិញទំនិញកំពុងនៅចំណុចសំខាន់នៃការចុច “បន្ថែមទៅក្នុងរទេះកង” នៅលើហាងអនឡាញរបស់អ្នក។ នេះគួរតែជាពេលវេលានៃការអបអរសាទរ មែនទេ? ប៉ុន្តែ សម្រាប់គ្រប់គ្នាម៉ាកអេឡិចត្រូនិក នេះជាពេលវេលានៃការភ័យខ្លាច។

នេះគឺដោយសារអត្រាការបោះបង់រទេះកងសកលគឺខ្ពស់ខ្លាំង ៧០% នៅឆ្នាំ ២០២៥។ ៧ ក្នុងចំណោម ១០ អតិថិជនដែលចុច “បន្ថែមទៅក្នុងរទេះកង” លើផលិតផលនៅក្នុងហាងរបស់អ្នក ទំនងជានឹងមិនបន្តសម្រេចចិត្តនោះទេ។ ការស្ទាក់ស្ទើរនេះ = បាត់បង់ប្រាក់ចំណូលច្រើន។

និងប្រភពនៃការស្ទាក់ស្ទើរដើម្បីបំពេញការទិញ? ហាងមិនគោរពតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក។ បទពិសោធនរញញឹម (UX) ដែលមិនល្អនៅចំណុចបំពេញចុងក្រោយនៃហាងអនឡាញ បណ្តាលឱ្យបាត់បង់ប្រាក់ចំណូល។

ឥឡូវនេះ និន្នាការសកលនៃការបោះបង់រទេះកងកាន់តែខ្លាំងជាងមុន ការហូរចេញនេះនឹងកាន់តែខ្លាំង។

តើម្ចាស់ហាងអាចធ្វើឱ្យការបំពេញការទិញអេឡិចត្រូនិកកាន់តែប្រសើរឡើងយ៉ាងដូចម្តេច?

តើពួកគេអាចបង្កើត UX ល្អបំផុតសម្រាប់ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក និងបំបាត់ការស្ទាក់ស្ទើររបស់អតិថិជនយ៉ាងដូចម្តេច?

ដោយកែតម្រូវប្រភពនៃបញ្ហា។ ដោយតាមការអនុវត្តល្អបំផុតថ្មីៗសម្រាប់រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក។ ការធ្វើបែបនេះនឹងមិនពិបាកសម្រាប់ហាងដែលបានវិនិយោគលើការរចនាគេហទំព័រអេឡិចត្រូនិកគុណភាពខ្ពស់។

ការផ្លាស់ប្តូរតែប៉ុន្មានចំណុចគោលដៅ សម្រួលដំណើរអ្នកប្រើពីរទេះកងរបស់ហាងរបស់ពួកគេទៅកាន់ចំណុចបញ្ជាក់។ វាកែតម្រូវគ្រប់ការលេចចេញនៅក្នុងផ្លូវរលកប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគេ។ មគ្គុទ្ទេសក៍នេះបង្ហាញពីរបៀប។

បញ្ជីត្រួតពិនិត្យរហ័សសម្រាប់ការបង្កើនសមត្ថភាពការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក

ត្រៀមខ្លួនដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពលំហូរការទិញទំនិញរបស់អ្នកឬ? ត្រៀមខ្លួនដើម្បីបង្កើត UX ល្អបំផុតសម្រាប់ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិកឬ? ប្រើបញ្ជីសាមញ្ញនេះដើម្បីដំណើរការត្រួតពិនិត្យរហ័សនៃដំណើរការការទិញទំនិញរបស់អ្នកជាមុន។

ការបង្កើនសមត្ថភាពទំព័ររទេះកង

  • សមត្ថភាពកែសម្រួលរទេះកងខាងក្នុង
  • ការបង្ហាញសង្ខេបតម្លៃដែលបន្តមាន
  • ឋានានុក្រមរូបភាពច្បាស់លាស់ និង CTA
  • ជម្រើសរក្សាទុករទេះកង និងបញ្ជីស្នើសុបិន
  • ការលេចធ្លោនៃការទិញទំនិញជាភ្ញៀវ

លំហូរការទិញទំនិញ

  • ការទិញទំនិញជាភ្ញៀវជាជម្រើសលំនាំដើម
  • ទម្រង់តាមដានតិចតួច (អតិបរមា ៦-៨)
  • ការផ្ទៀងផ្ទាត់ទម្រង់ពេលវេលាជាក់ស្តែង
  • ការអនុវត្តកម្មវិធីបង្ហាញវឌ្ឍនភាព
  • ជម្រើសការទូទាត់ច្រើន

