១៥ ការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក និងរទេះកង សម្រាប់ឆ្នាំ ២០២៥
Design Studio
បោះពុម្ព៖ ២៤ កក្កដា ២០២៥
លំហូរការទិញទំនិញដែលមិនអនុញ្ចាក់រទេះកង។ គ្រប់ម៉ាកអេឡិចត្រូនិកសុបិនឃើញការមានវា។ តាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក។ ធ្វើឱ្យសុបិននោះក្លាយជាការពិត។
អ្នកទិញទំនិញកំពុងនៅចំណុចសំខាន់នៃការចុច “បន្ថែមទៅក្នុងរទេះកង” នៅលើហាងអនឡាញរបស់អ្នក។ នេះគួរតែជាពេលវេលានៃការអបអរសាទរ មែនទេ? ប៉ុន្តែ សម្រាប់គ្រប់គ្នាម៉ាកអេឡិចត្រូនិក នេះជាពេលវេលានៃការភ័យខ្លាច។
នេះគឺដោយសារអត្រាការបោះបង់រទេះកងសកលគឺខ្ពស់ខ្លាំង ៧០% នៅឆ្នាំ ២០២៥។ ៧ ក្នុងចំណោម ១០ អតិថិជនដែលចុច “បន្ថែមទៅក្នុងរទេះកង” លើផលិតផលនៅក្នុងហាងរបស់អ្នក ទំនងជានឹងមិនបន្តសម្រេចចិត្តនោះទេ។ ការស្ទាក់ស្ទើរនេះ = បាត់បង់ប្រាក់ចំណូលច្រើន។
និងប្រភពនៃការស្ទាក់ស្ទើរដើម្បីបំពេញការទិញ? ហាងមិនគោរពតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក។ បទពិសោធនរញញឹម (UX) ដែលមិនល្អនៅចំណុចបំពេញចុងក្រោយនៃហាងអនឡាញ បណ្តាលឱ្យបាត់បង់ប្រាក់ចំណូល។
ឥឡូវនេះ និន្នាការសកលនៃការបោះបង់រទេះកងកាន់តែខ្លាំងជាងមុន ការហូរចេញនេះនឹងកាន់តែខ្លាំង។
តើម្ចាស់ហាងអាចធ្វើឱ្យការបំពេញការទិញអេឡិចត្រូនិកកាន់តែប្រសើរឡើងយ៉ាងដូចម្តេច?
តើពួកគេអាចបង្កើត UX ល្អបំផុតសម្រាប់ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក និងបំបាត់ការស្ទាក់ស្ទើររបស់អតិថិជនយ៉ាងដូចម្តេច?
ដោយកែតម្រូវប្រភពនៃបញ្ហា។ ដោយតាមការអនុវត្តល្អបំផុតថ្មីៗសម្រាប់រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក។ ការធ្វើបែបនេះនឹងមិនពិបាកសម្រាប់ហាងដែលបានវិនិយោគលើការរចនាគេហទំព័រអេឡិចត្រូនិកគុណភាពខ្ពស់។
ការផ្លាស់ប្តូរតែប៉ុន្មានចំណុចគោលដៅ សម្រួលដំណើរអ្នកប្រើពីរទេះកងរបស់ហាងរបស់ពួកគេទៅកាន់ចំណុចបញ្ជាក់។ វាកែតម្រូវគ្រប់ការលេចចេញនៅក្នុងផ្លូវរលកប្រាក់ចំណូលរបស់ពួកគេ។ មគ្គុទ្ទេសក៍នេះបង្ហាញពីរបៀប។
បញ្ជីត្រួតពិនិត្យរហ័សសម្រាប់ការបង្កើនសមត្ថភាពការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក
ត្រៀមខ្លួនដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពលំហូរការទិញទំនិញរបស់អ្នកឬ? ត្រៀមខ្លួនដើម្បីបង្កើត UX ល្អបំផុតសម្រាប់ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិកឬ? ប្រើបញ្ជីសាមញ្ញនេះដើម្បីដំណើរការត្រួតពិនិត្យរហ័សនៃដំណើរការការទិញទំនិញរបស់អ្នកជាមុន។
ការបង្កើនសមត្ថភាពទំព័ររទេះកង
- សមត្ថភាពកែសម្រួលរទេះកងខាងក្នុង
- ការបង្ហាញសង្ខេបតម្លៃដែលបន្តមាន
- ឋានានុក្រមរូបភាពច្បាស់លាស់ និង CTA
- ជម្រើសរក្សាទុករទេះកង និងបញ្ជីស្នើសុបិន
- ការលេចធ្លោនៃការទិញទំនិញជាភ្ញៀវ
លំហូរការទិញទំនិញ
- ការទិញទំនិញជាភ្ញៀវជាជម្រើសលំនាំដើម
- ទម្រង់តាមដានតិចតួច (អតិបរមា ៦-៨)
- ការផ្ទៀងផ្ទាត់ទម្រង់ពេលវេលាជាក់ស្តែង
- ការអនុវត្តកម្មវិធីបង្ហាញវឌ្ឍនភាព
- ជម្រើសការទូទាត់ច្រើន
ការបង្កើនសមត្ថភាពចល័ត
- ទីតាំងប៊ូតុងសមស្របសម្រាប់ងងឹត
- គោលដៅប៉ះធំ (អប្បបរមា ៤៤x៤៤px)
- ប្លង់ជាជួរតែមួយ
- ប៊ូតុងសកម្មនៅចំណុចខាងក្រោម
- ការរួមបញ្ចូលកាបូបចល័ត
ការទុកចិត្ត និងសុវត្ថិភាព
- ការបង្ហាញប័ណ្ណ SSL
- សញ្ញាវិធីការទូទាត់
- សញ្ជាតិសុវត្ថិភាព
- ការលេចធ្លោនៃការធានាប្រាក់មកវិញ
- ការចូលប្រើប្រសិទ្ធភាពគាំទ្រ
បន្ទាប់ពីការទិញទំនិញ
- ទំព័របញ្ជាក់ពេញលេញ
- ការបញ្ជាក់អ៊ីមែលភ្លាមៗ
- លំដាប់ស្តារនៃរទេះកងបោះបង់
- ឱកាសលក់ឆ្លង
ទទួលបានព័ត៌មានលម្អិតទាំងអស់ទាំងនេះត្រឹមត្រូវ។ ពួកវាទាំងអស់សំខាន់សម្រាប់ការបង្ហាញជាវិស័យវិជ្ជាជីវៈ និងគួរឱ្យទុកចិត្ត។ នេះហើយជាមូលដ្ឋានគ្រឹះសម្រាប់ UI/UX ល្អនៅក្នុងវិស័យអេឡិចត្រូនិក។
UX ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក៖ អ្វីដែលអ្នកប្រើប្រាស់រំពឹងរំលងនៅឆ្នាំ ២០២៥
ចង់សិក្សាពីរបៀបធ្វើឱ្យបទពិសោធនៃការទិញទំនិញកាន់តែប្រសើរឡើង? ជាមុន សិក្សាពីអ្វីដែលអតិថិជនរបស់អ្នករំពឹងរំលងពីបទពិសោធនេះ។ អ្នកទិញទំនិញសព្វថ្ងៃមានការអត់ធ្មត់សូន្យសម្រាប់ការរចនាដែលមិនល្អ។ ពួកគេរំពឹងរំលង៖
- ល្បឿន៖ គ្រប់ទំព័រនៅលើហាងត្រូវផ្ទុកក្នុងរយៈពេលក្រោម ២ វិនាទី ហើយដំណើរការការទិញទំនិញត្រូវបញ្ចប់ក្នុងរយៈពេល ៦០ វិនាទី។
- ការតម្លាភាពពេញលេញ៖ អ្នកទិញទំនិញចង់ឃើញតម្លៃដឹកជញ្ជូន ពន្ធ និងតូចសរុបចុងក្រោយមុនពេលពួកគេប្តេជ្ញាចិត្តទៅការទិញទំនិញ។
- ការគ្រប់គ្រង៖ សិទ្ធិដើម្បីទិញទំនិញជាភ្ញៀវ ជ្រើសរើសជម្រើសការទូទាត់ច្រើន (កាបូបឌីជីថល ការទូទាត់ក្រោយ កាត) កែសម្រួលរទេះកងយ៉ាងងាយស្រួល និងរក្សាទុកផលិតផលសម្រាប់ក្រោយ - គ្មានការបង្ខំបង្កើតគណនី។
- បទពិសោធចល័តដែលល្អឥតខ្ចោះ៖ សមស្របសម្រាប់ងងឹត សមស្របសម្រាប់អេក្រង់តូច ផ្ទុកលឿន - នេះគឺជាអ្វីដែលជាងពាក់កណ្តាលនៃចរាចរណ៍អេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកដែលនឹងមកតាមចល័ត រំពឹងរំលងឱ្យ UX ការទិញទំនិញរបស់អ្នកផ្តល់។
ការមិនគោរពតាមការរំពឹងរំលងទាំងនេះមិនមែនជាជម្រើសទេ។ ការបំពេញវាគឺជាមូលដ្ឋានសម្រាប់ការរស់រានមានជីវិត។
ការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិក
ការធានា។ ព័ត៌មាន។ ការតម្លាភាព។ ការរចនាដែលធ្វើឱ្យការជំហានបន្ទាប់មានអារម្មណ៍ងាយស្រួល។ ទំព័ររទេះកងត្រូវធ្វើឱ្យអ្នកទិញទំនិញមានអារម្មណ៍ទាំងនេះ។ តើទំព័ររទេះកងរបស់ហាងអ្នកធ្វើឱ្យមានអារម្មណ៍ទាំងនេះឬ? ទទួលបានការត្រួតពិនិត្យ UX ឥឡូវនេះដើម្បីរកដឹង។
ទំព័រនេះមិនមែនគ្រាន់តែជាសង្ខេបនៃការទិញរបស់ពួកគេទេ។ វាគឺជាវត្ថុសំខាន់ចុងក្រោយដែលអ្នកប្រើប្រាស់ពិនិត្យមុនពេលប្តេជ្ញាចិត្ត។ វាគឺជាគ្រឿងផ្តុំសំខាន់បំផុតមួយនៃហាងរបស់អ្នក ហើយ UX របស់វាត្រូវតែល្អឥតខ្ចោះ។
UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកត្រូវធ្វើឱ្យមានអារម្មណ៍ទាំងនេះ និងបង្កើតសន្ទុះ។ វាត្រូវបំបាត់ការសង្ស័យ។ ការតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកងនឹងជួយអ្នកសម្រេចគោលដៅទាំងនេះ៖

ផលិតផលក្នុងរទេះកងដែលអាចកែសម្រួលបាន
ការគ្រប់គ្រងគឺជាគន្លឹះ។ អតិថិជនត្រូវអាចកែប្រែរទេះកងរបស់ពួកគេដោយមិនមានការលំបាក។ នេះមានន័យថាពួកគេគួរអាចងាយស្រួល...
- ផ្លាស់ប្តូរបរិមាណ
- ដកផលិតផលចេញ
- ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពវ៉ារីយ៉ងដូចជាទំហំ និងពណ៌
...ដោយមិនចាំបាច់ផ្ទុកទំព័រឡើងវិញ។
ការកែសម្រួលរទេះកងខាងក្នុងបញ្ឈប់ការត្រូវការដែលធ្វើឱ្យខឹងនៃការរុករកត្រលប់ទៅទំព័រផលិតផលគ្រាន់តែដើម្បីធ្វើការផ្លាស់ប្តូរសាមញ្ញ។ វារក្សាការទិញទំនិញ UX រលូន និងអ្នកប្រើប្រាស់ផ្តោតលើការទិញ។ ដើម្បីបង្កើតនេះ ត្រូវប្រាកដថា UX ការទិញទំនិញរបស់អ្នកមាន៖
- ប៊ូតុង ➕/➖ នៅក្បែរផលិតផលដែល នៅពេលចុច ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពតូចសរុបរទេះកងភ្លាមៗ។
- ការផ្លាស់ប្តូរវ៉ារីយ៉ង - ត្រូវការទំហំ ឬពណ៌ផ្សេងឬ? អនុញ្ចាក់ឱ្យពួកគេផ្លាស់ប្តូរវាដោយផ្ទាល់នៅក្នុងរទេះកងដោយមិនត្រូវត្រលប់ទៅទំព័រផលិតផល។
- ការដកចេញចុចម្តង - រូបតំណាងធុងសំរាមច្បាស់លាស់ និងគ្មានការបញ្ជាក់បន្ថែម (បើមានការលេចឡើង ធ្វើឱ្យពួកវាងាយស្រួលបិទ)។
- ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពពេលវេលាជាក់ស្តែង - តម្លៃ បញ្ចុះតម្លៃ និងតូចសរុបត្រូវធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពភ្លាមៗនៅពេលផ្លាស់ប្តូរណាមួយ។
សង្ខេបរទេះកងដែលបន្តមាន
សង្ខេបរទេះកងដែលបន្តមានធានាអតិថិជនអំពីតម្លៃដែលពួកគេកំពុងធ្វើ។ ធាតុនេះត្រូវតែតែងតែមើលឃើញ ជាធម្មតានៅខាងស្តាំខាងលើ ឬជាបាតខាងក្រោម។
វាត្រូវបង្ហាញ៖
- តូចសរុបផលិតផល
- តម្លៃដឹកជញ្ជូនដែលគណនាជា (ឬ “គណនានៅពេលទិញទំនិញ” បើមិនអាចមុន)។
- ពន្ធប៉ាន់ស្មាន
- តម្លៃដឹកជញ្ជូន
- ថ្លៃបន្ថែមណាមួយ
- បញ្ចុះតម្លៃ និងការសន្សំដែលអនុវត្ត
- តូចសរុបធំ
ធាតុ UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិកនេះបញ្ចៀសហានិភ័យនៃការឆក់តម្លៃនៅជំហានចុងក្រោយ។
ឋានានុក្រមរូបភាពច្បាស់លាស់
គោលដៅស្នូលនៃការរចនា UX អេឡិចត្រូនិកផ្ទាល់ខ្លួនគឺមិនធ្វើឱ្យអ្នកទិញទំនិញគិតច្រើនពេកខណៈពេលដែលពួកគេកំពុងរុករក។ ការសម្រេចគោលដៅនេះកាន់តែសំខាន់នៅក្នុងដំណាក់កាលការទិញទំនិញចុងក្រោយ។
ការបង្កើតឋានានុក្រមការទិញទំនិញរូបភាពច្បាស់លាស់គឺជាវិធីល្អមួយនៃការសម្រេចគោលដៅនេះ។ នេះគឺជាវិធី៖
- ធ្វើឱ្យ CTA “បន្តទៅការទិញទំនិញ” មិនអាចខកខាន។
- ប្រើអក្សរធំខ្លាំង + ពណ៌ផ្ទាំងខ្ពស់ + ការដាក់ទីតាំងយុទ្ធសាស្ត្រដើម្បីរចនា CTA សំខាន់។
- បំ-separate បញ្ជីផលិតផល សង្ខេប និង CTA ជាមួយដែនទទេដើម្បីបង្កើនការអាន។
- តំណ “បន្តទិញទំនិញ” ឬ “រក្សាទុកសម្រាប់ក្រោយ” គួរមើលឃើញ ប៉ុន្តែមិនប្រកួតប្រជែងជាមួយ CTA សំខាន់។
រក្សាទុករទេះកង ឬផ្លាស់ទៅបញ្ជីស្នើសុបិន
មិនមែនគ្រប់គ្នាត្រៀមខ្លួនដើម្បីទិញឥឡូវនេះទេ។ ការបង្ខំសម្រេចចិត្តភ្លាមៗមានន័យថាបាត់បង់ការលក់នាពេលអនាគត។ គោរពតាមអ្នកទិញទំនិញដែលស្ទាក់ស្ទើរ និងរៀបចំពួកគេសម្រាប់ការបំពេញក្រោយដោយ៖
- ផ្តល់ប៊ូតុង “រក្សាទុកសម្រាប់ក្រោយ” ឬ “ផ្លាស់ទៅបញ្ជីស្នើសុបិន” ដើម្បីធ្វើឱ្យផលិតផលដែលពួកគេចាប់អារម្មណ៍ងាយស្រួលយកមកប្រើសម្រាប់សម័យនាពេលអនាគត
- ប្រើ cookies ដើម្បីចងចាំរទេះកងសម្រាប់អ្នកទស្សនាដែលត្រលប់មក (សូម្បីតែដោយគ្មានគណនី) – សារសាមញ្ញ “រទេះកងរបស់អ្នកត្រូវបានរក្សាទុក” នឹងបង្កើតការល្អ
- សម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលចូលគណនី ធានាថារទេះកងរបស់ពួកគេស៊ីនក្រុងរលូនឆ្លងកាត់ឧបករណ៍
- ទាក់ទាញពួកគេក្រោយមកជាមួយអ៊ីមែលរំលឹកអំពីផលិតផលដែលបានរក្សាទុក
ការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX លំហូរការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិក
នៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ចុច “បន្តទៅការទិញទំនិញ” ពួកគេបានចូលទៅក្នុងផ្លូវរលកចុងក្រោយ។ UX ការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិករបស់អ្នកពីចំណុចនេះទៅមុខនឹងធ្វើឱ្យលក់ ឬបំបែកការលក់។ ការរចនា UX ការទិញទំនិញរបស់អ្នកត្រូវតែមានគោលបំណង។ វាត្រូវតែធានា។ វាត្រូវបំបាត់គ្រប់ចំណុចស fiction ដែលអាចមាននៅក្នុងចិត្តអ្នកទិញទំនិញ។ នេះគឺជាវិធីដើម្បីធ្វើឱ្យបទពិសោធការទិញទំនិញកាន់តែប្រសើរនៅកន្លែងដែលសំខាន់បំផុត៖

ជម្រើសការទិញទំនិញជាភ្ញៀវដែលមិនអាចចរចាបាន
ការបង្ខំអ្នកទិញទំនិញដើម្បីបង្កើតគណនីធ្វើឱ្យយ៉ាងហោចណាស់ ១/៥ នៃអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់បោះបង់រទេះកងភ្លាមៗ។ អ្នកត្រូវបំបាត់ឧបសគ្គនេះ។ ជម្រើសការទិញទំនិញជាភ្ញៀវគួរជាផ្លូវដែលមើលឃើញបំផុត និងងាយស្រួលបំផុត។ អ្នកតែងតែអាចជំរុញអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យបង្កើតគណនីបន្ទាប់ពីការលក់បញ្ចប់។ ប៉ុន្តែមិនមែនមុននោះទេ។
ទំព័រតែមួយ ឬលំហូរជំហានតាមជំហាន
រចនាសម្ព័ន្ធនៃទម្រង់ការទិញទំនិញរបស់អ្នកសំខាន់។ អ្នកអាចជ្រើសរើសទំព័រតែមួយ ឬដំណើរការជាច្រើនជំហាន៖
- ទំព័រតែមួយ៖ ល្អសម្រាប់ការបញ្ជាសាមញ្ញ (ផលិតផលតិច គ្មានដឹកជញ្ជូនស្មុគស្មាញ)។
- ជំហានតាមជំហាន (បានណែនាំ)៖ បំបែកដំណើរការទៅជាបំណែកគតិកោសល្យ (ដឹកជញ្ជូន > ការទូទាត់ > ពិនិត្យ) និងកាត់បន្ថយបន្ទុកគតិកោសល្យ។
កូនសោរនៃការសម្រេចជំហានតាមជំហានគឺការរចនា UX បង្ហាញវឌ្ឍនភាពយុទ្ធសាស្ត្រ៖
- រចនាត្រាក់វឌ្ឍនភាពដែលមើលឃើញដែលបង្ហាញជំហានច្បាស់លាស់ (ឧទាហរណ៍ “១. ដឹកជញ្ជូន ២. ការទូទាត់ ៣. ពិនិត្យ”)។
- ធ្វើឱ្យត្រាក់វឌ្ឍនភាពតែងតែមើលឃើញ និងដាក់វានៅខាងលើ។
- បង្ហាញជំហានបច្ចុប្បន្នរបស់អ្នកទិញទំនិញដោយរូបភាព។
- អនុញ្ចាក់ឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ងាយស្រួលត្រលប់ទៅជំហានមុនដើម្បីកែតម្រូវព័ត៌មានដោយមិនបាត់បង់វឌ្ឍនភាព។
នេះគឺជាវិធីដើម្បីបង្កើនសមត្ថភាពលំហូរការទិញទំនិញ។ នេះគឺជាវិធីដើម្បីកាត់បន្ថយការថប់អារម្មណ៍របស់អ្នកទិញទំនិញ និងបង្ហាញពួកគេថាបន្ទាត់បញ្ចប់នៅជិត។
ការរចនាទម្រង់ឆ្លាតវៃសម្រាប់ការទិញទំនិញដែលងាយស្រួលប្រើប្រាស់
ទម្រង់គឺជាអាក្រក់ដែលចាំបាច់។ ការងាររបស់អ្នកគឺធ្វើឱ្យវាឈឺចាប់តិចបំផុត។ ដើម្បីបង្កើតការទិញទំនិញដែលងាយស្រួលប្រើប្រាស់ពិតប្រាកដ ចូរយកជំហានបង្កើនសមត្ថភាពទម្រង់ទាំងនេះ៖
- សួរតែព័ត៌មានសំខាន់។
- កុំសួរសម្រាប់ចំណងជើង ឈ្មោះកណ្តាល ឬលេខទូរស័ព្ទមិនចាំបាច់ លើកលែងតែត្រូវការជាក់លាក់។
- ពេញជាមុនតាមដែលអាច (ឧទាហរណ៍ ប្រទេសដោយផ្អែកលើ IP)។
- អនុញ្ចាក់ការបំពេញដោយស្វ័យប្រវត្តិរបស់កម្មវិធីរុករក។
- រួមបញ្ចូល API រកមើលអាស័យដ្ឋាន (ដូចជា Google Places)។
- ទម្រង់វាលនៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់វាយ។
- ប្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ភ្លាមៗបើអ៊ីមែលរបស់ពួកគេមិនត្រឹមត្រូវ ឬលេខកាតរបស់ពួកគេខ្លីពេក។
- បង្ហាញសារកំហុសច្បាស់លាស់នៅក្បែរវាលក្នុងភាសាធម្មតា (ឧទាហរណ៍ “Dvnvr មិនមែនជាឈ្មោះទីតាំងត្រឹមត្រូវ!”)។
ទម្រង់ទាំងអស់គួរមានការរចនាឆ្លើយតប។
សញ្ញាទុកចិត្ត និងសញ្ញាសុវត្ថិភាព
អ្នកប្រើប្រាស់ប្រុងប្រយ័ត្នចំពោះការចែករំលែកទិន្នន័យហិរញ្ញវត្ថុអនឡាញ។ អ្នកត្រូវរកការទុកចិត្តពួកគេភ្លាមៗ។ ពង្រឹងសុវត្ថិភាពដោយមើលឃើញ។
- បង្ហាញរូបតំណាងសោរក្នុងរបារកម្មវិធីរុករក។
- បង្ហាញឡូហ្គូនៃកាត និងកាបូបទទួលយកទាំងអស់។
- ដាក់ផ្លាក Norton Secured, McAfee, TRUSTe, ឬ BBB នៅជិតផ្នែកការទូទាត់។
- លេខទូរស័ព្ទដែលមើលឃើញ ជម្រើសជជែកផ្ទាល់ ឬតំណគាំទ្របង្ហាញថាជំនួយមាន។
- រួមបញ្ចូលសារព័ត៌មាន “ទិន្នន័យរបស់អ្នកមានសុវត្ថិភាព” ឆ្លងកាត់លំហូរការទិញទំនិញ។
ធ្វើការសាកល្បងអ្នកប្រើប្រាស់ដើម្បីបញ្ជាក់បើសញ្ញាទុកចិត្តទាំងអស់មើលឃើញ និងមានប្រសិទ្ធភាព។
ការតម្លាភាពតម្លៃ និងការដឹកជញ្ជូន
បញ្ជាក់ការបំបែកតម្លៃចុងក្រោយច្បាស់លាស់នៅជំហានពិនិត្យមុនប៊ូតុង “ទូទាត់ឥឡូវ” ចុងក្រោយ។ បង្ហាញ៖
- តម្លៃលេខរៀង
- តម្លៃ និងវិធីដឹកជញ្ជូន
- បញ្ចុះតម្លៃដែលអនុវត្ត
- ពន្ធ
- តូចសរុបចុងក្រោយ
បញ្ជាក់ពេលវេលាដឹកជញ្ជូនប៉ាន់ស្មានច្បាស់លាស់។
ដំណើរការ UX កូដបញ្ចុះតម្លៃនៅទីនេះ៖ ផ្តល់វាលនៅជិតសង្ខេបការបញ្ជា អនុវត្តកូដភ្លាមៗ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពតូចសរុបដោយមើលឃើញ។
ស្នូលការបង្កើនសមត្ថភាពចល័ត
បទពិសោធការទិញទំនិញចល័តគឺជាកន្លែងដែលម៉ាកជាច្រើននៅតែបរាជ័យ។ ប្រើគន្លឹះការរចនាការទិញទំនិញទាំងនេះសម្រាប់ចល័តដើម្បីជៀសវាងការជាផ្នែកនៃក្រុមនោះ។

ប្លង់សម្រាប់ការចុចដោយមេដៃសមស្រប
រចនាសម្រាប់របៀបដែលមនុស្សកាន់ទូរស័ព្ទជាក់ស្តែង៖ ដៃតែមួយ អូសចុះឡើង៖
- ដាក់ CTA សំខាន់នៅក្នុង “តំបន់ងងឹត”។
- ប៊ូតុងសំខាន់ (“បន្ត” “ទូទាត់ឥឡូវ”) នៅក្នុងកណ្តាលខាងក្រោមនៃអេក្រង់ដែលងាយចុច។
- ប៊ូតុង និងវាលទម្រង់ត្រូវយ៉ាងហោចណាស់ ៤៤×៤៤ ភីកសែល។
- ចន្លោះច្រើនរវាង់ក្នុងចំណោមធាតុចុចទាំងអស់ត្រូវបញ្ឈប់ការចុចខុស។
- គ្មានការស្គ្រល់ផ្តេក - ធ្វើឱ្យខ្លឹមសារការទិញទំនិញទាំងអស់ស្គ្រល់បញ្ឈរ។
ការផ្តោតលើការរចនាសមស្របចល័តជាមុនគឺជាផ្នែកស្នូលនៃការបង្កើត UX បង្កើនសមត្ថភាពចល័តដែលមានអារម្មណ៍ងាយស្រួលសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់សម័យថ្មី។
សកម្មនៅចំណុចខាងក្រោម
កុំធ្វើឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ស្គ្រល់ស្វែងរកប៊ូតុង “បន្ត”។ រក្សាសកម្មសំខាន់នៅចំណុចខាងក្រោម។ នេះមានន័យថាប៊ូតុង CTA សំខាន់នៅតែចាក់សោរនៅខាងក្រោមនៃអេក្រង់នៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ស្គ្រល់តាមទម្រង់ ឬសង្ខេបការបញ្ជារបស់ពួកគេ។
វិធីសាស្ត្រនេះផ្តល់ផ្លូវទៅមុខដែលបន្តមាន និងច្បាស់លាស់។ នេះហើយជាទិដ្ឋភាពស្រេចចិត្តប៉ុន្តែសំខាន់នៃការរចនាការទិញទំនិញឆ្លងកាត់ឧបករណ៍ឆ្លាតវៃ។
វាលបញ្ចូលដែលបានបង្កើនសមត្ថភាព
ការវាយនៅលើទូរស័ព្ទគឺជាការឈឺចាប់។ ធ្វើឱ្យវាងាយស្រួល៖
- ប្រើប្រភេទក្តារចុចត្រឹមត្រូវសម្រាប់វាលនីមួយៗ។
- ក្តារចុចលេខគួរលេចឡើងសម្រាប់លេខទូរស័ព្ទ និងក្តារចុចអ៊ីមែលសម្រាប់អាស្រ័យអ៊ីមែល។
- ធ្វើឱ្យប៊ូតុង និងគោលដៅចុចទាំងអស់ធំគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីចុចត្រឹមត្រូវ។
ចុងក្រោយ រក្សាតាមនិន្នាការរចនាគេហទំព័រអេឡិចត្រូនិកថ្មីៗ។ តែងតែមានមុខងាររចនាថ្មីណាមួយដែលទាក់ទាញអ្នកទិញទំនិញចល័តជាមុន។ រក្សាបន្ថែមវាទៅក្នុងផ្លូវការរចនារបស់អ្នក។
ការបង្កើនសមត្ថភាព UX បន្ទាប់ពីការទិញទំនិញ
UX ការទិញទំនិញមិនបញ្ចប់នៅ “ការបញ្ជាត្រូវបានដាក់”។ ដំណាក់កាលបន្ទាប់ពីការទិញគឺឱកាសរបស់អ្នកដើម្បីដាំដុះការស្មោះត្រង់។ វាគឺជាឱកាសរបស់អ្នកដើម្បីលើកទឹកចិត្តការលក់បន្ទាប់។

ទំព័របញ្ជាក់
ទំព័របញ្ជាក់ការបញ្ជាគួរធានាអតិថិជនភ្លាមៗ។ វាគួរមាន៖
- សារជោគជ័យច្បាស់លាស់៖ “សូមអរគុណសម្រាប់ការទិញទំនិញជាមួយ ****! ការបញ្ជារបស់អ្នកត្រូវបានបញ្ជាក់ (#៨២៧៣៩)”។
- សង្ខេបលម្អិត៖ ផលិតផល បរិមាណ អាស័យដ្ឋានដឹកជញ្ជូន + ការទូទាត់ វិធីការទូទាត់ ការបំបែកតម្លៃសរុប។
- ពេលវេលាដឹកជញ្ជូន៖ “អ្នកនឹងទទួលបានការបញ្ជារបស់អ្នករវាង់ពី *** – ***”។
- អ្វីបន្ទាប់៖ “ពិនិត្យអ៊ីមែលបញ្ជាក់។ តាមដានការបញ្ជារបស់អ្នកក្នុងពេលវេលាជាក់ស្តែងនៅទីនេះ [តំណ]”។
- ការចូលប្រើគាំទ្រ៖ តំណ ឬលេខច្បាស់លាស់សម្រាប់សេវាកម្មអតិថិជន។
- (ជាជម្រើស) ការលក់គណនី៖ “បង្កើតគណនី ***** ដើម្បីទទួលដឹកជញ្ជូនឥតគិតថ្លៃពេលក្រោយ!”
អ៊ីមែលប្រតិបត្តិការ
អ៊ីមែលគួរប៉ះតម្រុយរបស់ពួកគេភ្លាមៗ។ វានឹងបម្រើជាបង់ប្រាក់ផ្លូវការរបស់ពួកគេ។ វាក៏គួរមាន៖
- ការរចនាចល័តជាមុន
- ព័ត៌មានការបញ្ជាទាំងអស់ (ឆ្លុះបញ្ចាំងព័ត៌មានទំព័របញ្ជាក់)
- ព័ត៌មានតាមដាន + តំណ
- តំណគាំទ្រ
- សារ និងធាតុរចនាដែលពង្រឹងម៉ាក
ឱកាសទាក់ទាញឡើងវិញ
ទំព័របញ្ជាក់ និងអ៊ីមែលគឺជាកន្លែងល្អសម្រាប់ការទាក់ទាញឡើងវិញស្រេចចិត្តដូចជា៖
- ចែករំលែកផលិតផលពាក់ព័ន្ធ៖ “អ្នកប្រហែលជាចូលចិត្ត...” ដោយផ្អែកលើការទិញ (នៅលើទំព័របញ្ជាក់ ឬក្នុងអ៊ីមែលតាមក្រោយ)
- កម្មវិធីពាក់ព័ន្ធ៖ “ចូលចិត្តការបញ្ជារបស់អ្នកឬ? ចែករំលែកជាមួយមិត្តភក្តិនៅលើ *** និងទទួលកូដបញ្ចុះតម្លៃ $១០ ឥតគិតថ្លៃ!”
- តំណសង្គម៖ “តាមដានយើងនៅលើ **** សម្រាប់បច្ចុប្បន្នភាព និងកិច្ចព្រមព្រៀង!”
ដំណាក់កាលបន្ទាប់ពីការទិញគឺជាទឹកដីកំពូលសម្រាប់ការបង្កើនសមត្ថភាពបំពេញ។
កំហុស UX ទូទៅដែលត្រូវជៀសវាង
ការតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិកទាំងអស់គឺល្អ។ ប៉ុន្តែ ការជៀសវាងកំហុសសាមញ្ញសំខាន់ជាង។
កំហុស UX រទេះកងអេឡិចត្រូនិកទូទៅទាំងនេះជំរុញអតិថិជនចេញ។
- ការបង្ខំបង្កើតគណនី៖ នេះគឺជាអ្នកបាត់បង់កំពូល និងផ្លូវឆ្លងកាត់ទៅការបោះបង់រទេះកង។ តែងតែផ្តល់ការទិញទំនិញជាភ្ញៀវ។
- លាក់ថ្លៃរហូតដល់ចុង៖ តម្លៃដឹកជញ្ជូន/ពន្ធដែលភ្លាមៗគឺជាវិធីធានាដើម្បីឆក់អ្នកទិញទំនិញរបស់អ្នកឱ្យបោះបង់។
- ការគ្រប់គ្រងកំហុសមិនល្អ៖ សារកំហុសមិនច្បាស់ (“សុំទោសកំហុស”) ដោយគ្មានបរិបទ ឬការណែនាំសម្រាប់ការកែតម្រូវធ្វើឱ្យអ្នកទិញទំនិញខឹង។
- កង្វះការសម្របចល័ត៖ ប៊ូតុងតូច ប្លង់ចង្អៀត ការរចនាមិនឆ្លើយតប - ពួកវាធ្វើឱ្យការទិញទំនិញចល័តមិនអាច និងបង្ហាញថាម៉ាករបស់អ្នកមិនឱ្យតម្លៃដល់មូលដ្ឋានអ្នកទិញទំនិញចល័ត។
- ការផ្ទុកយឺត៖ រាល់មីលីវិនាទីការពន្យារពេលចំណាយលើការបំពេញ។ បង្កើនសមត្ថភាពរូបភាព និងកូដដោយគ្មានអាថ៌កំបាំង។
តើហាងអនឡាញរបស់អ្នកមានទោសនៃអ្វីមួយក្នុងចំណោមទាំងនេះឬ? បន្ទាប់មក វាអាចជាពេលសម្រាប់ការធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព UX ការទិញទំនិញដែលផ្តោត។ បើវាមានទោសនៃទាំងអស់ទាំងនេះ បន្ទាប់មកតែការរចនាគេហទំព័រពេញលេញនឹងជួយ។
សេចក្តីសន្និដ្ឋាន
ធ្វើឱ្យផ្លូវរលកបំពេញរបស់អ្នកមិនលេចចេញ។ កាត់បន្ថយការបោះបង់រទេះកង។ ធ្វើឱ្យការបំពេញអេឡិចត្រូនិកកាន់តែប្រសើរ។ ដោយតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ UX រទេះកង និងការទិញទំនិញអេឡិចត្រូនិកទាំងនេះ អ្នកអាចធ្វើទាំងនោះ។ ចាប់ផ្តើមដោយបំបាត់អ្នកបាត់បង់ធំៗ។ បន្ទាប់មក បន្តបន្ថែមការបង្កើនសមត្ថភាពការរចនា UX ការទិញទំនិញដែលយើងបានស្នើ។
ប៉ុន្តែដំណើរពីរទេះកងទៅកាន់ការបញ្ជាក់គឺជាដំណើរសំខាន់បំផុតមួយនៅក្នុងហាងរបស់អ្នក។ វាមិនអាចល្អគ្រប់គ្រាន់ទេ។ ដូច្នេះ រក្សាការកែតម្រូវរបស់។
រក្សាការសង្កេតដំណើរពីរទេះកងទៅកាន់ការបញ្ជាក់របស់អ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នក។ រក្សាការរកមើលព័ត៌មានលម្អិតតូចៗដើម្បីធ្វើឱ្យប្រសើរឡើង។ រក្សាការកាត់បន្ថយអត្រាបោះបង់រទេះកងរបស់ហាងរបស់អ្នក។
______________
បកប្រែដោយAI: Grok


No comments
Post a Comment
៙ គោលការណ៍ក្នុងការផ្តល់យោបល់ ៖
1. យោបល់ត្រូវតែសរសេរជាភាសាខ្មែរ ពាក្យបច្ចេកទេសអាចសរសេរជាភាសាអង់គ្លេស។
2. យោបល់មិនត្រូវលើសពី 1000 តួអក្សរឡើយ។ ការបំបែកយោបល់មិនត្រូវបានអនុញ្ញាតទេ។
3. យោបល់ដែលចាត់ទុកថាជា Spam ឬមានគោលបំណងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតែមួយមុខ នឹងត្រូវលុប។
4. ការពិភាក្សាអំពីនយោបាយមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតនៅលើគេហទំព័រនេះទេ។
5. ការចែករំលែកតំណភ្ជាប់ដែលពាក់ព័ន្ធត្រូវបានអនុញ្ញាត។ តំណភ្ជាប់និងតម្រងពាក្យខ្លះត្រូវបានហាមឃាត់។
6. យោបល់ដែលរអ៊ូរទាំអំពីប្រធានបទនៃការបង្ហោះ ឬប្រភពរបស់វានឹងត្រូវលុប។
7. ការប្រើភាសាប្រមាថក្នុងយោបល់ ឬឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់។
8. ការវាយប្រហារ/ការបៀតបៀនដោយផ្ទាល់ នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់ភ្លាមៗ។
9. អ្នកសម្របសម្រួលអាចកែប្រែ/លុបយោបល់ដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹង។