Ecommerce Web Design: Process, Importance & Trends
Design Studio
បានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាព៖ 10 មេសា 2025
បានចេញផ្សាយ៖ 19 កញ្ញា 2024
តើការរចនាគេហទំព័រ E-commerce ជាអ្វី?
ការរចនាគេហទំព័រ E-commerce គឺជាដំណើរការនៃការបង្កើតហាងអនឡាញមួយដែលផ្តល់នូវបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ដ៏ល្អឯក និងជំរុញការលក់។
វាពាក់ព័ន្ធនឹងវិធីសាស្រ្តគ្រប់ជ្រុងជ្រោយដែលពិចារណាលើដំណើររបស់អតិថិជនទាំងមូល ចាប់ពីការរកឃើញផលិតផល រហូតដល់ការទូទាត់ប្រាក់ និងលើសពីនេះ។
តាមរយៈការវិនិយោគក្នុងការកសាងគេហទំព័រ E-commerce លំដាប់ពិភពលោក ម៉ាក E-commerce អាចផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ទិញទំនិញដែលទាក់ទាញ និងផ្តោតលើការបំប្លែង (conversion)។
ហេតុដូច្នេះហើយ រាល់ម៉ាក E-commerce ឈានមុខគេតែងតែវិនិយោគយ៉ាងខ្លាំងលើការរចនាគេហទំព័រ E-commerce ផ្ទាល់ខ្លួនប្រកបដោយវិជ្ជាជីវៈ។
ប្រសិនបើអ្នកស្ថិតក្នុងពិភព E-commerce គេហទំព័ររបស់អ្នកគឺជាមុខហាងរបស់អ្នក ហើយវាត្រូវតែល្អឥតខ្ចោះ ផលិតផលដ៏អស្ចារ្យ និងទីផ្សារក៏មិនអាចជួយសង្គ្រោះគេហទំព័រដែលរចនាមិនបានល្អដែរ។
ហាងអនឡាញរបស់អ្នកត្រូវតែមានភាពទាក់ទាញផ្នែករូបរាង ងាយស្រួលប្រើប្រាស់ និងត្រូវបានរចនាឡើងដើម្បីបំប្លែងរាល់អ្នកទស្សនាឱ្យក្លាយជាអតិថិជន។
ចង់រចនាហាងផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកស្រដៀងគ្នានេះដែរឬទេ?
- អត្ថបទនេះនឹងផ្តល់ឱ្យអ្នកនូវវគ្គសិក្សាខ្លីមួយស្តីពីការរចនាគេហទំព័រ E-commerce។
- យើងនឹងបំបែកធាតុគ្រឹះសំខាន់ៗនៃការរចនាគេហទំព័រ E-commerce។
- យើងនឹងបង្ហាញអ្នកពីរបៀបរចនាហាងអនឡាញដែលជំរុញការលក់។
ធាតុគ្រឹះនៃការរចនាគេហទំព័រ E-commerce
ដូច្នេះ អ្នកមានមូលដ្ឋានគ្រឹះសម្រាប់ហាងអនឡាញរបស់អ្នកហើយ – គឺចក្ខុវិស័យច្បាស់លាស់ និងអតិថិជនគោលដៅ។
ឥឡូវនេះ ចូរយើងនិយាយអំពីធាតុគ្រឹះដែលនឹងប្រែក្លាយចក្ខុវិស័យនោះឱ្យក្លាយជាការពិត៖
1. កំណត់គោលដៅអាជីវកម្ម និងអតិថិជនគោលដៅ (Define the Business Goals and Target Audience)
ការរចនាគេហទំព័រ E-commerce ចាប់ផ្តើមដោយការកំណត់គោលដៅអាជីវកម្ម និងអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក។
- គូសបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ពីអ្វីដែលគេហទំព័រ e-commerce មានគោលបំណងសម្រេចបាន។
- លើកឡើងពីគោលដៅជាក់លាក់ ដូចជាការបង្កើនការលក់ 4% ជារៀងរាល់ខែ។
- កំណត់ក្រុមប្រជាសាស្រ្តជាក់លាក់ដែលគេហទំព័រនឹងបម្រើ។
- យល់ដឹងពីចំណូលចិត្តទិញទំនិញអនឡាញ និងឥរិយាបថរបស់ពួកគេ។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why It is Important)
- ការយល់ដឹងច្បាស់ពីគោលដៅគម្រោង និងតម្រូវការអតិថិជន នឹងរៀបចំយុទ្ធសាស្ត្ររចនារួមក្នុងផ្លូវត្រឹមត្រូវ។
- គោលដៅច្បាស់លាស់ជួយកំណត់ទិសដៅសម្រាប់គម្រោង។
របៀបធ្វើវា (How to Do It)
- ប្រើការស្ទង់មតិ ការសម្ភាសន៍ និងការវិភាគ (analytics) ដើម្បីប្រមូលការយល់ដឹងអំពីអតិថិជនសក្តានុពល។
- កំណត់គោលដៅ SMART (ជាក់លាក់ វាស់វែងបាន សម្រេចបាន ពាក់ព័ន្ធ មានពេលវេលាកំណត់) សម្រាប់គេហទំព័រ e-commerce របស់អ្នក។
- អភិវឌ្ឍប្រវត្តិរូបលម្អិតនៃអតិថិជនដ៏ល្អ ដើម្បីណែនាំការសម្រេចចិត្តលើការរចនា និងខ្លឹមសារ។
យក Wayfair ជាឧទាហរណ៍៖
- នៅពេលពួកគេរចនាគេហទំព័ររបស់ពួកគេឡើងវិញ ពួកគេមិនមែនធ្វើតាមតែការនឹកឃើញនោះទេ។
- ដំបូង ពួកគេកំណត់អតិថិជនដ៏ល្អរបស់ពួកគេ (ឧទាហរណ៍៖ អ្នកស្រឡាញ់គ្រឿងសង្ហារិម អ្នកតុបតែងផ្ទះ)។
- ពួកគេតម្រឹមផែនការរចនារបស់ពួកគេជាមួយនឹងគោលដៅអាជីវកម្មច្បាស់លាស់។
2. ការស្រាវជ្រាវអ្នកប្រើប្រាស់ (User Research)
បន្ទាប់មក ប្រមូលការយល់ដឹងអំពីអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក ដើម្បីយល់ពីឥរិយាបថ និងចំណូលចិត្តរបស់ពួកគេ។
- កំណត់នូវអ្វីដែលអ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវការ ដើម្បីមានអារម្មណ៍ជឿជាក់ និងពេញចិត្តនៅពេលទិញទំនិញអនឡាញ។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why it is Important)
- ការយល់ដឹងពីតម្រូវការអ្នកប្រើប្រាស់ ជំរុញឱ្យមានការជ្រើសរើសការរចនាប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព ដែលបង្កើនភាពងាយស្រួលប្រើប្រាស់ (usability)។
- ការកំណត់ចំណុចឈឺចាប់ (pain points) ជួយដោះស្រាយបញ្ហាដែលនាំឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់បោះបង់ចោលរទេះទំនិញ (abandon carts) របស់ពួកគេ។
- ការសម្របបទពិសោធន៍ទិញទំនិញដោយផ្អែកលើការយល់ដឹងពីអ្នកប្រើប្រាស់ ជំរុញឱ្យមានការចូលរួមកាន់តែច្រើន។
របៀបធ្វើវា (How to Do it)
- ធ្វើការស្ទង់មតិ និងសម្ភាសន៍ ដើម្បីយល់ដឹងដោយផ្ទាល់ពីបទពិសោធន៍ និងការរំពឹងទុករបស់អ្នកប្រើប្រាស់។
- សាកល្បងគំរូដើម (prototypes) ជាមួយអ្នកប្រើប្រាស់ពិតប្រាកដ ដើម្បីប្រមូលមតិកែលម្អលើធាតុរចនា និងអន្តរកម្ម។
- ប្រើឧបករណ៍វិភាគ (analytics tools) ដើម្បីសង្កេតមើលពីរបៀបដែលអ្នកប្រើប្រាស់រុករកគេហទំព័រ។
- កំណត់ចំណុចដែលអ្នកប្រើប្រាស់ចាកចេញ (drop-off points) ទាំងអស់។
យក Zappos ជាឧទាហរណ៍៖
- វិធីសាស្រ្តរចនាដែលមានរចនាសម្ព័ន្ធ និងផ្អែកលើការស្រាវជ្រាវនេះ បានផ្តល់ឱ្យ Zappos នូវអត្ថប្រយោជន៍ប្រកួតប្រជែង។
- ក្រុមរចនា Zappos ធ្វើការធ្វើតេស្តភាពងាយស្រួលប្រើប្រាស់ (usability testing) ជាទៀងទាត់។
- ពួកគេកែលម្អការរចនាគេហទំព័ររបស់ពួកគេជាប្រចាំ ដោយផ្អែកលើអ្វីដែលការធ្វើតេស្តបង្ហាញ។
3. ស្ថាបត្យកម្មព័ត៌មាន និងរចនាសម្ព័ន្ធគេហទំព័រ (Information Architecture and Site Structure)
បន្ទាប់មក បញ្ជាក់ឱ្យច្បាស់ពីរបៀបដែលអ្នកនឹងរៀបចំ និងចាត់ថ្នាក់មាតិកានៅលើគេហទំព័រ e-commerce របស់អ្នក។
- អ្នកក៏នឹងត្រូវកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធគេហទំព័រ (Site Structure) ផងដែរ ពោលគឺ ឋានានុក្រមនៃទំព័រដែលណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់តាមរយៈបទពិសោធន៍ទិញទំនិញ។
- គោលដៅគឺដើម្បីសម្រួលដល់ការរុករកងាយស្រួល។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why It is Important)
- រចនាសម្ព័ន្ធច្បាស់លាស់ជួយអ្នកប្រើប្រាស់ស្វែងរកផលិតផលបានលឿន បង្កើនបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ (UX) រួមរបស់ពួកគេ។
- ប្លង់ដែលបានរៀបចំជួយការពារភាពច្របូកច្របល់។
- នៅពេលអតិថិជនអាចកំណត់ទីតាំងទំនិញបានយ៉ាងងាយស្រួល ពួកគេទំនងជានឹងបញ្ចប់ការទិញច្រើនជាង។
របៀបធ្វើវា (How to Do it)
- រៀបចំផលិតផលទៅជាប្រភេទ និងប្រភេទរងដែលងាយយល់ (ឧទាហរណ៍៖ ប្រភេទគ្រឿងសង្ហារិមដូចជា សាឡុង ឬចង្កៀង)។
- រចនាម៉ឺនុយ (menu) ច្បាស់លាស់ដែលអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់រកមើលបានយ៉ាងងាយស្រួល ដោយមិនមានអារម្មណ៍លើសលប់ ដោយធ្វើតាមការអនុវត្តល្អបំផុតសម្រាប់ការរុករកក្នុង e-commerce (ecommerce navigation best practices)។
- រួមបញ្ចូលមុខងារស្វែងរកដ៏រឹងមាំដែលជួយអ្នកប្រើប្រាស់ស្វែងរកទំនិញជាក់លាក់បានយ៉ាងឆាប់រហ័ស។
West Elm ជាគំរូនៃស្ថាបត្យកម្មព័ត៌មានប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព
- គេហទំព័ររបស់ពួកគេមានប្លង់ច្បាស់លាស់ ដែលប្រភេទគ្រឿងសង្ហារិម (ដូចជា សាឡុង) និងប្រភេទរង (ដូចជា sectionals) ត្រូវបានរៀបចំតាមឡូជីក។
- ការរៀបចំដ៏ល្អិតល្អន់នេះអនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនស្វែងរកអ្វីដែលពួកគេត្រូវការបានយ៉ាងឆាប់រហ័ស។
ដោយការបង្កើតស្ថាបត្យកម្មព័ត៌មាន និងរចនាសម្ព័ន្ធគេហទំព័រស្រដៀងគ្នាសម្រាប់គេហទំព័រ e-commerce របស់អ្នក អ្នកក៏អាចបង្កើតបរិយាកាសទិញទំនិញឌីជីថលដែលងាយស្រួលប្រើប្រាស់ផងដែរ។ នេះគឺជាអានុភាពនៃស្ថាបត្យកម្មព័ត៌មានដែលបានរៀបចំផែនការយ៉ាងល្អក្នុងការរចនាគេហទំព័រ E-commerce។
4. អន្តរផ្ទៃគេហទំព័រ (និងអន្តរកម្មទាំងអស់នៅលើវា) (The Website Interface (and all the Interactions on it))
- បន្ទាប់មក បង្កើតប្លង់ដែលមើលឃើញ (visual layout) និងធាតុអន្តរកម្ម (interactive elements) នៃគេហទំព័រ e-commerce របស់អ្នក។
- ពិចារណាគ្រប់វិធីដែលអ្នកប្រើប្រាស់នឹងធ្វើអន្តរកម្មជាមួយ UI (User Interface)។
- នេះរួមបញ្ចូលទាំងអន្តរកម្មខ្នាតតូច (microinteractions) ទាំងអស់ ប៊ូតុងអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាព (CTA buttons), ស្ថានភាពពេលដាក់ទ្រនិច (hovers) និងការអូស (swipes)។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why it is Important)
- UI ដែលរចនាបានល្អទាក់ទាញអតិថិជន។
- អន្តរកម្មដែលទាក់ទាញពេញមួយដំណើរទិញទំនិញ អាចណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់បន្តិចម្តងៗឆ្ពោះទៅរកប៊ូតុង 'ទិញ'។
- ប្លង់ផលិតផល/សេវាកម្មដែលច្បាស់លាស់ និងរៀបចំបានល្អ នឹងការពារអ្នកប្រើប្រាស់ពីអារម្មណ៍វង្វេង។
របៀបធ្វើវា (How to Do It)
- បង្កើតទំព័រគេហទំព័រជាមួយនឹងឋានានុក្រមដែលមើលឃើញ (visual hierarchies) និងរចនាសម្ព័ន្ធព័ត៌មានដែលច្បាស់លាស់ និងសមហេតុផល។
- បន្ថែមរូបភាពផលិតផលច្បាស់ និងលម្អិតទៅគ្រប់ទំព័រ (ជាពិសេសទំព័រដើម)។
- បន្ថែមមុខងារពង្រីក (zoom) និងមើល 360 ដឺក្រេ (360-degree views) ទៅគ្រប់រូបថតផលិតផល។
- ក្ដារពណ៌ ពុម្ពអក្សរ និងធាតុរចនាសំខាន់ៗផ្សេងទៀត គួរតែស្របតាមអត្តសញ្ញាណម៉ាក (brand identity) ដែលមានស្រាប់របស់អ្នក។
- ធ្វើឱ្យប៊ូតុងអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាព (Call-To-Action buttons) ទាំងអស់លេចធ្លោ។
Anthropologie ជាឧទាហរណ៍នៃការរចនាអន្តរផ្ទៃគេហទំព័រ e-commerce ដ៏ល្អឯក; ហាងអនឡាញរបស់ពួកគេមាន៖
- រូបភាពបែបជីវិត (lifestyle imagery) ដ៏ស្រស់ស្អាត។
- ការពិពណ៌នាផលិតផលលម្អិត។
- ធាតុអន្តរកម្មដែលរចនាបានល្អមួយចំនួន។
5. ការរចនាដែលឆ្លើយតប និងងាយស្រួលប្រើលើទូរស័ព្ទ (Responsive and Mobile-Friendly Design)
- វិធីសាស្រ្តរចនានេះនឹងធានាថាហាងអនឡាញរបស់អ្នកសម្របខ្លួនទៅនឹងទំហំអេក្រង់ និងឧបករណ៍ផ្សេងៗ។
- អ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័តមានចំនួន % ដ៏សំខាន់នៃសហគមន៍ទិញទំនិញអនឡាញសកល។
- ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់ជាពិសេសសម្រាប់ពួកគេ គឺជាទិដ្ឋភាពសំខាន់នៃការរចនាគេហទំព័រ E-commerce សម័យទំនើប។

ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why It is Important)
- ការរចនាដែលងាយស្រួលប្រើលើទូរស័ព្ទអនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ទិញទំនិញបានយ៉ាងងាយស្រួលពីទូរស័ព្ទរបស់ពួកគេ។
- បទពិសោធន៍រលូន និងគ្មានថ្នេរនៅលើឧបករណ៍ចល័ត លើកទឹកចិត្ត % ដ៏ធំនៃមូលដ្ឋានអ្នកប្រើប្រាស់របស់អ្នកឱ្យស្វែងយល់បន្ថែម។
- ការបង្កើនប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ទូរស័ព្ទចល័ត អាចនាំឱ្យមានតួលេខការលក់ខ្ពស់ជាងមុនច្រើន។
របៀបធ្វើវា (How to Do It)
- អនុវត្តប្លង់ក្រឡាបត់បែន (flexible grid layout) ដែលកែសម្រួលដោយផ្អែកលើទំហំអេក្រង់។
- ធ្វើឱ្យប្រាកដថារូបភាពផ្ទុកបានលឿន និងបង្ហាញបានត្រឹមត្រូវនៅលើគ្រប់ឧបករណ៍ ដោយមិនបាត់បង់គុណភាព។
- ធ្វើតេស្តគេហទំព័ររបស់អ្នកជាទៀងទាត់លើឧបករណ៍ និងទំហំអេក្រង់ផ្សេងៗ ដើម្បីកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងជួសជុលបញ្ហាទុកជាមុន។
Sephora ពូកែខាងបទពិសោធន៍លើទូរស័ព្ទ។ នៅលើគេហទំព័ររបស់ពួកគេ អ្នកប្រើប្រាស់អាច៖
- រកមើលផលិតផល
- អានការវាយតម្លៃ (reviews)
- បញ្ចប់ការទិញ
- – និងច្រើនទៀត ហាក់ដូចជាពួកគេកំពុងប្រើកម្មវិធីដើម (native app)។
6. ក្ដារពណ៌ និងធីម (Color Palette and Theme)
- ការជ្រើសរើសពណ៌នៅទូទាំងហាងអនឡាញរបស់អ្នកនឹងមានឥទ្ធិពលយ៉ាងខ្លាំងទៅលើសោភ័ណភាពរួមរបស់វា។
- ធីមពណ៌ដែលអ្នកជ្រើសរើសគួរតែឆ្លុះបញ្ចាំងពីរចនាប័ទ្មដែលមើលឃើញ (visual style) នៃម៉ាករបស់អ្នក។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why It is Important)
- គ្រោងពណ៌ដែលទាក់ទាញ ទាក់ទាញអតិថិជន និងលើកទឹកចិត្តពួកគេឱ្យស្វែងយល់បន្ថែម។
- ការប្រើប្រាស់ពណ៌ និងធីមស្របគ្នា ពង្រឹងអត្តសញ្ញាណម៉ាក។
- ធីមដែលរចនាបានល្អ បង្កើតបរិយាកាសស្វាគមន៍ដែលធ្វើឱ្យការទិញទំនិញរីករាយ។
របៀបធ្វើវា (How to Do It)
- ជ្រើសរើសពណ៌ដែលបំពេញគ្នា (complementary colors) ដែលដំណើរការល្អជាមួយគ្នា។
- ប្រើគ្រោងពណ៌ដូចគ្នានៅទូទាំងទំព័រទាំងអស់សម្រាប់បទពិសោធន៍រួមមួយ។
- ប្រើពណ៌តាមយុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បីដាស់អារម្មណ៍ជាក់លាក់ពីអ្នកប្រើប្រាស់។
ការរចនាបែបតិចតួចនិយមទាន់សម័យ (minimalist chic) របស់ Glossier ជាមួយនឹងពណ៌ pastel ទន់ៗ ឆ្លុះបញ្ចាំងយ៉ាងល្អឥតខ្ចោះនូវសំណើម៉ាករបស់ពួកគេ – កន្លែងទិញទំនិញទំនើបសម្រាប់អ្នកស្រឡាញ់ផលិតផលថែរក្សាសម្រស់ជំនាន់ millennials។
7. រចនាប័ទ្ម និងទំហំពុម្ពអក្សរ (Font Style and Size)
ពុម្ពអក្សរ ឬ typeface ដែលប្រើសម្រាប់អត្ថបទនៅលើគេហទំព័ររបស់អ្នកនឹងប៉ះពាល់ដល់ភាពងាយស្រួលអាន (readability) និងការយល់ឃើញពីម៉ាក (brand perception)។
ពុម្ពអក្សរច្បាស់លាស់ ងាយអាន ក៏ជួយបង្កើនការរុករក និងបទពិសោធន៍អ្នកប្រើប្រាស់រួមផងដែរ។ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why it is Important)
- ពុម្ពអក្សរអាចបង្ហាញពីភាពជាអាជីព ការច្នៃប្រឌិត ឬភាពរួសរាយរាក់ទាក់។
- ពុម្ពអក្សរដែលអ្នកជ្រើសរើសនឹងរៀបចំរបៀបដែលអ្នកប្រើប្រាស់មើលឃើញម៉ាករបស់អ្នក។
របៀបធ្វើវា (How to Do It)
- ជ្រើសរើសពុម្ពអក្សរដែលងាយស្រួលអាននៅលើគ្រប់ឧបករណ៍។
- ជៀសវាងរចនាប័ទ្មពុម្ពអក្សរដែលតុបតែងហួសហេតុ។
- ប្រើការរួមបញ្ចូលគ្នានៃពុម្ពអក្សរ serif និង sans-serif សម្រាប់ភាពផ្ទុយគ្នា ខណៈពេលដែលរក្សាតុល្យភាពដែលមើលឃើញ។
- ធានាថាទំហំពុម្ពអក្សរធំល្មមសម្រាប់ការអានប្រកបដោយផាសុកភាព។
- អត្ថបទមិនគួរគ្របដណ្ដប់លើប្លង់ទំព័រគេហទំព័រឡើយ។
Everlane ធ្វើបានត្រឹមត្រូវផ្នែក typography ដោយប្រើការលាយបញ្ចូលគ្នានៃពុម្ពអក្សរ – ខ្លះមាន serif និងខ្លះគ្មាន – ធានាថាអត្ថបទតែងតែងាយស្រួលមើល។
8. ការបញ្ចូលក្រាហ្វិក និងឡូហ្គោម៉ាក (Inserting Branded Graphics and Logos)
- គេហទំព័ររបស់អ្នកត្រូវតែមានរូបភាព និងគំនូរដែលទាក់ទាញភ្នែក ដែលស្របតាមសោភ័ណភាពម៉ាករបស់អ្នក។
- វាក៏ត្រូវតែបង្ហាញឡូហ្គោរបស់ហាងអ្នក – ដែលជាតំណាងដែលមើលឃើញចម្បងនៃម៉ាករបស់អ្នក។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why It is Important)
- ការប្រើប្រាស់ធាតុម៉ាកដោយស៊ីសង្វាក់គ្នា រួមចំណែកដល់បទពិសោធន៍ទិញទំនិញដែលងាយចងចាំជាងមុន។
- ក្រាហ្វិក និងឡូហ្គោដែលទាក់ទាញ ធ្វើឱ្យគេហទំព័រកាន់តែមានវិជ្ជាជីវៈ។
របៀបធ្វើវា (How to Do it)
- បង្កើតគោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ឡូហ្គោ ពណ៌ ពុម្ពអក្សរ និងរូបភាពនៅទូទាំងគេហទំព័រ។
- ប្រើធាតុម៉ាកតាមយុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បីទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍ទៅកាន់ផ្នែកសំខាន់ៗដូចជា បឋមកថា (header), ទំព័រផលិតផល និងការអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាព (calls to action)។
- បង្កើនប្រសិទ្ធភាពក្រាហ្វិក និងឡូហ្គោម៉ាកសម្រាប់ទំហំអេក្រង់ និងឧបករណ៍ផ្សេងៗ។
Nike បញ្ចូលឡូហ្គោ swoosh ដ៏ល្បីល្បាញរបស់ពួកគេយ៉ាងមានប្រសិទ្ធភាពនៅទូទាំងគេហទំព័ររបស់ពួកគេ ដោយមិនបន្សល់ទុកការសង្ស័យអំពីអត្តសញ្ញាណម៉ាកឡើយ។
9. បង្កើនប្រសិទ្ធភាពសម្រាប់ដំណើរការ និងភាពងាយស្រួលប្រើប្រាស់ (Optimize for Performance and Accessibility)
- ល្បឿន និងប្រសិទ្ធភាពដែលគេហទំព័រផ្ទុក និងដំណើរការ នឹងប៉ះពាល់យ៉ាងខ្លាំងដល់ដំណើរការ SEO របស់វា។
- គេហទំព័រក៏គួរតែអាចប្រើប្រាស់បានសម្រាប់អ្នកមានពិការភាព ឬបញ្ហាចក្ខុ។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why it is Important)
- គេហទំព័រដែលផ្ទុកលឿន សុវត្ថិភាព និងងាយស្រួលប្រើប្រាស់ ផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ទិញទំនិញដែល 'គួរឱ្យចង់ត្រឡប់មកវិញ'។
- អ្នកប្រើប្រាស់ទំនងជានឹងបញ្ចប់ការទិញច្រើនជាងនៅលើគេហទំព័រដែលដំណើរការល្អ និងរួមបញ្ចូល (inclusive)។
របៀបធ្វើវា (How to Do it)
- បង្ហាប់ឯកសារមេឌៀ (media files) ដោយមិនប៉ះពាល់គុណភាព ដើម្បីកាត់បន្ថយពេលវេលាផ្ទុក។
- ប្រើការអ៊ិនគ្រីប SSL/TLS (SSL/TLS encryption) ដើម្បីការពារព័ត៌មានអតិថិជនដែលរសើបក្នុងអំឡុងពេលទូទាត់ប្រាក់។
- អនុវត្តតាមគោលការណ៍ណែនាំភាពងាយស្រួលនៃមាតិកាគេហទំព័រ (Web Content Accessibility Guidelines - WCAG)។
10. ការធ្វើតេស្តភាពងាយស្រួលប្រើប្រាស់ (Usability Testing)
នេះគឺជាដំណើរការដ៏សំខាន់បំផុតនៃការកែលម្អគេហទំព័រជាបន្តបន្ទាប់ ដោយផ្អែកលើលទ្ធផលតេស្ត និងការបញ្ចូលពីអតិថិជន។
ហេតុអ្វីវាសំខាន់ (Why It is Important)
- ការធ្វើតេស្តភាពងាយស្រួលប្រើប្រាស់ ជួយកំណត់ឱកាសដើម្បីបង្កើនបទពិសោធន៍ទិញទំនិញ។
- ការធ្វើឡើងវិញ (Iterating) ដោយផ្អែកលើមតិកែលម្អ ធានាថាគេហទំព័រនឹងតែងតែរក្សាភាពពាក់ព័ន្ធ ទាក់ទាញ និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាពការបំប្លែង (conversion-optimized)។
របៀបធ្វើវា (How to Do it)
- ជ្រើសរើសអ្នកចូលរួមដែលឆ្លុះបញ្ចាំងពីអតិថិជនគោលដៅរបស់អ្នក សម្រាប់សេណារីយ៉ូតេស្តជាក់ស្តែង។
- រួមបញ្ចូលការសង្កេតអ្នកប្រើប្រាស់ ការសម្ភាសន៍ និងការវិភាគ (analytics)។
- ទទួលបានការយល់ដឹងគ្រប់ជ្រុងជ្រោយអំពីដំណើរការរបស់គេហទំព័រពីទិន្នន័យ។
- បន្តវិភាគលទ្ធផលតេស្ត ដើម្បីកំណត់ការកែលម្អដែលមានផលប៉ះពាល់ខ្ពស់។
- អនុវត្តពួកវាឱ្យទាន់ពេលវេលា។
ឧទាហរណ៍
Zappos ប្រមូលមតិកែលម្អពីអតិថិជនជាបន្តបន្ទាប់ និងធ្វើការធ្វើតេស្តភាពងាយស្រួលប្រើប្រាស់ ដើម្បីធានាថាគេហទំព័ររបស់ពួកគេផ្តល់នូវបទពិសោធន៍ទិញទំនិញរលូន និងបង្កើនប្រសិទ្ធភាព។ វិធីសាស្រ្តធ្វើឡើងវិញនេះជួយពួកគេឱ្យនាំមុខការរំពឹងទុករបស់អ្នកប្រើប្រាស់ដែលកំពុងវិវត្ត និងរក្សាជំហររបស់ពួកគេជាម៉ាកដែលផ្តោតលើអតិថិជន។*នៅពេលអ្នកមានគ្រឿងផ្សំទាំងអស់ហើយ វាដល់ពេលដែលត្រូវធ្វើឱ្យចក្ខុវិស័យរចនារបស់អ្នកក្លាយជាការពិតហើយ!
ការនាំយកធាតុគ្រឹះមករួមបញ្ចូលគ្នា (Bringing the Building Blocks Together)
នេះគឺជារបៀបដែលអ្នកបញ្ចូលធាតុគ្រឹះនីមួយៗដើម្បីបង្កើតគេហទំព័រ e-commerce លំដាប់ពិភពលោក៖
- ចាប់ផ្តើមដោយគូសបញ្ជាក់យ៉ាងច្បាស់ពីគោលបំណងរបស់គេហទំព័រ e-commerce។
- កំណត់ក្រុមប្រជាសាស្រ្តជាក់លាក់ដែលវានឹងបម្រើ។
- ធ្វើការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ ដើម្បីប្រមូលការយល់ដឹងអំពីអតិថិជនសក្តានុពល និងកំណត់គោលដៅ SMART សម្រាប់គម្រោង។
- ប្រមូលការយល់ដឹងស៊ីជម្រៅអំពីគោលដៅ។
- វាយតម្លៃរាល់គេហទំព័រ e-commerce ផ្សេងទៀតដែលពួកគេប្រើ។
- កំណត់គ្រប់ឱកាសដើម្បីបង្កើនបទពិសោធន៍ទិញទំនិញ។
- បង្កើតគោលការណ៍ណែនាំសម្រាប់ការប្រើប្រាស់ឡូហ្គោ ពណ៌ ពុម្ពអក្សរ និងរូបភាពនៅទូទាំងគេហទំព័រ។
- រៀបចំផលិតផលទៅជាប្រភេទ និងប្រភេទរងដែលងាយយល់។
- រចនាម៉ឺនុយច្បាស់លាស់ និងរួមបញ្ចូលមុខងារស្វែងរកដ៏រឹងមាំ ដើម្បីសម្រួលដល់ការរុករកងាយស្រួល។
- ធានាថារចនាសម្ព័ន្ធគេហទំព័រណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់តាមឡូជីកតាមរយៈដំណើរទិញទំនិញ។
- បង្កើតទំព័រគេហទំព័រជាមួយនឹងឋានានុក្រមដែលមើលឃើញច្បាស់លាស់ និងរចនាសម្ព័ន្ធព័ត៌មាន – ម្តងមួយៗ។
- បន្ថែមរូបភាពផលិតផលច្បាស់ និងលម្អិតជាមួយនឹងមុខងារអន្តរកម្មដូចជា ការពង្រីក (zoom) និងទិដ្ឋភាព 360 ដឺក្រេ។
- ក្ដារពណ៌ ពុម្ពអក្សរ និងធាតុរចនារបស់ពួកគេ គួរតែត្រូវគ្នានឹងអត្តសញ្ញាណម៉ាកដែលមានស្រាប់។
- ធ្វើឱ្យការអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាព (calls-to-action) លេចធ្លោច្បាស់។
- អនុវត្តប្លង់ក្រឡាបត់បែន។
- ធ្វើតេស្តភាពឆ្លើយតប (responsiveness) របស់គេហទំព័រជាទៀងទាត់លើឧបករណ៍ជាច្រើន។
- ប្រើពណ៌តាមយុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បីដាស់រូបរាង និងអារម្មណ៍ជាក់លាក់ពីអ្នកប្រើប្រាស់។
- ប្រើធាតុម៉ាកដូចជា ឡូហ្គោ តាមយុទ្ធសាស្ត្រ ដើម្បីទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍ទៅកាន់ផ្នែកសំខាន់ៗដូចជា បឋមកថា, ទំព័រផលិតផល និងការអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាព។
- ជ្រើសរើសពុម្ពអក្សរដែលងាយស្រួលអាន ដែលបង្ហាញពីបុគ្គលិកលក្ខណៈម៉ាកដែលចង់បាន។
- បង្ហាប់ឯកសារមេឌៀ ដើម្បីកាត់បន្ថយពេលវេលាផ្ទុក។
- ប្រើការអ៊ិនគ្រីប SSL/TLS ដើម្បីការពារព័ត៌មានអតិថិជនដែលរសើបក្នុងអំឡុងពេលទូទាត់ប្រាក់។
- ធ្វើការធ្វើតេស្តភាពងាយស្រួលប្រើប្រាស់លើគំរូដើមនៃការរចនា និងគេហទំព័រពិតប្រាកដក្រោយការដាក់ឱ្យដំណើរការ។
- កុំឈប់កែសម្រួលការរចនា។
បង្កើតគេហទំព័រ e-commerce លំដាប់ពិភពលោក ដោយធ្វើតាមវិធីសាស្រ្តដែលមានរចនាសម្ព័ន្ធនេះ និងបញ្ចូលធាតុគ្រឹះនីមួយៗប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។
ហេតុអ្វីបានជាការរចនា E-commerce សំខាន់ (Why E-Commerce Design Is Important)
ការលក់អនឡាញ ប្រសិនបើចាត់ទុកជាប្រទេសដាច់ដោយឡែកមួយ វានឹងក្លាយជាសេដ្ឋកិច្ចធំជាងគេទីបីរបស់ពិភពលោក បន្ទាប់ពីតែចិន និងសហរដ្ឋអាមេរិក៖
- ការវិនិយោគលើគេហទំព័រ e-commerce ដែលរចនាបានល្អ គឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការដណ្តើមយកចំណែកនៃទីផ្សារទិញទំនិញអនឡាញដែលកំពុងរីកចម្រើន។
- ដោយការផ្តល់អាទិភាពដល់ការរចនាដែលងាយស្រួលប្រើប្រាស់ ផ្តោតលើទូរស័ព្ទចល័តមុន (mobile-first) និងផ្តោតលើការបំប្លែង (conversion-focused) អ្នកបង្កើតគេហទំព័រមួយដែលបំពេញតម្រូវការនៃយុគសម័យថ្មីនៃការទិញទំនិញ។
- គេហទំព័ររបស់អ្នកបម្រើជាមុខមាត់ឌីជីថលនៃហាងអនឡាញរបស់អ្នក។
- វាបង្កើតចំណាប់អារម្មណ៍ដំបូងលើអ្នកទិញទំនិញ។
- នៅក្នុងទីផ្សារអនឡាញដែលមានមនុស្សច្រើន ក្រុមហ៊ុននានាកំពុងប្រើប្រាស់ការរចនាជាឧបករណ៍ចម្បងរបស់ពួកគេដើម្បីធ្វើឱ្យខ្លួនខុសប្លែកពីគេ។
- ប្រសិនបើហាងអនឡាញរបស់អ្នករចនាមិនបានល្អ និងពិបាកក្នុងការរុករក អ្នកទិញទំនិញជាង 80% នឹងចាកចេញ ហើយមិនត្រឡប់មកវិញឡើយ។
ការវិនិយោគលើការរចនាគេហទំព័រដែលមានគុណភាពខ្ពស់ ដែលធ្វើឱ្យវត្តមានឌីជីថលរបស់អ្នកខុសប្លែកពីគេហទំព័រគំរូ (template websites) គឺពិតជាសមនឹងតម្លៃណាស់!
ការរចនាគេហទំព័រ E-commerce៖ ការអនុវត្តល្អបំផុត (E-commerce Web Design: Best Practices)
យើងមានគំនិតជាមូលដ្ឋានអំពីរបៀបដែលគេហទំព័រ E-commerce ត្រូវបានរចនា។ ឥឡូវនេះ ចូរយើងស្វែងយល់ពីការអនុវត្តល្អបំផុតនៃការរចនាគេហទំព័រ E-commerce ដ៏សំខាន់បំផុត ដែលលើកកម្ពស់ការរចនាគេហទំព័រ E-commerce ពី 'ធម្មតា' ទៅ 'រកលុយបាន'៖
1. ការរុករកដែលរីករាយ មិនមែនធ្វើឱ្យខកចិត្ត (Navigation that Delights, Not Frustrates)
ការរុករកដែលងាយយល់ (intuitive) និងងាយស្រួលប្រើប្រាស់នៅទូទាំងគ្រប់ឧបករណ៍ គឺចាំបាច់សម្រាប់គេហទំព័រ e-commerce ដែលជោគជ័យ៖
- រៀបចំផលិតផលទៅជាប្រភេទច្បាស់លាស់ ដោយផ្អែកលើតម្រូវការអតិថិជន និងឥរិយាបថទិញទំនិញ។
- ធានាថាប្រភេទពេញនិយមអាចចូលដំណើរការបានយ៉ាងងាយស្រួល។
- ផ្តល់ផ្នែក 'ទិញតាមម៉ាក' (Shop by Brand) ដាច់ដោយឡែក ដើម្បីបម្រើដល់អ្នកទិញទំនិញដែលយល់ដឹងពីម៉ាក។
- អនុវត្តគន្លងដាន (breadcrumb trails) ដើម្បីជួយអ្នកប្រើប្រាស់តាមដានទីតាំងរបស់ពួកគេ និងរុករកត្រឡប់ក្រោយបានយ៉ាងងាយស្រួល។
- ធានាថាការរុករកងាយស្រួលប្រើដោយមេដៃ (thumb-friendly) សម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ទូរស័ព្ទចល័ត។
2. ការស្វែងរកដែលបំប្លែង (Search that Converts)
របារស្វែងរកដ៏មានអានុភាព គឺមានសារៈសំខាន់សម្រាប់គេហទំព័រ e-commerce ជាពិសេសគេហទំព័រដែលមានកាតាឡុកផលិតផលទូលំទូលាយ៖
- ផ្តល់យោបល់ផលិតផល និងពាក្យគន្លឹះស្វែងរកពេញនិយម នៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់វាយបញ្ចូល ដើម្បីណែនាំពួកគេប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។
- អនុវត្តមុខងារដែលចាប់កំហុសអក្ខរាវិរុទ្ធ (misspellings) ដើម្បីធានាថាអ្នកប្រើប្រាស់ស្វែងរកអ្វីដែលពួកគេចង់បាន។
- អនុញ្ញាតឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់ត្រង (filter) ការស្វែងរកតាមលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យដូចជា ជួរតម្លៃ ទំហំ ឬពណ៌ ដើម្បីទទួលបានលទ្ធផលលឿនជាងមុន។
- ធ្វើឱ្យដំណើរការស្វែងរកគ្មានថ្នេរ ដើម្បីបង្កើនការពេញចិត្តរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ និងបង្កើនការបំប្លែង។
3. ត្រងចេញនូវសំឡេងរំខាន (Filter Out the Noise)
តម្រង (Filters) គឺចាំបាច់សម្រាប់ហាងដែលមានផលិតផលច្រើនប្រភេទ; ពួកវាបម្រើជាមគ្គុទ្ទេសក៍មានប្រយោជន៍សម្រាប់អតិថិជន៖
- ផ្តល់តម្រងដោយផ្អែកលើលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យស្វែងរកទូទៅ ដើម្បីសម្រួលបទពិសោធន៍ទិញទំនិញ។
- ច្បាស់លាស់ និងសង្ខេប៖ រក្សាជម្រើសតម្រងឱ្យត្រង់ៗ ដើម្បីជៀសវាងការធ្វើឱ្យអ្នកប្រើប្រាស់លើសលប់។
- ធានាថាលទ្ធផលស្វែងរកធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពតាមពេលវេលាជាក់ស្តែង នៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ជ្រើសរើសជម្រើសតម្រងផ្សេងៗ។
- ប្រើតម្រងដើម្បីដឹកនាំអតិថិជនឆ្ពោះទៅរកផលិតផលដ៏ល្អរបស់ពួកគេប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។
4. កុំមើលស្រាលបាតកថា (Do Not Underestimate the Footer)
- បាតកថា (Footer) គឺជាកន្លែងដ៏មានតម្លៃសម្រាប់រក្សាអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យចូលរួម និងផ្តល់ព័ត៌មានសំខាន់ៗ៖
- រួមបញ្ចូលតំណទៅកាន់ប្រភេទពេញនិយម ទំព័រសេវាអតិថិជន និងបណ្តាញសង្គមនៅក្នុងបាតកថា។
- គូសបញ្ជាក់ពីផលិតផលលក់ដាច់បំផុត (bestsellers) ឬទំនិញមានកំណត់ (limited-edition items) ដើម្បីលើកទឹកចិត្តដល់ការទិញនៅនាទីចុងក្រោយ។
- បញ្ចប់ផ្នែកទំព័រគេហទំព័រដោយការអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាពខ្លាំងៗ ដូចជា 'ទិញឥឡូវនេះ' ឬ 'ស្វែងយល់បន្ថែម'។
5. វីដេអូផលិតផល (Product Videos)
វីដេអូដែលមានគុណភាពខ្ពស់ដែលបង្ហាញពីលក្ខណៈពិសេសរបស់ផលិតផល អាចបង្កើនការបំប្លែងយ៉ាងខ្លាំង៖
- ទំព័រផលិតផលរបស់ Apple មានភាពល្បីល្បាញដោយសារមានវីដេអូដ៏អស្ចារ្យដែលគូសបញ្ជាក់ពីសមត្ថភាពរបស់ iPhone ចុងក្រោយបង្អស់។
- រូបភាពទាំងនេះទាក់ទាញអតិថិជន និងជួយលក់ផលិតផលអនឡាញ/ក្រៅបណ្ដាញ។
- ដោយការបញ្ចូលវីដេអូផលិតផល អ្នកអាចបង្ហាញពីអត្ថប្រយោជន៍ទាំងអស់នៃផលិតផលរបស់អ្នកបានយ៉ាងទូលំទូលាយ។
6. ការប្រៀបធៀបផលិតផល (Product Comparisons)
ការផ្តល់ជូននូវឧបករណ៍ប្រៀបធៀប (comparison tools) ផ្តល់អំណាចដល់អតិថិជនក្នុងការធ្វើការសម្រេចចិត្តដែលមានព័ត៌មានច្រើនជាងមុន៖
- បង្ហាញលក្ខណៈពិសេសសំខាន់ៗ ការវាយតម្លៃ (ratings), ការត្រួតពិនិត្យ (reviews) និងតម្លៃសម្រាប់ផលិតផលផ្សេងៗគ្នាទន្ទឹមគ្នា។
- អនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនវាយតម្លៃជម្រើសរបស់ពួកគេបានយ៉ាងងាយស្រួល ដោយផ្អែកលើលក្ខណៈវិនិច្ឆ័យពាក់ព័ន្ធ។
- ធ្វើឱ្យដំណើរការទិញទំនិញកាន់តែរលូន និងទាក់ទាញជាងមុនជាមួយនឹងឧបករណ៍ប្រៀបធៀបងាយស្រួលប្រើ។
7. ការវាយតម្លៃផលិតផល (Product Reviews)
ការវាយតម្លៃរបស់អតិថិជន (Customer reviews) និងចំណាត់ថ្នាក់ (ratings) បម្រើជាមាតិកាដែលបង្កើតដោយអ្នកប្រើប្រាស់ (user-generated content) ដ៏មានតម្លៃ; ពួកវាក៏អាចប៉ះពាល់ដល់ការសម្រេចចិត្តទិញ និងជំរុញការលក់ផងដែរ៖
- ការបង្ហាញការវាយតម្លៃ ធ្វើឱ្យអ្នកទិញទំនិញជឿជាក់ថាផលិតផលមួយបំពេញតម្រូវការរបស់ពួកគេ។
- អនុញ្ញាតឱ្យមានការវាយតម្លៃជារូបថត និងវីដេអូ ដើម្បីបង្កើនភាពជឿជាក់របស់ផលិតផលបន្ថែមទៀត។
- អនុញ្ញាតឱ្យអតិថិជនចែករំលែកការវាយតម្លៃវិជ្ជមាន។
8. ផ្តល់អាទិភាពដល់ការរចនាដែលឆ្លើយតប (Prioritize Responsive Design)
- ចរាចរណ៍អ៊ីនធឺណិតសរុបជាង 58% មកពីឧបករណ៍ចល័ត។
- Google ផ្តល់អាទិភាពដល់គេហទំព័រ E-commerce ដែលងាយស្រួលប្រើលើទូរស័ព្ទចល័តនៅក្នុងលទ្ធផលស្វែងរក។
- អតិថិជនជិត 80% បានធ្វើការទិញតាមរយៈគេហទំព័រទូរស័ព្ទចល័តយ៉ាងហោចណាស់ម្តង។
- ត្រូវការហេតុផលបន្ថែមទៀតដើម្បីធ្វើឱ្យការរចនាគេហទំព័រ E-commerce ដែលឆ្លើយតបជាអាទិភាពមែនទេ? បាទ យើងក៏មិនគិតដូច្នេះដែរ។
9. ការអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាពដែលទាក់ទាញ (Compelling Calls to Action - CTAs)
ការអំពាវនាវឱ្យធ្វើសកម្មភាពតាមយុទ្ធសាស្ត្រ ណែនាំអ្នកប្រើប្រាស់ឆ្ពោះទៅរកសកម្មភាពដែលចង់បាន៖
- ប្រើភាសាដែលទាក់ទាញក្នុង CTAs ដើម្បីលើកទឹកចិត្តអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យបោះជំហានបន្ទាប់។
- ធានាថា CTAs អាចមើលឃើញ និងចូលដំណើរការបានយ៉ាងងាយស្រួលនៅទូទាំងដំណើរទិញទំនិញ។
- រួមបញ្ចូល CTAs ជាច្រើនប្រភេទដូចជា 'ទិញឥឡូវនេះ', 'រកមើលទំនិញមកដល់ថ្មី' ឬ 'ចុះឈ្មោះសម្រាប់ការបញ្ចុះតម្លៃ'។
10. ប្រសិទ្ធភាពទំព័រដើម (Homepage Efficiency)
- រក្សាទំព័រដើម (homepage) ឱ្យស្អាត និងផ្តល់ព័ត៌មាន ដើម្បីជៀសវាងការធ្វើឱ្យអ្នកទស្សនាលើសលប់។
- គូសបញ្ជាក់ពីផលិតផលលក់ដាច់បំផុត ទំនិញមកដល់ថ្មី និងការរុករកច្បាស់លាស់ទៅកាន់ប្រភេទពាក់ព័ន្ធ។
- ធានាថាព័ត៌មានសំខាន់ៗដែលទាក់ទងនឹងម៉ាក អាចចូលដំណើរការបានយ៉ាងងាយស្រួលដោយមិនមានភាពរញ៉េរញ៉ៃ។
11. ការនិទានរឿងតាមរយៈរូបភាព (Visual Storytelling)
ការនិទានរឿងតាមរយៈរូបភាព ចាប់យកចំណាប់អារម្មណ៍របស់អ្នកប្រើប្រាស់ និងទាក់ទងពីតម្លៃម៉ាក៖
- ប្រើរូបភាពច្បាស់ ដើម្បីបង្ហាញផលិតផល និងបង្ហាញសារម៉ាករបស់អ្នកប្រកបដោយប្រសិទ្ធភាព។
- ពិចារណាប្រើរូបភាពធំ (hero image) ដើម្បីគូសបញ្ជាក់ផលិតផលសំខាន់មួយយ៉ាងលេចធ្លោនៅលើទំព័រដើម។
- បង្កើតផ្ទាំងរូបភាពរំកិល (carousel) ដើម្បីបង្ហាញប្រភេទផលិតផល ឬការផ្សព្វផ្សាយផ្សេងៗ។
- ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពរូបភាពជាទៀងទាត់ ដើម្បីរក្សាអ្នកទស្សនាដែលត្រឡប់មកវិញឱ្យចូលរួម និងចាប់អារម្មណ៍។
ការនិទានរឿងតាមរយៈរូបភាព គឺជាការអនុវត្តល្អបំផុតមួយក្នុងចំណោមការអនុវត្តល្អបំផុតនៃ E-commerce UX ដែលមិនសូវត្រូវបានគេឱ្យតម្លៃ។
12. ដំណើរការទូទាត់ប្រាក់ដែលសម្រួល (Streamlined Checkout)
ដំណើរការទូទាត់ប្រាក់រលូន កាត់បន្ថយការបោះបង់ចោលរទេះទំនិញ (cart abandonment)៖
- ធ្វើឱ្យដំណើរការទូទាត់ប្រាក់ងាយស្រួលស្វែងរក និងរុករកសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់។
- ផ្តល់ជូនការទូទាត់ក្នុងនាមជាភ្ញៀវ (guest checkout) សម្រាប់អ្នកទិញលើកដំបូង ដើម្បីសម្រួលបទពិសោធន៍។
- មានគោលដៅប្រហែល 8 ប្រអប់ដែលស្នើសុំតែព័ត៌មានចាំបាច់ ដូចជាព័ត៌មានលម្អិតអំពីការដឹកជញ្ជូន និងការទូទាត់។
- ប្រើសូចនាករវឌ្ឍនភាព (progress indicators) និងសារកំហុសច្បាស់លាស់ ដើម្បីរក្សាអ្នកប្រើប្រាស់ឱ្យទទួលបានព័ត៌មាន។
- យកការបំផុសគំនិតពីម៉ាកដូចជា Urban Outfitters – ពួកគេប្រើ pop-up ការទូទាត់ក្នុងនាមជាភ្ញៀវដ៏ងាយស្រួល។
សេចក្តីសន្និដ្ឋាន
ដោយការអនុវត្តការអនុវត្តល្អបំផុតដែលយើងបានពិភាក្សា អ្នកអាចបង្កើតហាងអនឡាញដែលផ្តោតលើអ្នកប្រើប្រាស់ ដែលបន្តកែលម្អតាមពេលវេលា៕
No comments
Post a Comment
៙ គោលការណ៍ក្នុងការផ្តល់យោបល់ ៖
1. យោបល់ត្រូវតែសរសេរជាភាសាខ្មែរ ពាក្យបច្ចេកទេសអាចសរសេរជាភាសាអង់គ្លេស។
2. យោបល់មិនត្រូវលើសពី 1000 តួអក្សរឡើយ។ ការបំបែកយោបល់មិនត្រូវបានអនុញ្ញាតទេ។
3. យោបល់ដែលចាត់ទុកថាជា Spam ឬមានគោលបំណងផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្មតែមួយមុខ នឹងត្រូវលុប។
4. ការពិភាក្សាអំពីនយោបាយមិនត្រូវបានអនុញ្ញាតនៅលើគេហទំព័រនេះទេ។
5. ការចែករំលែកតំណភ្ជាប់ដែលពាក់ព័ន្ធត្រូវបានអនុញ្ញាត។ តំណភ្ជាប់និងតម្រងពាក្យខ្លះត្រូវបានហាមឃាត់។
6. យោបល់ដែលរអ៊ូរទាំអំពីប្រធានបទនៃការបង្ហោះ ឬប្រភពរបស់វានឹងត្រូវលុប។
7. ការប្រើភាសាប្រមាថក្នុងយោបល់ ឬឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់។
8. ការវាយប្រហារ/ការបៀតបៀនដោយផ្ទាល់ នឹងបណ្តាលឱ្យមានការហាមឃាត់ភ្លាមៗ។
9. អ្នកសម្របសម្រួលអាចកែប្រែ/លុបយោបល់ដោយមិនចាំបាច់ជូនដំណឹង។