ការបង្កើនសមត្ថភាពចល័ត

  • ទីតាំងប៊ូតុងសមស្របសម្រាប់ងងឹត
  • គោលដៅប៉ះធំ (អប្បបរមា ៤៤x៤៤px)
  • ប្លង់ជាជួរតែមួយ
  • ប៊ូតុងសកម្មនៅចំណុចខាងក្រោម
  • ការរួមបញ្ចូលកាបូបចល័ត

ការទុកចិត្ត និងសុវត្ថិភាព

  • ការបង្ហាញប័ណ្ណ SSL
  • សញ្ញាវិធីការទូទាត់
  • សញ្ជាតិសុវត្ថិភាព
  • ការលេចធ្លោនៃការធានាប្រាក់មកវិញ
  • ការចូលប្រើប្រសិទ្ធភាពគាំទ្រ

បន្ទាប់ពីការទិញទំនិញ

  • ទំព័របញ្ជាក់ពេញលេញ
  • ការបញ្ជាក់អ៊ីមែលភ្លាមៗ
  • លំដាប់ស្តារនៃរទេះកងបោះបង់
  • ឱកាសលក់ឆ្លង

ទទួលបានព័ត៌មានលម្អិតទាំងអស់ទាំងនេះត្រឹមត្រូវ។ ពួកវាទាំងអស់សំខាន់សម្រាប់ការបង្ហាញជាវិស័យវិជ្ជាជីវៈ និងគួរឱ្យទុកចិត្ត។ នេះហើយជាមូលដ្ឋានគ្រឹះសម្រាប់ UI/UX ល្អនៅក្នុងវិស័យអេឡិចត្រូនិក។

UX ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក៖ អ្វីដែលអ្នកប្រើប្រាស់រំពឹងរំលងនៅឆ្នាំ ២០២៥

ចង់សិក្សាពីរបៀបធ្វើឱ្យបទពិសោធនៃការទិញទំនិញកាន់តែប្រសើរឡើង? ជាមុន សិក្សាពីអ្វីដែលអតិថិជនរបស់អ្នករំពឹងរំលងពីបទពិសោធនេះ។ អ្នកទិញទំនិញសព្វថ្ងៃមានការអត់ធ្មត់សូន្យសម្រាប់ការរចនាដែលមិនល្អ។ ពួកគេរំពឹងរំលង៖

  • ល្បឿន៖ គ្រប់ទំព័រនៅលើហាងត្រូវផ្ទុកក្នុងរយៈពេលក្រោម ២ វិនាទី ហើយដំណើរការការទិញទំនិញត្រូវបញ្ចប់ក្នុងរយៈពេល ៦០ វិនាទី។
  • ការតម្លាភាពពេញលេញ៖ អ្នកទិញទំនិញចង់ឃើញតម្លៃដឹកជញ្ជូន ពន្ធ និងតូចសរុបចុងក្រោយមុនពេលពួកគេប្តេជ្ញាចិត្តទៅការទិញទំនិញ។
  • ការគ្រប់គ្រង៖ សិទ្ធិដើម្បីទិញទំនិញជាភ្ញៀវ ជ្រើសរើសជម្រើសការទូទាត់ច្រើន (កាបូបឌីជីថល ការទូទាត់ក្រោយ កាត) កែសម្រួលរទេះកងយ៉ាងងាយស្រួល និងរក្សាទុកផលិតផលសម្រាប់ក្រោយ - គ្មានការបង្ខំបង្កើតគណនី។
  • បទពិសោធចល័តដែលល្អឥតខ្ចោះ៖ សមស្របសម្រាប់ងងឹត សមស្របសម្រាប់អេក្រង់តូច ផ្ទុកលឿន - នេះគឺជាអ្វីដែលជាងពាក់កណ្តាលនៃចរាចរណ៍អេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកដែលនឹងមកតាមចល័ត រំពឹងរំលងឱ្យ UX ការទិញទំនិញរបស់អ្នកផ្តល់។

ការមិនគោរពតាមការរំពឹងរំលងទាំងនេះមិនមែនជាជម្រើសទេ។ ការបំពេញវាគឺជាមូលដ្ឋានសម្រាប់ការរស់រានមានជីវិត។

ការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិក

ការធានា។ ព័ត៌មាន។ ការតម្លាភាព។ ការរចនាដែលធ្វើឱ្យការជំហានបន្ទាប់មានអារម្មណ៍ងាយស្រួល។ ទំព័ររទេះកងត្រូវធ្វើឱ្យអ្នកទិញទំនិញមានអារម្មណ៍ទាំងនេះ។ តើទំព័ររទេះកងរបស់ហាងអ្នកធ្វើឱ្យមានអារម្មណ៍ទាំងនេះឬ? ទទួលបានការត្រួតពិនិត្យ UX ឥឡូវនេះដើម្បីរកដឹង។

ទំព័រនេះមិនមែនគ្រាន់តែជាសង្ខេបនៃការទិញរបស់ពួកគេទេ។ វាគឺជាវត្ថុសំខាន់ចុងក្រោយដែលអ្នកប្រើប្រាស់ពិនិត្យមុនពេលប្តេជ្ញាចិត្ត។ វាគឺជាគ្រឿងផ្តុំសំខាន់បំផុតមួយនៃហាងរបស់អ្នក ហើយ UX របស់វាត្រូវតែល្អឥតខ្ចោះ។

UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកត្រូវធ្វើឱ្យមានអារម្មណ៍ទាំងនេះ និងបង្កើតសន្ទុះ។ វាត្រូវបំបាត់ការសង្ស័យ។ ការតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកងនឹងជួយអ្នកសម្រេចគោលដៅទាំងនេះ៖


ផលិតផលក្នុងរទេះកងដែលអាចកែសម្រួលបាន

ការគ្រប់គ្រងគឺជាគន្លឹះ។ អតិថិជនត្រូវអាចកែប្រែរទេះកងរបស់ពួកគេដោយមិនមានការលំបាក។ នេះមានន័យថាពួកគេគួរអាចងាយស្រួល...

  • ផ្លាស់ប្តូរបរិមាណ
  • ដកផលិតផលចេញ
  • ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពវ៉ារីយ៉ងដូចជាទំហំ និងពណ៌

...ដោយមិនចាំបាច់ផ្ទុកទំព័រឡើងវិញ។

ការកែសម្រួលរទេះកងខាងក្នុងបញ្ឈប់ការត្រូវការដែលធ្វើឱ្យខឹងនៃការរុករកត្រលប់ទៅទំព័រផលិតផលគ្រាន់តែដើម្បីធ្វើការផ្លាស់ប្តូរសាមញ្ញ។ វារក្សាការទិញទំនិញ UX រលូន និងអ្នកប្រើប្រាស់ផ្តោតលើការទិញ។ ដើម្បីបង្កើតនេះ ត្រូវប្រាកដថា UX ការទិញទំនិញរបស់អ្នកមាន៖

  • ប៊ូតុង ➕/➖ នៅក្បែរផលិតផលដែល នៅពេលចុច ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពតូចសរុបរទេះកងភ្លាមៗ។
  • ការផ្លាស់ប្តូរវ៉ារីយ៉ង - ត្រូវការទំហំ ឬពណ៌ផ្សេងឬ? អនុញ្ចាក់ឱ្យពួកគេផ្លាស់ប្តូរវាដោយផ្ទាល់នៅក្នុងរទេះកងដោយមិនត្រូវត្រលប់ទៅទំព័រផលិតផល។
  • ការដកចេញចុចម្តង - រូបតំណាងធុងសំរាមច្បាស់លាស់ និងគ្មានការបញ្ជាក់បន្ថែម (បើមានការលេចឡើង ធ្វើឱ្យពួកវាងាយស្រួលបិទ)។
  • ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពពេលវេលាជាក់ស្តែង - តម្លៃ បញ្ចុះតម្លៃ និងតូចសរុបត្រូវធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពភ្លាមៗនៅពេលផ្លាស់ប្តូរណាមួយ។

សង្ខេបរទេះកងដែលបន្តមាន

សង្ខេបរទេះកងដែលបន្តមានធានាអតិថិជនអំពីតម្លៃដែលពួកគេកំពុងធ្វើ។ ធាតុនេះត្រូវតែតែងតែមើលឃើញ ជាធម្មតានៅខាងស្តាំខាងលើ ឬជាបាតខាងក្រោម។

វាត្រូវបង្ហាញ៖

  • តូចសរុបផលិតផល
  • តម្លៃដឹកជញ្ជូនដែលគណនាជា (ឬ “គណនានៅពេលទិញទំនិញ” បើមិនអាចមុន)។
  • ពន្ធប៉ាន់ស្មាន
  • តម្លៃដឹកជញ្ជូន
  • ថ្លៃបន្ថែមណាមួយ
  • បញ្ចុះតម្លៃ និងការសន្សំដែលអនុវត្ត
  • តូចសរុបធំ

ធាតុ UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិកនេះបញ្ចៀសហានិភ័យនៃការឆក់តម្លៃនៅជំហានចុងក្រោយ។

ឋានានុក្រមរូបភាពច្បាស់លាស់

គោលដៅស្នូលនៃការរចនា UX អេឡិចត្រូនិកផ្ទាល់ខ្លួនគឺមិនធ្វើឱ្យអ្នកទិញទំនិញគិតច្រើនពេកខណៈពេលដែលពួកគេកំពុងរុករក។ ការសម្រេចគោលដៅនេះកាន់តែសំខាន់នៅក្នុងដំណាក់កាលការទិញទំនិញចុងក្រោយ។

ការបង្កើតឋានានុក្រមការទិញទំនិញរូបភាពច្បាស់លាស់គឺជាវិធីល្អមួយនៃការសម្រេចគោលដៅនេះ។ នេះគឺជាវិធី៖

  • ធ្វើឱ្យ CTA “បន្តទៅការទិញទំនិញ” មិនអាចខកខាន។
  • ប្រើអក្សរធំខ្លាំង + ពណ៌ផ្ទាំងខ្ពស់ + ការដាក់ទីតាំងយុទ្ធសាស្ត្រដើម្បីរចនា CTA សំខាន់។
  • បំ-separate បញ្ជីផលិតផល សង្ខេប និង CTA ជាមួយដែនទទេដើម្បីបង្កើនការអាន។
  • តំណ “បន្តទិញទំនិញ” ឬ “រក្សាទុកសម្រាប់ក្រោយ” គួរមើលឃើញ ប៉ុន្តែមិនប្រកួតប្រជែងជាមួយ CTA សំខាន់។

រក្សាទុករទេះកង ឬផ្លាស់ទៅបញ្ជីស្នើសុបិន

មិនមែនគ្រប់គ្នាត្រៀមខ្លួនដើម្បីទិញឥឡូវនេះទេ។ ការបង្ខំសម្រេចចិត្តភ្លាមៗមានន័យថាបាត់បង់ការលក់នាពេលអនាគត។ គោរពតាមអ្នកទិញទំនិញដែលស្ទាក់ស្ទើរ និងរៀបចំពួកគេសម្រាប់ការបំពេញក្រោយដោយ៖

  • ផ្តល់ប៊ូតុង “រក្សាទុកសម្រាប់ក្រោយ” ឬ “ផ្លាស់ទៅបញ្ជីស្នើសុបិន” ដើម្បីធ្វើឱ្យផលិតផលដែលពួកគេចាប់អារម្មណ៍ងាយស្រួលយកមកប្រើសម្រាប់សម័យនាពេលអនាគត
  • ប្រើ cookies ដើម្បីចងចាំរទេះកងសម្រាប់អ្នកទស្សនាដែលត្រលប់មក (សូម្បីតែដោយគ្មានគណនី) – សារសាមញ្ញ “រទេះកងរបស់អ្នកត្រូវបានរក្សាទុក” នឹងបង្កើតការល្អ
  • សម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលចូលគណនី ធានាថារទេះកងរបស់ពួកគេស៊ីនក្រុងរលូនឆ្លងកាត់ឧបករណ៍
  • ទាក់ទាញពួកគេក្រោយមកជាមួយអ៊ីមែលរំលឹកអំពីផលិតផលដែលបានរក្សាទុក

ការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX លំហូរការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក

នៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ចុច “បន្តទៅការទិញទំនិញ” ពួកគេបានចូលទៅក្នុងផ្លូវរលកចុងក្រោយ។ UX ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកពីចំណុចនេះទៅមុខនឹងធ្វើឱ្យលក់ ឬបំបែកការលក់។ ការរចនា UX ការទិញទំនិញរបស់អ្នកត្រូវតែមានគោលបំណង។ វាត្រូវតែធានា។ វាត្រូវបំបាត់គ្រប់ចំណុចស fiction ដែលអាចមាននៅក្នុងចិត្តអ្នកទិញទំនិញ។ នេះគឺជាវិធីដើម្បីធ្វើឱ្យបទពិសោធការទិញទំនិញកាន់តែប្រសើរនៅកន្លែងដែលសំខាន់បំផុត៖


ជម្រើសការទិញទំនិញជាភ្ញៀវដែលមិនអាចចរចាបាន

ការបង្ខំអ្នកទិញទំនិញដើម្បីបង្កើតគណនីធ្វើឱ្យយ៉ាងហោចណាស់ ១/៥ នៃអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់បោះបង់រទេះកងភ្លាមៗ។ អ្នកត្រូវបំបាត់ឧបសគ្គនេះ។ ជម្រើសការទិញទំនិញជាភ្ញៀវគួរជាផ្លូវដែលមើលឃើញបំផុត និងងាយស្រួលបំផុត។ អ្នកតែងតែអាចជំរុញអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យបង្កើតគណនីបន្ទាប់ពីការលក់បញ្ចប់។ ប៉ុន្តែមិនមែនមុននោះទេ។

ទំព័រតែមួយ ឬលំហូរជំហានតាមជំហាន

រចនាសម្ព័ន្ធនៃទម្រង់ការទិញទំនិញរបស់អ្នកសំខាន់។ អ្នកអាចជ្រើសរើសទំព័រតែមួយ ឬដំណើរការជាច្រើនជំហាន៖

  • ទំព័រតែមួយ៖ ល្អសម្រាប់ការបញ្ជាសាមញ្ញ (ផលិតផលតិច គ្មានដឹកជញ្ជូនស្មុគស្មាញ)។
  • ជំហានតាមជំហាន (បានណែនាំ)៖ បំបែកដំណើរការទៅជាបំណែកគតិកោសល្យ (ដឹកជញ្ជូន > ការទូទាត់ > ពិនិត្យ) និងកាត់បន្ថយបន្ទុកគតិកោសល្យ។

កូនសោរនៃការសម្រេចជំហានតាមជំហានគឺការរចនា UX បង្ហាញវឌ្ឍនភាពយុទ្ធសាស្ត្រ៖

  • រចនាត្រាក់វឌ្ឍនភាពដែលមើលឃើញដែលបង្ហាញជំហានច្បាស់លាស់ (ឧទាហរណ៍ “១. ដឹកជញ្ជូន ២. ការទូទាត់ ៣. ពិនិត្យ”)។
  • ធ្វើឱ្យត្រាក់វឌ្ឍនភាពតែងតែមើលឃើញ និងដាក់វានៅខាងលើ។
  • បង្ហាញជំហានបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នកទិញទំនិញដោយរូបភាព។
  • អនុញ្ចាក់ឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ងាយស្រួលត្រលប់ទៅជំហានមុនដើម្បីកែតម្រូវព័ត៌មានដោយមិនបាត់បង់វឌ្ឍនភាព។

នេះគឺជាវិធីដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពលំហូរការទិញទំនិញ។ នេះគឺជាវិធីដើម្បីកាត់បន្ថយការថប់អារម្មណ៍របស់អ្នកទិញទំនិញ និងបង្ហាញពួកគេថាបន្ទាត់បញ្ចប់នៅជិត។

ការរចនាទម្រង់ឆ្លាតវៃសម្រាប់ការទិញទំនិញដែលងាយស្រួលប្រើប្រាស់

ទម្រង់គឺជាអាក្រក់ដែលចាំបាច់។ ការងាររបស់អ្នកគឺធ្វើឱ្យវាឈឺចាប់តិចបំផុត។ ដើម្បីបង្កើតការទិញទំនិញដែលងាយស្រួលប្រើប្រាស់ពិតប្រាកដ ចូរយកជំហានបង្កើនសមត្ថភាពទម្រង់ទាំងនេះ៖

  • សួរតែព័ត៌មានសំខាន់។
  • កុំសួរសម្រាប់ចំណងជើង ឈ្មោះកណ្តាល ឬលេខទូរស័ព្ទមិនចាំបាច់ លើកលែងតែត្រូវការជាក់លាក់។
  • ពេញជាមុនតាមដែលអាច (ឧទាហរណ៍ ប្រទេសដោយផ្អែកលើ IP)។
  • អនុញ្ចាក់ការបំពេញដោយស្វ័យប្រវត្តិរបស់កម្មវិធីរុករក។
  • រួមបញ្ចូល API រកមើលអាស័យដ្ឋាន (ដូចជា Google Places)។
  • ទម្រង់វាលនៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់វាយ។
  • ប្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ភ្លាមៗបើអ៊ីមែលរបស់ពួកគេមិនត្រឹមត្រូវ ឬលេខកាតរបស់ពួកគេខ្លីពេក។
  • បង្ហាញសារកំហុសច្បាស់លាស់នៅក្បែរវាលក្នុងភាសាធម្មតា (ឧទាហរណ៍ “Dvnvr មិនមែនជាឈ្មោះទីតាំងត្រឹមត្រូវ!”)។

ទម្រង់ទាំងអស់គួរមានការរចនាឆ្លើយតប។

សញ្ញាទុកចិត្ត និងសញ្ញាសុវត្ថិភាព

អ្នកប្រើប្រាស់ប្រុងប្រយ័ត្នចំពោះការចែករំលែកទិន្នន័យហិរញ្ញវត្ថុអនឡាញ។ អ្នកត្រូវរកការទុកចិត្តពួកគេភ្លាមៗ។ ពង្រឹងសុវត្ថិភាពដោយមើលឃើញ។

  • បង្ហាញរូបតំណាងសោរក្នុងរបារកម្មវិធីរុករក។
  • បង្ហាញឡូហ្គូនៃកាត និងកាបូបទទួលយកទាំងអស់។
  • ដាក់ផ្លាក Norton Secured, McAfee, TRUSTe, ឬ BBB នៅជិតផ្នែកការទូទាត់។
  • លេខទូរស័ព្ទដែលមើលឃើញ ជម្រើសជជែកផ្ទាល់ ឬតំណគាំទ្របង្ហាញថាជំនួយមាន។
  • រួមបញ្ចូលសារព័ត៌មាន “ទិន្នន័យរបស់អ្នកមានសុវត្ថិភាព” ឆ្លងកាត់លំហូរការទិញទំនិញ។

ធ្វើការសាកល្បងអ្នកប្រើប្រាស់ដើម្បីបញ្ជាក់បើសញ្ញាទុកចិត្តទាំងអស់មើលឃើញ និងមានប្រសិទ្ធភាព។

ការតម្លាភាពតម្លៃ និងការដឹកជញ្ជូន

បញ្ជាក់ការបំបែកតម្លៃចុងក្រោយច្បាស់លាស់នៅជំហានពិនិត្យមុនប៊ូតុង “ទូទាត់ឥឡូវ” ចុងក្រោយ។ បង្ហាញ៖

  • តម្លៃលេខរៀង
  • តម្លៃ និងវិធីដឹកជញ្ជូន
  • បញ្ចុះតម្លៃដែលអនុវត្ត
  • ពន្ធ
  • តូចសរុបចុងក្រោយ

បញ្ជាក់ពេលវេលាដឹកជញ្ជូនប៉ាន់ស្មានច្បាស់លាស់។

ដំណើរការ UX កូដបញ្ចុះតម្លៃនៅទីនេះ៖ ផ្តល់វាលនៅជិតសង្ខេបការបញ្ជា អនុវត្តកូដភ្លាមៗ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពតូចសរុបដោយមើលឃើញ។

ស្នូលការបង្កើនសមត្ថភាពចល័ត

បទពិសោធការទិញទំនិញចល័តគឺជាកន្លែងដែលម៉ាកជាច្រើននៅតែបរាជ័យ។ ប្រើគន្លឹះការរចនាការទិញទំនិញទាំងនេះសម្រាប់ចល័តដើម្បីជៀសវាងការជាផ្នែកនៃក្រុមនោះ។


ប្លង់សម្រាប់​ការ​ចុច​ដោយ​មេដៃសមស្រប

រចនាសម្រាប់របៀបដែលមនុស្សកាន់ទូរស័ព្ទជាក់ស្តែង៖ ដៃតែមួយ អូសចុះឡើង៖

  • ដាក់ CTA សំខាន់នៅក្នុង “តំបន់ងងឹត”។
  • ប៊ូតុងសំខាន់ (“បន្ត” “ទូទាត់ឥឡូវ”) នៅក្នុងកណ្តាលខាងក្រោមនៃអេក្រង់ដែលងាយចុច។
  • ប៊ូតុង និងវាលទម្រង់ត្រូវយ៉ាងហោចណាស់ ៤៤×៤៤ ភីកសែល។
  • ចន្លោះច្រើនរវាង់ក្នុងចំណោមធាតុចុចទាំងអស់ត្រូវបញ្ឈប់ការចុចខុស។
  • គ្មានការស្គ្រល់ផ្តេក - ធ្វើឱ្យខ្លឹមសារការទិញទំនិញទាំងអស់ស្គ្រល់បញ្ឈរ។

ការផ្តោតលើការរចនាសមស្របចល័តជាមុនគឺជាផ្នែកស្នូលនៃការបង្កើត UX បង្កើនសមត្ថភាពចល័តដែលមានអារម្មណ៍ងាយស្រួលសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់សម័យថ្មី។

សកម្មនៅចំណុចខាងក្រោម

កុំធ្វើឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ស្គ្រល់ស្វែងរកប៊ូតុង “បន្ត”។ រក្សាសកម្មសំខាន់នៅចំណុចខាងក្រោម។ នេះមានន័យថាប៊ូតុង CTA សំខាន់នៅតែចាក់សោរនៅខាងក្រោមនៃអេក្រង់នៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ស្គ្រល់តាមទម្រង់ ឬសង្ខេបការបញ្ជារបស់ពួកគេ។

វិធីសាស្ត្រនេះផ្តល់ផ្លូវទៅមុខដែលបន្តមាន និងច្បាស់លាស់។ នេះហើយជាទិដ្ឋភាពស្រេចចិត្តប៉ុន្តែសំខាន់នៃការរចនាការទិញទំនិញឆ្លងកាត់ឧបករណ៍ឆ្លាតវៃ។

វាលបញ្ចូលដែលបានបង្កើនសមត្ថភាព

ការវាយនៅលើទូរស័ព្ទគឺជាការឈឺចាប់។ ធ្វើឱ្យវាងាយស្រួល៖

  • ប្រើប្រភេទក្តារចុចត្រឹមត្រូវសម្រាប់វាលនីមួយៗ។
  • ក្តារចុចលេខគួរលេចឡើងសម្រាប់លេខទូរស័ព្ទ និងក្តារចុចអ៊ីមែលសម្រាប់អាស្រ័យអ៊ីមែល។
  • ធ្វើឱ្យប៊ូតុង និងគោលដៅចុចទាំងអស់ធំគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីចុចត្រឹមត្រូវ។

ចុងក្រោយ រក្សាតាមនិន្នាការរចនាគេហទំព័រអេឡិចត្រូនិកថ្មីៗ។ តែងតែមានមុខងាររចនាថ្មីណាមួយដែលទាក់ទាញអ្នកទិញទំនិញចល័តជាមុន។ រក្សាបន្ថែមវាទៅក្នុងផ្លូវការរចនារបស់អ្នក។

ការបង្កើនសមត្ថភាព UX បន្ទាប់ពីការទិញទំនិញ

UX ការទិញទំនិញមិនបញ្ចប់នៅ “ការបញ្ជាត្រូវបានដាក់”។ ដំណាក់កាលបន្ទាប់ពីការទិញគឺឱកាសរបស់អ្នកដើម្បីដាំដុះការស្មោះត្រង់។ វាគឺជាឱកាសរបស់អ្នកដើម្បីលើកទឹកចិត្តការលក់បន្ទាប់។


ទំព័របញ្ជាក់

ទំព័របញ្ជាក់ការបញ្ជាគួរធានាអតិថិជនភ្លាមៗ។ វាគួរមាន៖

  • សារជោគជ័យច្បាស់លាស់៖ “សូមអរគុណសម្រាប់ការទិញទំនិញជាមួយ ****! ការបញ្ជារបស់អ្នកត្រូវបានបញ្ជាក់ (#៨២៧៣៩)”។
  • សង្ខេបលម្អិត៖ ផលិតផល បរិមាណ អាស័យដ្ឋានដឹកជញ្ជូន + ការទូទាត់ វិធីការទូទាត់ ការបំបែកតម្លៃសរុប។
  • ពេលវេលាដឹកជញ្ជូន៖ “អ្នកនឹងទទួលបានការបញ្ជារបស់អ្នករវាង់ពី *** – ***”។
  • អ្វីបន្ទាប់៖ “ពិនិត្យអ៊ីមែលបញ្ជាក់។ តាមដានការបញ្ជារបស់អ្នកក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែងនៅទីនេះ [តំណ]”។
  • ការចូលប្រើគាំទ្រ៖ តំណ ឬលេខច្បាស់លាស់សម្រាប់សេវាកម្មអតិថិជន។
  • (ជាជម្រើស) ការលក់គណនី៖ “បង្កើតគណនី ***** ដើម្បីទទួលដឹកជញ្ជូនឥតគិតថ្លៃពេលក្រោយ!”

អ៊ីមែលប្រតិបត្តិការ

អ៊ីមែលគួរប៉ះតម្រុយរបស់ពួកគេភ្លាមៗ។ វានឹងបម្រើជាបង់ប្រាក់ផ្លូវការរបស់ពួកគេ។ វាក៏គួរមាន៖

  • ការរចនាចល័តជាមុន
  • ព័ត៌មានការបញ្ជាទាំងអស់ (ឆ្លុះបញ្ចាំងព័ត៌មានទំព័របញ្ជាក់)
  • ព័ត៌មានតាមដាន + តំណ
  • តំណគាំទ្រ
  • សារ និងធាតុរចនាដែលពង្រឹងម៉ាក

ឱកាសទាក់ទាញឡើងវិញ

ទំព័របញ្ជាក់ និងអ៊ីមែលគឺជាកន្លែងល្អសម្រាប់ការទាក់ទាញឡើងវិញស្រេចចិត្តដូចជា៖

  • ចែករំលែកផលិតផលពាក់ព័ន្ធ៖ “អ្នកប្រហែលជាចូលចិត្ត...” ដោយផ្អែកលើការទិញ (នៅលើទំព័របញ្ជាក់ ឬក្នុងអ៊ីមែលតាមក្រោយ)
  • កម្មវិធីពាក់ព័ន្ធ៖ “ចូលចិត្តការបញ្ជារបស់អ្នកឬ? ចែករំលែកជាមួយមិត្តភក្តិនៅលើ *** និងទទួលកូដបញ្ចុះតម្លៃ $១០ ឥតគិតថ្លៃ!”
  • តំណសង្គម៖ “តាមដានយើងនៅលើ **** សម្រាប់បច្ចុប្បន្នភាព និងកិច្ចព្រមព្រៀង!”

ដំណាក់កាលបន្ទាប់ពីការទិញគឺជាទឹកដីកំពូលសម្រាប់ការបង្កើនសមត្ថភាពបំពេញ។

កំហុស UX ទូទៅដែលត្រូវជៀសវាង

ការតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិកទាំងអស់គឺល្អ។ ប៉ុន្តែ ការជៀសវាងកំហុសសាមញ្ញសំខាន់ជាង។

កំហុស UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិកទូទៅទាំងនេះជំរុញអតិថិជនចេញ។

  • ការបង្ខំបង្កើតគណនី៖ នេះគឺជាអ្នកបាត់បង់កំពូល និងផ្លូវឆ្លងកាត់ទៅការបោះបង់រទេះកង។ តែងតែផ្តល់ការទិញទំនិញជាភ្ញៀវ។
  • លាក់ថ្លៃរហូតដល់ចុង៖ តម្លៃដឹកជញ្ជូន/ពន្ធដែលភ្លាមៗគឺជាវិធីធានាដើម្បីឆក់អ្នកទិញទំនិញរបស់អ្នកឱ្យបោះបង់។
  • ការគ្រប់គ្រងកំហុសមិនល្អ៖ សារកំហុសមិនច្បាស់ (“សុំទោសកំហុស”) ដោយគ្មានបរិបទ ឬការណែនាំសម្រាប់ការកែតម្រូវធ្វើឱ្យអ្នកទិញទំនិញខឹង។
  • កង្វះការសម្របចល័ត៖ ប៊ូតុងតូច ប្លង់ចង្អៀត ការរចនាមិនឆ្លើយតប - ពួកវាធ្វើឱ្យការទិញទំនិញចល័តមិនអាច និងបង្ហាញថាម៉ាករបស់អ្នកមិនឱ្យតម្លៃដល់មូលដ្ឋានអ្នកទិញទំនិញចល័ត។
  • ការផ្ទុកយឺត៖ រាល់មីលីវិនាទីការពន្យារពេលចំណាយលើការបំពេញ។ បង្កើនសមត្ថភាពរូបភាព និងកូដដោយគ្មានអាថ៌កំបាំង។

តើហាងអនឡាញរបស់អ្នកមានទោសនៃអ្វីមួយក្នុងចំណោមទាំងនេះឬ? បន្ទាប់មក វាអាចជាពេលសម្រាប់ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព UX ការទិញទំនិញដែលផ្តោត។ បើវាមានទោសនៃទាំងអស់ទាំងនេះ បន្ទាប់មកតែការរចនាគេហទំព័រពេញលេញនឹងជួយ។

សេចក្តីសន្និដ្ឋាន

ធ្វើឱ្យផ្លូវរលកបំពេញរបស់អ្នកមិនលេចចេញ។ កាត់បន្ថយការបោះបង់រទេះកង។ ធ្វើឱ្យការបំពេញអេឡិចត្រូនិកកាន់តែប្រសើរ។ ដោយតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិកទាំងនេះ អ្នកអាចធ្វើទាំងនោះ។ ចាប់ផ្តើមដោយបំបាត់អ្នកបាត់បង់ធំៗ។ បន្ទាប់មក បន្តបន្ថែមការបង្កើនសមត្ថភាពការរចនា UX ការទិញទំនិញដែលយើងបានស្នើ។

ប៉ុន្តែដំណើរពីរទេះកងទៅកាន់ការបញ្ជាក់គឺជាដំណើរសំខាន់បំផុតមួយនៅក្នុងហាងរបស់អ្នក។ វាមិនអាចល្អគ្រប់គ្រាន់ទេ។ ដូច្នេះ រក្សាការកែតម្រូវរបស់។

រក្សាការសង្កេតដំណើរពីរទេះកងទៅកាន់ការបញ្ជាក់របស់អ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នក។ រក្សាការរកមើលព័ត៌មានលម្អិតតូចៗដើម្បីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង។ រក្សាការកាត់បន្ថយអត្រាបោះបង់រទេះកងរបស់ហាងរបស់អ្នក។
______________
បកប្រែ​ដោយ​AI: Grok

No comments

Post a Comment

៙ គោលការណ៍ក្នុងការផ្តល់យោបល់ ៖
1. យោបល់ត្រូវតែសរសេរជាភាសាខ្មែរ ពាក្យបច្ចេកទេសអាច​សរសេរជាភាសាអង់គ្លេស។
2. យោបល់មិនត្រូវលើសពី 1000 តួអក្សរឡើយ។ ការបំបែកយោបល់មិនត្រូវបានអនុញ្ញាតទេ។
3. យោបល់ដែលចាត់ទុកថាជា Spam ឬមានគោលបំណងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតែមួយមុខ នឹងត្រូវលុប។
4. ការពិភាក្សាអំពីនយោបាយមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតនៅលើគេហទំព័រនេះទេ។
5. ការចែករំលែកតំណភ្ជាប់ដែលពាក់ព័ន្ធត្រូវបានអនុញ្ញាត។ តំណភ្ជាប់និងតម្រងពាក្យ​ខ្លះ​ត្រូវ​បាន​ហាមឃាត់។
6. យោបល់ដែលរអ៊ូរទាំអំពីប្រធានបទនៃការបង្ហោះ ឬប្រភពរបស់វានឹងត្រូវលុប។
7. ការប្រើភាសាប្រមាថក្នុងយោបល់ ឬឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់។
8. ការវាយប្រហារ/ការបៀតបៀនដោយផ្ទាល់ នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់ភ្លាមៗ។
9. អ្នកសម្របសម្រួលអាចកែប្រែ/លុបយោបល់ដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹង។