Blog Archive

Contact Me

Name

Email

Message

Credits

កើត​ចាស់​ឈឺ​ស្លាប់​ជា​ទៀងទាត់
🌱🌳⛈️🏡🛌💤⛈️🌧️🌳

Hover Setting

slideup

កម្មវិធីសំខាន់ៗ ↘︎↘︎↘︎

ការកសាងអត្តសញ្ញាណឌីជីថល៖ វិធី ៨ យ៉ាងដើម្បីកសាងសាច់រឿងម៉ាកយីហោដែលទាក់ទាញតាមអ៊ីនធឺណិត

Apr18,2025
តើភាពស្មោះត្រង់មានសារៈសំខាន់យ៉ាងណាក្នុងការនិទានសាច់រឿងម៉ាកយីហោតាមអ៊ីនធឺណិត៖ ការគូសបញ្ជាក់អំពីរបៀបដែលការស្មោះត្រង់នឹងឧត្តមគតិរបស់ខ្លួនជួយកសាងទំនុកចិត្ត និងភាពស្មោះស្ម័គ្ររបស់អតិថិជន។

ក្នុងយុគសម័យឌីជីថល ការកសាងសាច់រឿងម៉ាកយីហោដ៏រឹងមាំតាមអ៊ីនធឺណិតគឺជារឿងសំខាន់សម្រាប់អាជីវកម្មដែលមានគោលដៅភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់ពួកគេ និងលេចធ្លោនៅក្នុងទីផ្សារដែលមានការប្រកួតប្រជែងខ្លាំង។ សាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នកគឺលើសពីអ្វីដែលអ្នកលក់ — វាគឺអំពីគុណតម្លៃរបស់អ្នក ដំណើររបស់អ្នក និងបទពិសោធន៍ពិសេសដែលអ្នកផ្តល់ជូន។ ប្រើប្រាស់បណ្តាញសង្គមដើម្បីធ្វើអន្តរកម្មជាមួយអ្នកតាមដានរបស់អ្នក និងនិទានរឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នកក្នុងលក្ខណៈដែលអាចចូលទៅជិតបាន និងទាក់ទាញភ្នែក។ ត្រូវប្រាកដថាវត្តមានអនឡាញរបស់អ្នកបង្ហាញយ៉ាងត្រឹមត្រូវនូវខ្លឹមសារនៃក្រុមហ៊ុនរបស់អ្នក ទោះបីជាធ្វើតាមរយៈរូបថតទាក់ទាញភ្នែក វីដេអូអប់រំ ឬការកត់សម្គាល់ដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ក៏ដោយ។

បន្ថែមពីនេះ ត្រូវវិនិយោគក្នុងការផលិតមាតិកាដែលមានគុណភាពខ្ពស់ ដែលទាក់ទាញទីផ្សារគោលដៅរបស់អ្នក។ នេះអាចរួមបញ្ចូលអត្ថបទ ផតឃែស្ថ ការសរសេរប្លុក និងសូម្បីតែគម្រោងអន្តរកម្ម ដែលរំលេចជំនាញរបស់អ្នក និងផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់អតិថិជនរបស់អ្នក។ តាមរយៈការផលិតព័ត៌មានដែលមានអត្ថន័យជាបន្តបន្ទាប់,

ការកសាងអត្តសញ្ញាណឌីជីថល៖ វិធី ៨ យ៉ាងដើម្បីកសាងសាច់រឿងម៉ាកយីហោដែលទាក់ទាញតាមអ៊ីនធឺណិត

១. កំណត់គុណតម្លៃស្នូល និងបេសកកម្មរបស់អ្នក

ចាប់ផ្តើមដោយការបញ្ជាក់ឱ្យច្បាស់នូវអ្វីដែលម៉ាកយីហោរបស់អ្នកតំណាងឱ្យ។ គុណតម្លៃស្នូល និងបេសកកម្មរបស់អ្នកគួរតែជាមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃសាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។ ពួកវាដឹកនាំសកម្មភាព ការសម្រេចចិត្ត និងរបៀបដែលអ្នកចង់ឱ្យគេមើលឃើញដោយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក។ បង្ហាញគុណតម្លៃទាំងនេះឱ្យបានជាប់លាប់លើគ្រប់វេទិកាឌីជីថល ដើម្បីកសាងអត្តសញ្ញាណម៉ាកយីហោដែលមានភាពស៊ីសង្វាក់គ្នា។ ការណ៍នេះនឹងជួយបង្កើតទំនុកចិត្ត និងភាពស្មោះស្ម័គ្រជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក។ ការណ៍នេះនៅទីបំផុតនឹងរួមចំណែកដល់ភាពជោគជ័យ និងការរីកចម្រើននៃអាជីវកម្មរបស់អ្នក។

លើសពីនេះ វាសំខាន់ណាស់ក្នុងការវាយតម្លៃឥរិយាបថរបស់អ្នកជាប្រចាំ និងធានាថាវាស្របតាមបេសកកម្ម និងគុណតម្លៃស្នូលរបស់ក្រុមហ៊ុន។ តាមរយៈការធ្វើបែបនេះ អ្នកអាចធានាថាលក្ខណៈអនឡាញរបស់អ្នកនៅតែស្មោះត្រង់នឹងខ្លួនឯងយូរអង្វែង។ បន្ថែមពីនេះ អ្នកអាចយល់កាន់តែច្បាស់ពីតម្រូវការ និងចំណូលចិត្តរបស់អតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក តាមរយៈការភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងយ៉ាងសកម្មជាមួយពួកគេ និងស្វែងរកការចូលរួមរបស់ពួកគេ។ ការណ៍នេះនឹងជួយអ្នកបង្កើតបទពិសោធន៍ពិសេសសម្រាប់ម៉ាកយីហោរបស់អ្នក ដែលត្រូវបានតម្រូវតាមចំណាប់អារម្មណ៍របស់ពួកគេ។

២. ស្គាល់អតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក

ការយល់ដឹងពីអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកគឺសំខាន់ណាស់។ ធ្វើការស្រាវជ្រាវទីផ្សារដើម្បីយល់ពីតម្រូវការ ចំណូលចិត្ត និងបញ្ហាប្រឈម (pain points) របស់ពួកគេ។ ការតម្រឹមសាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នកឱ្យស្របនឹងគុណតម្លៃ និងសេចក្តីប្រាថ្នារបស់អតិថិជនគោលដៅ បង្កើតទំនាក់ទំនងផ្លូវចិត្តកាន់តែជ្រៅ និងបណ្ដុះភាពស្មោះស្ម័គ្រចំពោះម៉ាកយីហោ។ ទំនាក់ទំនងនេះអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកបង្ហាញសាររបស់អ្នកប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងជំរុញឱ្យមានការផ្លាស់ប្តូរ (ឧ. ការលក់ ការចុះឈ្មោះ)។

លើសពីនេះ ការសិក្សាពីនិន្នាការឥរិយាបថអ្នកប្រើប្រាស់ និងទិន្នន័យប្រជាសាស្ត្រ អាចផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវការយល់ដឹងសំខាន់ៗ អំពីគំរូនៃការទិញ និងដំណើរការធ្វើការសម្រេចចិត្តរបស់អតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក។ អ្នកអាចដោះស្រាយបញ្ហារបស់ពួកគេបានប្រសើរជាងមុន និងបង្កើតម៉ាកយីហោរបស់អ្នកជាអ្នកផ្តល់ដំណោះស្រាយ ដោយដឹងពីគោលដៅ និងការលំបាករបស់ពួកគេ។ ការមានការយល់ដឹងច្បាស់លាស់អំពីអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក នឹងជួយអ្នកបង្កើតកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងផ្នែកទីផ្សារដែលកាន់តែទាក់ទាញ និងបង្កើតការផ្លាស់ប្តូរបានលឿនជាងមុន ពីព្រោះពួកវាស្របនឹងអារម្មណ៍ផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ពួកគេ។

៣. បង្កើតសំឡេង និងបុគ្គលិកលក្ខណៈម៉ាកយីហោដែលប្លែក

សំឡេងម៉ាកយីហោរបស់អ្នកឆ្លុះបញ្ចាំងពីបុគ្គលិកលក្ខណៈរបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក។ តើវាមានលក្ខណៈវិជ្ជាជីវៈ លេងសើច ឬជម្រុញទឹកចិត្ត?

ភាពស៊ីសង្វាក់គ្នានៃសម្លេងនៅលើគ្រប់បណ្តាញឌីជីថល ជួយក្នុងការកសាងអត្តសញ្ញាណម៉ាកយីហោដែលអាចស្គាល់បាន និងចងចាំបាន។ សំឡេងនេះគួរតែឮរន្ទឺនៅក្នុងមាតិកាគេហទំព័រ ការបង្ហោះលើបណ្តាញសង្គម អ៊ីមែល និងគ្រប់ទម្រង់នៃការទំនាក់ទំនងផ្សេងទៀត។ អ្នកអាចធ្វើឱ្យខ្លួនអ្នកខុសប្លែកពីគូប្រជែង និងបង្កើតចំណាប់អារម្មណ៍លើអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក តាមរយៈការបង្កើតសំឡេង និងបុគ្គលិកលក្ខណៈម៉ាកយីហោដែលប្លែក។ ការណ៍នេះជួយអ្នកបង្កើតចំណងផ្លូវចិត្តដ៏រឹងមាំជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក បន្ថែមពីលើការបង្កើនភាពជឿជាក់ និងទំនុកចិត្ត។ ដូច្នេះ ពួកគេទំនងជាធ្វើអន្តរកម្មជាមួយមាតិការបស់អ្នក ផ្សព្វផ្សាយអំពីវា ហើយនៅទីបំផុតក្លាយជាអ្នកគាំទ្រដ៏ស្មោះស្ម័គ្ររបស់ក្រុមហ៊ុនអ្នក។

៤. ប្រើប្រាស់ការនិទានរឿងតាមរយៈរូបភាព

រូបភាពមួយមានតម្លៃស្មើពាក្យមួយពាន់ម៉ាត់ ហើយនៅក្នុងពិភពឌីជីថល រូបភាពទាក់ទាញគឺជាគន្លឹះដើម្បីទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍។ ប្រើប្រាស់រូបភាព វីដេអូ Infographics និងធាតុផ្សំរូបភាពផ្សេងទៀតដែលមានគុណភាពខ្ពស់ ដែលស្របនឹងសាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។ ការនិទានរឿងតាមរយៈរូបភាពអាចបង្ហាញអារម្មណ៍ និងសារបានយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាព ធ្វើឱ្យម៉ាកយីហោរបស់អ្នកកាន់តែងាយយល់ និងទាក់ទាញ។ អ្នកអាចបង្កើតចំណងដ៏រឹងមាំជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក តាមរយៈការអនុវត្តការនិទានរឿងតាមរយៈរូបភាពទៅក្នុងផែនការទីផ្សាររបស់អ្នក។

ទំនាក់ទំនងកាន់តែស៊ីជម្រៅនេះអនុញ្ញាតឱ្យម៉ាកយីហោរបស់អ្នកដាស់អារម្មណ៍ និងទាក់ទាញអ្នកមើលក្នុងកម្រិតកាន់តែជ្រៅជាងការប្រើតែពាក្យសម្ដី។ លើសពីនេះ ការប្រើប្រាស់រូបភាពអាចជួយធ្វើឱ្យមាតិកាដែលពិបាកយល់ កាន់តែងាយស្រួលចងចាំ ដែលបង្កើនឱកាសដែលសាររបស់អ្នកនឹងត្រូវបានទទួល និងយល់។

៥. ចែករំលែកដំណើរ និងរឿងរ៉ាវក្រៅឆាករបស់អ្នក

មនុស្សចូលចិត្តសាច់រឿង ជាពិសេសរឿងដែលពិត និងងាយយល់។ ចែករំលែកដំណើររបស់ម៉ាកយីហោអ្នក បញ្ហាប្រឈមដែលអ្នកបានជួប និងសមិទ្ធផលសំខាន់ៗដែលអ្នកសម្រេចបាន។ មាតិកាក្រៅឆាកធ្វើឱ្យម៉ាកយីហោរបស់អ្នកមានលក្ខណៈមនុស្សធម៌ និងអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកមានអារម្មណ៍ថាពួកគេជាផ្នែកមួយនៃដំណើររបស់អ្នក។

អ្នកមើល និងម៉ាកយីហោរបស់អ្នកអាចបង្កើតអារម្មណ៍នៃទំនុកចិត្ត និងភាពស្មោះស្ម័គ្រដែលជាលទ្ធផលនៃទំនាក់ទំនងនេះ។ ការចែករំលែកមាតិកាក្រៅឆាកក៏អាចជួយឱ្យអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកយល់ពីការខិតខំប្រឹងប្រែង និងការប្តេជ្ញាចិត្ត ដែលបានដាក់ចូលក្នុងការបង្កើតផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់អ្នក ដែលនឹងបង្កើនភាពស្របច្បាប់ និងភាពពិតប្រាកដនៃម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។

៦. ចូលរួម និងធ្វើអន្តរកម្មជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក

ការកសាងអត្តសញ្ញាណឌីជីថលមិនមែនជាផ្លូវតែមួយទិសទេ។ ធ្វើអន្តរកម្មជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកតាមរយៈបណ្តាញសង្គម វេទិកាពិភាក្សា និងប្លុក។ ឆ្លើយតបទៅនឹងមតិយោបល់ ចូលរួមក្នុងការពិភាក្សា និងលើកទឹកចិត្តឱ្យមានមាតិកាដែលបង្កើតដោយអ្នកប្រើប្រាស់។ អន្តរកម្មមិនត្រឹមតែពង្រឹងទំនាក់ទំនងប៉ុណ្ណោះទេ ថែមទាំងផ្តល់នូវការយល់ដឹងដ៏មានតម្លៃ អំពីចំណូលចិត្ត និងមតិរបស់អតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក។

អ្នកអាចបង្កើតអារម្មណ៍នៃសហគមន៍ និងភាពស្មោះស្ម័គ្រក្នុងចំណោមអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក តាមរយៈការប្រាស្រ័យទាក់ទង និងធ្វើអន្តរកម្មយ៉ាងសកម្មជាមួយពួកគេ។ ការពេញចិត្តរបស់អតិថិជនអាចនាំឱ្យមានការកើនឡើងនូវទីផ្សារបែបនិយាយតគ្នា និងការគាំទ្រម៉ាកយីហោ ដោយសារអតិថិជនដែលសប្បាយចិត្តទំនងជានឹងប្រាប់អ្នកដទៃអំពីបទពិសោធន៍ដ៏អស្ចារ្យរបស់ពួកគេ។ បន្ថែមពីនេះ អ្នកអាចនាំមុខគូប្រជែង តាមរយៈការប្រើប្រាស់ចំណូលចិត្ត និងមតិរបស់អតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក ដើម្បីជូនដំណឹងដល់ការអភិវឌ្ឍនាពេលអនាគតនៃផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់អ្នក។

៧. ភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាគឺជាគន្លឹះ

រក្សាភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាក្នុងការផ្ញើសារ រូបភាព និងបទពិសោធន៍ម៉ាកយីហោជារួម លើគ្រប់វេទិកាឌីជីថល។ ភាពមិនស៊ីសង្វាក់គ្នាអាចធ្វើឱ្យអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកច្រឡំ និងធ្វើឱ្យអត្តសញ្ញាណម៉ាកយីហោរបស់អ្នកចុះខ្សោយ។ ពិនិត្យ និងធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពបណ្តាញឌីជីថលរបស់អ្នកជាប្រចាំ ដើម្បីធានាថាពួកវាស្របតាមសាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។ ការរក្សាភាពស៊ីសង្វាក់គ្នាគឺសំខាន់ណាស់សម្រាប់ការរក្សាអត្តសញ្ញាណម៉ាកយីហោដ៏រឹងមាំ ក៏ដូចជាសម្រាប់ការបង្កើតភាពជឿជាក់ និងទំនុកចិត្តជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក។

បទពិសោធន៍ម៉ាកយីហោដែលបង្រួបបង្រួម និងមិនអាចបំភ្លេចបានត្រូវបានបង្កើតឡើង នៅពេលដែលការផ្ញើសារ និងរូបភាពរបស់អ្នកដូចគ្នានៅលើគ្រប់បណ្តាញឌីជីថល។ អ្នកអាចធានាថាបណ្តាញឌីជីថលរបស់អ្នកនៅតែស្របតាមសាច់រឿងម៉ាកយីហោដែលកំពុងវិវត្តរបស់អ្នក និងទាក់ទាញអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក តាមរយៈការវាយតម្លៃ និងផ្លាស់ប្តូរពួកវាជាប្រចាំ។ នៅទីបញ្ចប់ ការណ៍នេះនឹងជួយអ្នកក្នុងការរក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយអតិថិជនរបស់អ្នក និងរក្សាភាពពាក់ព័ន្ធនៅក្នុងឧស្សាហកម្មដែលមានការប្រកួតប្រជែងខ្លាំង។

៨. ការចាប់ដៃគូជាមួយទីភ្នាក់ងារឌីជីថល

ការបង្កើតសាច់រឿងម៉ាកយីហោដែលទាក់ទាញតាមអ៊ីនធឺណិតអាចមានភាពស្មុគស្មាញ។ ទីភ្នាក់ងារឌីជីថលអាចនាំមកនូវជំនាញដ៏មានតម្លៃ ក្នុងវិស័យដូចជា ការបង្កើតម៉ាកយីហោ ការបង្កើតមាតិកា និងទីផ្សារឌីជីថល។ អ្នកជំនាញទាំងនេះអាចជួយសម្រិតសម្រាំងសាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នក ធានាថាវាត្រូវបានបង្ហាញប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព និងស្របនឹងអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក។

ទីភ្នាក់ងារឌីជីថលក៏អាចផ្តល់នូវការវិភាគទិន្នន័យ និងការយល់ដឹងដ៏មានអត្ថន័យ ដើម្បីជួយអ្នកឱ្យយល់ពីចំណូលចិត្ត និងសកម្មភាពរបស់អតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក។ អ្នកអាចកែលម្អសាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នកជាបន្តបន្ទាប់ ដើម្បីនាំមុខគូប្រជែង និងសម្របខ្លួនទៅនឹងនិន្នាការទីផ្សារដែលកំពុងផ្លាស់ប្តូរ ដោយប្រើប្រាស់បទពិសោធន៍របស់ពួកគេ។

សេចក្តីសន្និដ្ឋាន

អត្តសញ្ញាណឌីជីថលរបស់អ្នកគឺជាឧបករណ៍ដ៏មានឥទ្ធិពលក្នុងការនិទានសាច់រឿងម៉ាកយីហោរបស់អ្នក។ ដោយផ្តោតលើយុទ្ធសាស្ត្រទាំងនេះ (ចំណាំ៖ អត្ថបទរាយបញ្ជី ៧ ចំណុច រួមទាំងចំណុចទី ៨ ខាងលើ), អ្នកអាចបង្កើតវត្តមានអនឡាញដែលទាក់ទាញ និងពិតប្រាកដ ដែលមិនត្រឹមតែនិទានរឿងប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែថែមទាំងកសាងទំនាក់ទំនងយូរអង្វែងជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នកទៀតផង។

ការប្រើប្រាស់រូបភាពទាក់ទាញ និងមាតិកាពហុព័ត៌មាន, ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពគេហទំព័ររបស់អ្នកសម្រាប់បទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់រលូន, ការអនុវត្តបច្ចេកទេសបង្កើនប្រសិទ្ធភាពម៉ាស៊ីនស្វែងរក (SEO) ដើម្បីបង្កើនការមើលឃើញ, ការប្រើប្រាស់វេទិកាបណ្តាញសង្គមដើម្បីធ្វើអន្តរកម្មជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក, ការបង្កើតសំឡេងម៉ាកយីហោដែលមានភាពស៊ីសង្វាក់គ្នានៅលើគ្រប់វេទិកាឌីជីថល, និងការត្រួតពិនិត្យ និងវិភាគទិន្នន័យជាប្រចាំ ដើម្បីធ្វើការសម្រេចចិត្តបែបយុទ្ធសាស្ត្រ គឺជាផ្នែកមួយនៃយុទ្ធសាស្ត្រទាំងនេះ។ អ្នកអាចបង្កើតវត្តមានអនឡាញដ៏រឹងមាំដែលភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក និងបណ្ដុះភាពស្មោះស្ម័គ្រចំពោះម៉ាកយីហោ ដោយអនុវត្តយុទ្ធសាស្ត្រទាំងនេះទៅក្នុងអត្តសញ្ញាណឌីជីថលរបស់អ្នក៕

No comments

Post a Comment

៙ គោលការណ៍ក្នុងការផ្តល់យោបល់ ៖
1. យោបល់ត្រូវតែសរសេរជាភាសាខ្មែរ ពាក្យបច្ចេកទេសអាច​សរសេរជាភាសាអង់គ្លេស។
2. យោបល់មិនត្រូវលើសពី 1000 តួអក្សរឡើយ។ ការបំបែកយោបល់មិនត្រូវបានអនុញ្ញាតទេ។
3. យោបល់ដែលចាត់ទុកថាជា Spam ឬមានគោលបំណងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតែមួយមុខ នឹងត្រូវលុប។
4. ការពិភាក្សាអំពីនយោបាយមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតនៅលើគេហទំព័រនេះទេ។
5. ការចែករំលែកតំណភ្ជាប់ដែលពាក់ព័ន្ធត្រូវបានអនុញ្ញាត។ តំណភ្ជាប់និងតម្រងពាក្យ​ខ្លះ​ត្រូវ​បាន​ហាមឃាត់។
6. យោបល់ដែលរអ៊ូរទាំអំពីប្រធានបទនៃការបង្ហោះ ឬប្រភពរបស់វានឹងត្រូវលុប។
7. ការប្រើភាសាប្រមាថក្នុងយោបល់ ឬឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់។
8. ការវាយប្រហារ/ការបៀតបៀនដោយផ្ទាល់ នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់ភ្លាមៗ។
9. អ្នកសម្របសម្រួលអាចកែប្រែ/លុបយោបល់ដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹង។